Panowie jest sprawa, mam ecu 037906022cn, jest w nim map sensor 200kpa nr 1267632015 firmy bosh. Auto szaleje na wolnych, pali jak smok, szarpie. Podcisnienia szczelne, dolot szczelny, ma w kolektorze na wolnych okolice 0.6bara podcisnienia, sprawdzałem ten map sensor i jedna nóżką daje 5.05v czyli ok, srodkowa przy wlaczonym zaplonie i cisnieniu atmosferycznym daje 1.6v
Pompka ręczna pompowalem podcisnienie i na. 0.2 bara podcisnienia 1.4v, 0.4bara 0.9v,0.6bar raz mial 1.11 a po ponownym pomiarze 0.8v, 0.8bara ma 0.2 v. Te wartosci są błędne? Z tego co wyczytałem powinien mieć przy cisnieniu atm. Kolo 2.5v co myślicie?
No i pytanie najwazniejsze czy sa dostepne jakies nowe sprawne map sensory do tego sterownika zeby to dzialalo?
Audi 80 2.0 16v 6a/ace digifant 1 Map sensor
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: Audi 80 2.0 16v 6a/ace digifant 1 Map sensor
Jakby nie udało się dobrać map sensora to zawsze można by puścić sygnał dowolnego map sensora przez sterownik ECumaster DET3 (albo użyć wbudowanego w wersji z wbudowanym). I można sobie w programie przekonwertować na wartości jakie są potrzebne.
Re: Audi 80 2.0 16v 6a/ace digifant 1 Map sensor
Jest to jakies rozwiazanie, znalazlem jednak cos takiego
https://www.elingparts.com/Delphi-GM-2- ... 609-p.html
Chyba ma podobna jak nie taka sama specyfikacje, no nie jest od 0,ale i tak w kolektorze nie bedzie nigdy tej wartosci, myslicie ze to zadziala? Fakt jest zewnetrzny, ale to da sie raczej zrobic np przewodami
@ da sie go dostac za okolo 100 zl wiec koszt wielki raczej nie jest
https://www.elingparts.com/Delphi-GM-2- ... 609-p.html
Chyba ma podobna jak nie taka sama specyfikacje, no nie jest od 0,ale i tak w kolektorze nie bedzie nigdy tej wartosci, myslicie ze to zadziala? Fakt jest zewnetrzny, ale to da sie raczej zrobic np przewodami
@ da sie go dostac za okolo 100 zl wiec koszt wielki raczej nie jest