Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 PM]Tarcza zabierakowa(sprzeglowa) - do wymiany ??

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
Julek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 06 lip 2007, 10:11
Lokalizacja: łódź

Post autor: Julek » 12 sty 2008, 21:24

Najwazniejsza sprawa poza grubością tarczy (którą masz jeszcze nie najgorszą), o której nikt tu nie wspomniał to te cztery spręzyny. Jeśli bedą luźne czy w najgorszym wypadku popękane i czy tarcza jest gróba czy cienka i tak jest do wymiany. A docisku nie ocenia się uginając go butem, te pazurki (tzw. słoneczko) nie straci swojej sprężystoci, ono wyciera sie od łozyska oporowego i to okresla jego stan, jak bedzie mocno wytarte, pedał sprzęgła wpadnie Ci za ktoryms razem i dopiero problem będziesz miał bo szkody narobi. łożysko oporowe musi chodzić dość ciasno i nie moze miec luzu pionowego, bo boczny to ma nawet nowe, musi miec zeby sie dobrze ułozyło. Pozdrawiam

[ Dodano: 2008-01-12, 21:26 ]
sorki zamiast "i" po słowie popękane miało być "to"
Audi Bogiem Audi Nałogiem Audi Podstawą Audi Zabawą

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 17 sty 2008, 20:26

łożysko igiełkowe najlepiej wyjąć ściągaczem do tego przystosowanym....a jeśli go nie ma to trzeba zabawić sie w twórcę takiego ściągacza. Potrzebujemy dość długą i twardą śrubę M12-M14. Najlepepiej użyć jak największej średnicy śruby mieszczącej sie w środek łożyska. Teraz tak. Zacinamy koniec śrub, coś na kształt haka, wkładamy w środek łożyska, zaczepiamy o jego wewnętrzną bieżnię. Wbijamy też w środek łożyska kawałek śruby, który zablokuje nam nasz hak. Zakładamy duży klucz nasadowy na śrubę, potem podkładkę a na końcu nakrętkę, którą kręcimy i wyciągamy łożysko! Dla łebskiego naprawiacza wykombinowanie takiego ściągacza to 5 min pracy.
Adam

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 18 sty 2008, 10:21

U mnie też po przejechaniu około 250 000 km sypnęło się sprzęgło,nie zużyło tylko przerdzewiała blaszka trzymająca sprężyny w tarczy i się dostała między tarczę a docisk.Myślę,że lepiej wymienić komplet i jeździć spokojnie kilka (co najmniej) latek.
AUDI i wszystko jasne

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga