[1.9TDI 1Z] Oznaczenia turbiny.
[1.9TDI 1Z] Oznaczenia turbiny.
witam. szukałem i nic. więc o pomoc proszę,
silnik 1Z ale w briefie miał wbite że coś przerabiane i moc 115KM.chodził pięknie. po
15 tyś zaczął słabnąć i brać olej. turbinkę wziołem z anglika z 1Z ale z 95 roku (u mnie 93) razem z kolektorem bo inne połączenie z turbiną było. gwizdanie turbo wróciło moc znacznie ale nie to co kiedyś. stara turbina miała też większą średnicę wyjścia do intercoolera.
może jest od innego modelu silnika?? mam tylko numery może ktoś poradzi.
spisałem wszystko:
028145707cx
454001-9001
sn. ZAR0949W
z góry dziekuję
Proponuję zapoznać się z regulaminem forum i regulaminem działu (chodzi o stosowanie tagów)!!! Następnym razem temat leci do kosza!!!
Zapraszam także do działu Powitań,
cobra
silnik 1Z ale w briefie miał wbite że coś przerabiane i moc 115KM.chodził pięknie. po
15 tyś zaczął słabnąć i brać olej. turbinkę wziołem z anglika z 1Z ale z 95 roku (u mnie 93) razem z kolektorem bo inne połączenie z turbiną było. gwizdanie turbo wróciło moc znacznie ale nie to co kiedyś. stara turbina miała też większą średnicę wyjścia do intercoolera.
może jest od innego modelu silnika?? mam tylko numery może ktoś poradzi.
spisałem wszystko:
028145707cx
454001-9001
sn. ZAR0949W
z góry dziekuję
Proponuję zapoznać się z regulaminem forum i regulaminem działu (chodzi o stosowanie tagów)!!! Następnym razem temat leci do kosza!!!
Zapraszam także do działu Powitań,
cobra
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 19:29 przez gregor100, łącznie zmieniany 2 razy.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Po pierwsze kolego popraw temat, uzywaj tagów, zapoznaj sie z regulaminem.
Czy przy spisywaniu nr nie pomyliłes sie i nie powinno być 028 145 701 CX? Jesli tak jest to turbina garetta. Bo szczerze przeorałem wszystko jak mogłem i nie znalazłem oznaczenia 028 145 707CX
Czy przy spisywaniu nr nie pomyliłes sie i nie powinno być 028 145 701 CX? Jesli tak jest to turbina garetta. Bo szczerze przeorałem wszystko jak mogłem i nie znalazłem oznaczenia 028 145 707CX
Gwizdanie turbo to raczej marny objaw do zadowolenia, bo nie oznacza to nic dobrego, mozesz sprawdzić czy gwizdanie nie jest powodem jakiegos uszkodzenia układu dolotowego.gregor100 pisze:. gwizdanie turbo wróciło moc znacznie ale nie to co kiedyś
Mam dość poważny problem.Moja turbina rozleciałe się w pył, do tego stopnia, że straciłem cały olej.Silnik Z1 - oznaczenie mojej turbinki to 028145701T.Szukam od dwóch tygodni i nigdzie nie moge takiej znaleść.Mam prośbę żeby ktoś mi powiedział, czy przypadkiem do mojego silnika nie pasuje jakaś inna.Dodam tylko, że mój audik stoi 100km od domu i napewno tęskni :cry: ,więc się zlitujcie i pomózcie.
pozdr.
pozdr.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Dokładnie, nigdy nie wiesz co kupisz, całkiem możliwe ze bedzie to taki sam schrot jak to co masz, a jak by nie było każda regeneracja daje jakąs gwarancje wiec jest pewność ze bedzie dobrze.RaKo pisze:To proponuję zregenerować te pozostałości i będzie jak nowa bo używka to używka,wiadomo może być z nią różnie
dziekuję za uwagi i zainteresowanie.
numerki spisałem ( załączam fotkę ) gdyby się nie udało wkleić to nr 028145701CX.
gwizdanie turbiny to chyba norma w niektórych modelach. poprzednia turbinka ładnie gwizdała i auto jeździło super, potem poszedł na nia olej , z tyłu czarne chmury i dolewka co tydzień. wszelkie vagi-magi w mej okolicy rozkładali ręce (auto93rok).
zaryzykowałem i kupiłem od gościa z gazety turbinę z anglika. zamontowaliśmy w jego garażu (plus dorobienie redukcji na wąż do intercoolera) koszt 600zł.
wszystko ok. oleju nie ubywa .zero dymu spalanie średnie 6l, osiągi ok. ale... pamiętam jak auto szalało na poprzedniej turbinie z tymi oznaczeniami, może inna moc doładowania??
zamierzam ją dać do regeneracji
numerki spisałem ( załączam fotkę ) gdyby się nie udało wkleić to nr 028145701CX.
gwizdanie turbiny to chyba norma w niektórych modelach. poprzednia turbinka ładnie gwizdała i auto jeździło super, potem poszedł na nia olej , z tyłu czarne chmury i dolewka co tydzień. wszelkie vagi-magi w mej okolicy rozkładali ręce (auto93rok).
zaryzykowałem i kupiłem od gościa z gazety turbinę z anglika. zamontowaliśmy w jego garażu (plus dorobienie redukcji na wąż do intercoolera) koszt 600zł.
wszystko ok. oleju nie ubywa .zero dymu spalanie średnie 6l, osiągi ok. ale... pamiętam jak auto szalało na poprzedniej turbinie z tymi oznaczeniami, może inna moc doładowania??
zamierzam ją dać do regeneracji
ta 028145701CX znalazłem na aukcji zagranicznej ale bez wskazania czyt to gt 15 czy inna w moich katalogach ta końcówka CX nie występuje , na twoim miejscu szukał bym turbiny co ciągnie z dołu z jak najmniejszym lagiem
Ostatnio zmieniony 09 mar 2008, 15:28 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
no to pięknie.
a z takiej REBULID da się co jeszcze zrobić.??
mam w okolicy gościa od regeneracji tyrbinek może co poradzi? Bo szkoda, mechanikiem nie jestem ale pamietam jak auto jeżdziło na tej poprzedniej zanim padła. po lekkim czy mocnym wciśnięciu gazu auto skakało do przo du bez niczego przyśpieszało od razu a po chwili jeszcze załączała się turbina i wtedy było czuć dopiero przyspieszenie.
na tej obecnej przed załączeniem turbo jest takie przymulenie i drgania jakby silnik nie mógł sobie z czymś poradzić.
Miejscowi mechanicy nie wiedzą albo każą zmienić auto.
a z takiej REBULID da się co jeszcze zrobić.??
mam w okolicy gościa od regeneracji tyrbinek może co poradzi? Bo szkoda, mechanikiem nie jestem ale pamietam jak auto jeżdziło na tej poprzedniej zanim padła. po lekkim czy mocnym wciśnięciu gazu auto skakało do przo du bez niczego przyśpieszało od razu a po chwili jeszcze załączała się turbina i wtedy było czuć dopiero przyspieszenie.
na tej obecnej przed załączeniem turbo jest takie przymulenie i drgania jakby silnik nie mógł sobie z czymś poradzić.
Miejscowi mechanicy nie wiedzą albo każą zmienić auto.
solskier dzieki. moje oczodoły padają chyba ale wczoraj przeszukałem sklep online jakiś czeski gdzie było chyba z tysiac oznaczeń turbin do kazdego modelu audi i kurde z CX nic nie znalazłem, więc niewiem nadal czy to turbina od 1Z 90-konnego czy od jakiegoś mocniejszego motoru albo regenerowane mają wbitkę X.
musze ją jutro obejrzeć dokładnie. wiem tylko że część z wirnikiem "spalinowym jest grubsza i wylot spalin ze szpilkami w układzie prostokąt także ta z 95roku nie pasowała i musiałem wziać z rurą wydechu. oraz ta beczułka z membraną co steruje zaworem od spalin ma podłączenie wężyka nie z boku tylko z przodu.
wczoraj w poszukiwaniach wlazłem już na A4.
a pewnie wszystko jest prostsze niż sądze. dzięki i pozdro
może fotkę wkleję jutro całej.
musze ją jutro obejrzeć dokładnie. wiem tylko że część z wirnikiem "spalinowym jest grubsza i wylot spalin ze szpilkami w układzie prostokąt także ta z 95roku nie pasowała i musiałem wziać z rurą wydechu. oraz ta beczułka z membraną co steruje zaworem od spalin ma podłączenie wężyka nie z boku tylko z przodu.
wczoraj w poszukiwaniach wlazłem już na A4.
a pewnie wszystko jest prostsze niż sądze. dzięki i pozdro
może fotkę wkleję jutro całej.
Typ (8C, B4)
Motor 1Z
66 KW
90 PS
Hubraum 1896 ccm
4 Zylinder
Baujahr 09.1991 - 01.1996
Diesel
Achtung!
Passt nur bis Fahrgestellnummer: -R-175000
Original Audi Ersatzteilnummern:
028145701C
028145701CV
028145701CX
028145703D
[ Dodano: 2008-01-08, 19:55 ]
Audi 80TDI 1,9 TDI 90 @ 4000 1991 TB0268 028145703D 454001-0001 osobní
Motor 1Z
66 KW
90 PS
Hubraum 1896 ccm
4 Zylinder
Baujahr 09.1991 - 01.1996
Diesel
Achtung!
Passt nur bis Fahrgestellnummer: -R-175000
Original Audi Ersatzteilnummern:
028145701C
028145701CV
028145701CX
028145703D
[ Dodano: 2008-01-08, 19:55 ]
Audi 80TDI 1,9 TDI 90 @ 4000 1991 TB0268 028145703D 454001-0001 osobní
Ostatnio zmieniony 09 mar 2008, 15:29 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.