maro0912 pisze: ↑25 lip 2023, 19:01
h/k pisze: ↑25 lip 2023, 09:22
maro0912 pisze: ↑19 lip 2023, 22:08
trochu dzisiaj jeszcze poszukałem i możliwe że do starego czynnika jest potrzebny zamiennik nrf 33083 też ma 2 wyjścia ale gwinty już calowe
nie wiem czy to hurtownie mają taki bajzel w numerach czy to w etce
Z tymi numerami to czasem jest faktycznie lipa.
Szkoda, że wcześniej nie znalazłem tego NRF co podałeś, no ale nic nie jest wspomniane o Audi 80 to co się dziwić.
Albo przejściówki dorobić albo tego NRF może spróbuję, ale to chyba już na przyszły sezon - na razie walczę z hałasującym kompresorem. Ale chłodzi super.
Dzisiaj mi właśnie przyszedł ten osuszacz i odebrałem przewody z naprawy i gwinty pasują, pozostało mi dobrać oringi, poskładać sprawdzić szczelność i nabijać.
Przejściówki nie bardzo bo przewód parownik - osuszacz jest cały sztywny i tam nie będzie miejsca żeby jeszcze coś wciskać.
Kompresor starego typu jest dostepny nowy jedynie 750 euro + wysyłka
Masz może gdzieś zapisane wymiary oringow które użyłeś? Wymieniałeś wszystkie czy tylko jakieś pojedyncze sztuki?
No i super, to teraz wiem co kupić
Chociaż niby mój to 443 271 161 A.
Sprężarka już zarezerwowana używana z gwarancją, niestety dodam, że z dedykowaną do ABK (a nie z 3A dokładka jak ja mam) to się też już widzę powoli ciężej robi, jeszcze od razu chłodnicę (skraplacz) chyba wezmę, bo się znacznie różni zarówno wymiarami jak i konstrukcją od późniejszych.
Co do oringów brałem po prostu walizeczkę "Falcon" z Allegro i dobierałem metodą pasowania, mam na telefonie serwisówkę to Ci wyślę tabelkę z rozmarami, ale podkreślam, że to klimatyzacja z B3.