Kontrolkaświeć żarowych
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:08
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.0 HP
Kontrolkaświeć żarowych
Cześć, mam taki problem od jakiegoś czasu coraz częściej po przekręceniu kluczyka nie zapala mi się kontrolka świec żarowych co oczywiście owocuje tym że nie mogę odpalić auta. Kiedyś było sporadycznie raz na miesiąc, tydzień teraz niemalże za każdym razem. Dodam że w tym samym czasie jak podłączę v-scan do silnika jest brak komunikacji. Ratunku, mechaników mam niestety bez pojęcia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: Kontrolkaświeć żarowych
Zasilanie ECU silnika pewnie nie startuje jak nie ma żadnej reakcji. Chyba TDI ma gdzieś pod deską przekaźnik załączający zasilanie dla silnika i osprzęty.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
Re: Kontrolkaświeć żarowych
Ale jaki motor, ? TDI nie grzeje świec przy temp powyżej 5st
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: Kontrolkaświeć żarowych
Ale brak odpalania i połączenia to wskazuje bardziej że to problem z zasilaniem. TDI przy obecnych temperaturach spokojnie odpali bez świec (chyba że jest już na maksa zajechane). I może działu nie pomylił jak wrzucił do TDI to raczej ma TDI, bo TD już by miało problemy z odpaleniem bez świec.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
Re: Kontrolkaświeć żarowych
Tylko mówię TDI jeszcze nie ma szans by grzało. Ani raczej nie było wcześniej, bo oryginalnie grzanie załącza się gdy temperatura spadnie poniżej 5 stopni.
Co do słabego odpalania, można podać złe ustawienie rozrządu, kąta wtrysku, złą ich kondycję, słabe sprężanie. Lub usterki pompy wtryskowej.
Co do słabego odpalania, można podać złe ustawienie rozrządu, kąta wtrysku, złą ich kondycję, słabe sprężanie. Lub usterki pompy wtryskowej.