Udało mi się dostać zestaw naprawczy do gaźnika Keihin II od niemca: https://www.ebay.pl/itm/114470374113
Początkowo miałem oddać gaźnik do majstrów we Wrocławiu lub Warszawie, ale zacząłem się zastanawiać, czy nie dam rady sam tego zrobić. Tym bardziej że da się znaleźć dużo w miarę dokładnych instrukcji co i jak zrobić. Czy ktoś podchodził do samodzielnego ogarnięcia gaźnika i powie mi, czy daje się to dobrze zrobić na samych instrukcjach? Wystarczą chęci i dużo czasu, czy trzeba mieć fach i odpowiednie narzędzia? Gaźnik ogólnie pali, ale problemy ma z biegiem jałowym, jazdą na zimno i szarpaniem/duszeniem.
Generalnie nawet nie chodzi mi o oszczędności, tylko żeby było zrobione z dbałością, dokładnością i nic nie spieprzone, bo mi na tym aucie zależy jak na niczym innym.
Regeneracja gaźnika keihin II
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 lut 2015, 18:05
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 RU
- Lokalizacja: Kraków
Re: Regeneracja gaźnika keihin II
Jest do gaźnik dość skomplikowany, ale jak masz chęci i zdolności manualne jak najbardziej temat jest do ogarnięcia we własnym zakresie. Przerabiałem temat kombinując z o ringami i pompką przyśpieszacza, bo temat był nieosiągalny. Najważniejsze aby nie pomieszać dysz i wszystko dokładnie wyczyścić, najlepiej w myjce ultradźwiękowej.