B3 Problemy z silnikiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 lut 2024, 18:24
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 JU
B3 Problemy z silnikiem
Witam, w mojej B3 trochę długo kręci, jak już odpali to obroty skaczą mega w dół, 700-300 cały samochód się trzęsie, nie wiem w czym tkwi problem ale gdy się auto rozgrzeje pracuje normalnie wszystko. Wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, świece, olej i filtr dalej już nie mam pomysłu co może się dziać, po tych wymianach zmian nie odczułem żadnych. B3 1.8S 66kW 90KM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: B3 Problemy z silnikiem
Jaki masz dokładnie kod silnika? Bo w B3 1.8 90KM były 3 wersje
NE - gaźnik
PM - wtrysk jedopunktowy
JN - mechaniczny wtrysk wielopunktowy
A to co masz w profilu 1.8 JU to chyba w B2 było.
NE - gaźnik
PM - wtrysk jedopunktowy
JN - mechaniczny wtrysk wielopunktowy
A to co masz w profilu 1.8 JU to chyba w B2 było.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 lut 2024, 18:24
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 JU
Re: B3 Problemy z silnikiem
Wtrysk jednopunktowy.
Dodano po 4 minutach :
Dodam że byłem z tym u mechanika to stwierdził że może to być problem z czujnikiem temperatury przez co pompa podaje źle paliwo
Dodano po 4 minutach :
Dodam że byłem z tym u mechanika to stwierdził że może to być problem z czujnikiem temperatury przez co pompa podaje źle paliwo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: B3 Problemy z silnikiem
Zmierz miernikiem niebieski czujnik temperatury na króćcu głowicy powinien mieć takie wyniki jak w załćzniku,
Dodano po 5 minutach 22 sekundach:
Zobacz też czy z wtrysku (po zdjęciu pokrywki filtra powietrza) a właściwie regulatora ciśnienia obok wtryskiwacza nie leje się benzyna. Ewentualnie pompka paliwa umiera.
A przez czujnik temperatury to komputer będzie źle dawkował paliwo przez czas otwierania wtryskiwacza a nie pracą pompki paliwa, bo pompka paliwa w Audi 80 pracuje ze stałą wydajnością.
Dodano po 5 minutach 22 sekundach:
Zobacz też czy z wtrysku (po zdjęciu pokrywki filtra powietrza) a właściwie regulatora ciśnienia obok wtryskiwacza nie leje się benzyna. Ewentualnie pompka paliwa umiera.
A przez czujnik temperatury to komputer będzie źle dawkował paliwo przez czas otwierania wtryskiwacza a nie pracą pompki paliwa, bo pompka paliwa w Audi 80 pracuje ze stałą wydajnością.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.