[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
-
nogiln
- Forum Audi 80

- Posty: 376
- Rejestracja: 24 mar 2008, 16:00
- Imię: Damian
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Mysłaków/ŁDZ
Re: [B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Wiązka raczej nie była dotykana po wyjechaniu z fabryki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jarewa
- Forum Audi 80

- Posty: 8448
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
To jest niebiesko/biały do podłączenia bańki jak wyżej pisałem, jak masz połączone z radiem to masz zwarcie w instalacji lub ktoś grzebał.
-
nogiln
- Forum Audi 80

- Posty: 376
- Rejestracja: 24 mar 2008, 16:00
- Imię: Damian
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Mysłaków/ŁDZ
Re: [B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Tak wygląda wiązka od strony dodatkowych wskaźników. Złącze białe bez biało/niebieskiego oraz złącze czarne z przewodem biało/niebieskim.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jarewa
- Forum Audi 80

- Posty: 8448
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Bo to dolne typ b3 to gurne to typ b4 kablek ma być na 100% bańka
-
tomeekm
- Forum Audi 80

- Posty: 31
- Rejestracja: 04 kwie 2022, 08:45
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 AAZ
Re: [B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Siemka, mały odkop
Przeczytałem cały wątek i tak się zastanawiam czy do silnika AAZ też jest możliwość podłączenia dodatkowych zegarów. Po lekturze tematu wydaje mi się, że nie ma przeciwwskazań.
1. Silnik AAZ ma w głowicy zaślepkę na klucz imbusowy więc zakładam, że można tam podłączyć czujnik temperatury oleju.
2. Na boku podstawy filtra oleju też jest podobna zaślepka i pytanie czy ktoś wie czy tam można podłączyć jakiś czujnik?
3. Czy ktoś jest w stanie podać numery seryjne białej kostki (6-pin), która idzie do dodatkowych zegarów w wersji do B4?
4. Czy czujniki lepiej odkręcać na zimnym czy ciepłym silniku czy bez znaczenia?
5. Czy gwinty czujników trzeba posmarować np. smarem miedzianym?
6. Jaki przekrój przewodów jest wskazany to wykonania wiązki (w sumie 6 przewodów)?
7. Przekaźnik szedł do wersji B3 i do B4 jego montaż jest zbędny?
8. Mając bańkę o numerze 035 919 561 (montowana w B4) wykręcamy niebieski czujnik (0,25 BAR) a bańka o numerze 035 919 561 A (montowana w B3) zastępuje biały czujnik (0,9 BAR)?
Wstępnie tyle, gdyby ktoś coś mógł coś podpowiedzieć to będę wdzięczny
1. Silnik AAZ ma w głowicy zaślepkę na klucz imbusowy więc zakładam, że można tam podłączyć czujnik temperatury oleju.
2. Na boku podstawy filtra oleju też jest podobna zaślepka i pytanie czy ktoś wie czy tam można podłączyć jakiś czujnik?
3. Czy ktoś jest w stanie podać numery seryjne białej kostki (6-pin), która idzie do dodatkowych zegarów w wersji do B4?
4. Czy czujniki lepiej odkręcać na zimnym czy ciepłym silniku czy bez znaczenia?
5. Czy gwinty czujników trzeba posmarować np. smarem miedzianym?
6. Jaki przekrój przewodów jest wskazany to wykonania wiązki (w sumie 6 przewodów)?
7. Przekaźnik szedł do wersji B3 i do B4 jego montaż jest zbędny?
8. Mając bańkę o numerze 035 919 561 (montowana w B4) wykręcamy niebieski czujnik (0,25 BAR) a bańka o numerze 035 919 561 A (montowana w B3) zastępuje biały czujnik (0,9 BAR)?
Wstępnie tyle, gdyby ktoś coś mógł coś podpowiedzieć to będę wdzięczny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.








