[80 B3 1.8 PM] Problem z olejem
[80 B3 1.8 PM] Problem z olejem
Witam ja mam taki problemik: jak jezdze do 3000obr to jest wszystko ok ale jak pogonie to czuć potem zapach palonego oleju. Wydaje mi się że to gdzieś na kolektor wydechowy cieknie ale jak sprawdzić co to za przyczyna??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:37
- Imię: Adam
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Ciechocinek
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Też tak myślałem.goldi j51 napisał/a:
czerwony silikon odporny
Ten sylikon to niby czemu ma służyć? Przecoeż jak idzie nowa uszczelka to żaden silikon nie jest potrzebny.
Z tym problemem udałem się do mechanika,ponieważ wcześniej wymieniałem uszczelkę i to na tę podobno najlepszą z korka,ale przeciek nadal się pojawiał.On używa czegoś podobnego jak silikon,ale jest to czarne i bije parametrami na głowę ten czerwony,dziś jak sie będę z nim widział poproszę o nazwę tego specyfiku-skoro metoda sprawdzona to warto spróbować
ja niedawno założyłem nową szczelkę pod kape zaworów no i niestety przepuszcza a kupiłem podobno najlepszą bo gumową chyba za 45zł . Mam w domu ten czerwony sylikon no i własnie tak sie zastanawiam czy można go użyc??? wydaje mi się ze tak skoro na starej uszczelce pod głowicą znalazłem ślady po tym sylikonie
[ Dodano: 2008-01-14, 13:17 ]
a i jeszcze jedno, te gumowe uszczelki mają takie metalowe tuleki w których są otwory na śruby no i własnie przez te tulejki/podkładki nie można ścisnąc na maxa uszczelk
[ Dodano: 2008-01-14, 13:17 ]
a i jeszcze jedno, te gumowe uszczelki mają takie metalowe tuleki w których są otwory na śruby no i własnie przez te tulejki/podkładki nie można ścisnąc na maxa uszczelk
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
grabon.a pisze:Mam w domu ten czerwony sylikon no i własnie tak sie zastanawiam czy można go użyc??? wydaje mi się ze tak skoro na starej uszczelce pod głowicą znalazłem ślady po tym sylikonie
Kolego najpierw wyskrab wszystko dokladnie (delikatnie usun pozostalosci starej usczelki) potem przetrzyj dorbnym papierem sciernym, nastepnie tym samym papierem nasaczonym olejkiem. Wyczysc ta kratke w klapie, jak jest mocno zasyfiona to bedzie duze cisnienie w silniku. Przetrzyj wszystko do sucha (kopletnie do sucha) zadbaj aby zakladana uszczelka byla czysciusienka!!!! dokrecaj z czuciem az do dystansow i ma trzymac, aha i pamietaj ze te metalowe plaskowniki na pokrywie nie mozna odwracac!! I dokrecamy az do samych dystansow. Nie wiem czy to ma wieksze znaczenie ale ja to robilem na zimnym silniku.
Tak ja też składałem na zimnym silniku. Głowica była całkowicie odtłuszczona i gładka kapa tak samo. Uszczelka nowa więc też sucha. Ta kratka w kapie przeczyszczona. Wszystko prawidłowo założone i skręcone. No i troche puszcza na rogach z tej niższej strony . Co ciekawe to ta stara uszczelka nie puszczała a była z wyglądu taka sama tylko ze wtedy jeździłem na minerale a teraz pósyntetyk
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: