Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK '92 LPG] Problem z obrotami - "nie spada

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
borkov
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 27 lut 2007, 14:21

[80 B4 2.0 ABK '92 LPG] Problem z obrotami - "nie spada

Post autor: borkov » 05 sty 2008, 14:20

Witam Was , oby jeszcze w lepszym, Nowym Roku!! <urodziny>
Problem jest następujący. Zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku zdarza się, bo nie jest
to nagminne, że wskazówka obrotomierza utrzymuje się na wysokości wskazującej ok. 2000 obrotów(oczywiście na biegu jałowym i bez wciśniętego gazu) i po chwili wraca do normy, najczęsciej jak staje. Może jakieś "lewe" powietrze. Samochodzik jest na LPG i to właściwie na gazie ma miejsce. Silnik 2.0 audi 80 B4 '92. Co to może być? [/b]

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 06 sty 2008, 11:35

Sam sobie odpowiedziałeś. Sprawdź "lewe" powietrze i przeplywomierz, czy sie nie zacina.

Conrado 18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 gru 2007, 09:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Conrado 18 » 06 sty 2008, 18:29

Witam serdecznie. Nie chcę zakładać nowego tematu więc piszę to tutaj. Mam dokładnie ten sam problem tylko wtedy gdy silnik chodzi na benzynie. Gdy jest zimny obroty dochodzą nawet do 3000! Natomiast gdy się rozgrzeje to obroty spadają do 2500. Zdarza sie czasem że jak na chwilkę go zgaszę i znów zapalę to jest normalnie czyli ok 1000. Na lpg tego problemu nie ma. Pomóżcie proszę.

fredrigo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 06 sty 2008, 19:44
Lokalizacja: Dębowiec k. Jasła

Post autor: fredrigo » 06 sty 2008, 19:53

Witam,problem z obrotami to częsty przypadek dla samochodów z inst.LPG. Za obroty biegu jałowego odpowiedzialny jest silniczek krokowy,jak wiadomo gas jest paliwem suchym i powoduje on że ten silniczek sie poprostu zaciera.Możesz sprubowac go "wymoczyc" w rozpuszcalniku(czasami pomaga),ale proponuje zakupic nowy to jest koszt okolo 150zł.

Pzdr.fredrigo

[ Dodano: 2008-01-06, 19:55 ]
Witam,problem z obrotami to częsty przypadek dla samochodów z inst.LPG. Za obroty biegu jałowego odpowiedzialny jest silniczek krokowy,jak wiadomo gas jest paliwem suchym i powoduje on że ten silniczek sie poprostu zaciera.Możesz sprubowac go "wymoczyc" w rozpuszcalniku(czasami pomaga),ale proponuje zakupic nowy to jest koszt okolo 150zł.

Pzdr.fredrigo

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 06 sty 2008, 20:01

temat juz był na forum proponuje poszukac problem był chyba z jakims przekaznikiem chyba 32 ale pewnosci nie mam wiec poszukajcie ;-)

borkov
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 27 lut 2007, 14:21

Post autor: borkov » 08 sty 2008, 18:37

Sumujac: lewe powietrze, silniczek krokowy i przekaznik. Dzieki koledzy!!!!

Awatar użytkownika
tumbo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 17 cze 2007, 01:38
Lokalizacja: Lublin/Okolice

Post autor: tumbo » 08 sty 2008, 23:51

Hello! Miałem taki sam problem! Po pierwsze pojechałem do gazownika który wyregulował gaz, po drugie czyszcenie przepustnicy i silniczka krokowego preparatem firmy Berner do czyszcenia układów wtrysku. To pomogło w 99%. Niedawno ustawiałem zapłon.. ten zabieg wykluczył juz jakiekolwiek wachania obrotów i jest cacy.

pozdr
Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl