Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

ZAWÓR ROZPRĘŻNY KLIMATYZACJI

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
Awatar użytkownika
cyssiek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 15 sie 2016, 17:42
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Lublin

Re: ZAWÓR ROZPRĘŻNY KLIMATYZACJI

Post autor: cyssiek » 19 lis 2022, 22:55

Jeżeli masz po prostu guzik AC i REC to ori manual
jeżeli Electronic Climate Control
to stara ori (taka była w 90tkach na przykład)
a jeżeli masz taką z dwoma ekranami to nowszy ori klimatron.

NATOMIAST jeżeli masz taką gdzie na szerokim pomarańczowym ekranie masz po lewej temperaturę a po prawej ikonkę ludzika i kółko z bodaj 7dmioma pozycjami
Obrazek
Gratuluję, masz Lamborghini :D A tak naprawdę to dziadostwo to włoska DIAVIA, tak partacko dokładana ze klękajcie narody, swoją drogą
Była 80 ABK w sedanie.. jest 80 ABK w avancie <3
Moje Awdi

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1038
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Re: ZAWÓR ROZPRĘŻNY KLIMATYZACJI

Post autor: h/k » 20 lis 2022, 10:22

Jest jeszcze trzecia opcja - dokładany oryginał co wcale nie zdaje się być taką rzadkością jak by się mogło podejrzewać, z możliwą dokładaną jakąś rzeźbą.
U siebie w dołożonej klimatyzacji pierwotnie pod R12 też chyba mam zaworek, jakaś plastikowa nakrętka jest na przewodzie sztywnym parownika przy samej gumie grodzi, dostęp bardzo kiepski.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Re: ZAWÓR ROZPRĘŻNY KLIMATYZACJI

Post autor: Jarewa » 20 lis 2022, 17:26

Każdy ma czy to R12 czy R134a na parowniku znajdują się dwa przyłącza do czujników. Jeden jest zajęty przez czujnik niskiego ciśnienia a drugi wolny. I musi być zaślepiony plastikową nakrętką z oringami inaczej jak to olejecie bo jest zaworek to nie wyjdzie wam "próżnia"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga