problem z moim silnikiem jest nastepujacy:gdy silnik sie nagrzeje(mozna tak powiedziec) obroty utrzymuja sie na poziomie 700-750obroto(ponizej 3kreseczki od zera) -z moich doswiadczen motoryzacyjnych wydaje mi sie ze to powinno byc 900-1000obrotow.
ciekaw jestem co to moze powodowac? jaka przyczyna?
czasem obroty skacza :!:
kolejny problem to niska temp.silnika nawet po dlugiej jezdzie,nigdy nie przekracza 70stopni celcjusza(chlodnica cala oslonieta kartonem) , pewnie czujnik temperatury-mam racje?
na dniach bede wymienial sonde lambda i mysle nad wymiana silnika krokowego moze jeszcze przydalo by sie wymienic ten niebieski czujnik od temperatury
P.S.przekaznik nr 30 juz wymieniony
[80 B4 ABK]niskie obroty i brak temperatury
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Obroty biegu jałowego dla ABK to 820 +/-50 także wydaje mi się blisko normy
A podpinałeś VAG-a?rafalaudi1 pisze:ciekaw jestem co to moze powodowac? jaka przyczyna?
czasem obroty skacza :!:
A termostat?rafalaudi1 pisze:kolejny problem to niska temp.silnika nawet po dlugiej jezdzie,nigdy nie przekracza 70stopni celcjusza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Danek, jutro jade sprawdzic go na kompie powinny mi wyjsc bolaczki silnika.
a co do termostatu to chyba wlasninie on wiec bede musial go doliczyc do nowych zakupow.
jest jeszcze inny problem bo cieknie mi plyn z ukladu chlodzenia i kiedys jak odkrecilem korek na pojemniku wyrownawczym(bo brakowalo) nagle zasyczalo i poziom sie podniusl do gory-nie wiem czy nie jest zapowietrzniony(istnieje taka mozliwosc wogole)bo w calym ukladzie chlodzacym sa tajemnicze dzwieki bulgotania podzczas nagrzewania
a co do termostatu to chyba wlasninie on wiec bede musial go doliczyc do nowych zakupow.
jest jeszcze inny problem bo cieknie mi plyn z ukladu chlodzenia i kiedys jak odkrecilem korek na pojemniku wyrownawczym(bo brakowalo) nagle zasyczalo i poziom sie podniusl do gory-nie wiem czy nie jest zapowietrzniony(istnieje taka mozliwosc wogole)bo w calym ukladzie chlodzacym sa tajemnicze dzwieki bulgotania podzczas nagrzewania
- mariuszekk
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
- Lokalizacja: Wrocław
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Jeśli silnik był gorący to normalne.rafalaudi1 pisze:i kiedys jak odkrecilem korek na pojemniku wyrownawczym(bo brakowalo) nagle zasyczalo i poziom sie podniusl do gory-nie
Masz do wymiany termostat, sprawdzenie układu zapłonowego i czujnika temp, ewentualnie skorygowanie ustawienia zapłonu.
Nie będzie to kwestia krokowego, ani jak sądzę sondy. Gdyby tak było, objawy byłyby bardziej odczuwalne.
Jeśli silnik nie kuleje, obroty biegu jałowego masz ok.