[80 B4 2.0 ABK 1995r] przepływomierz
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
[80 B4 2.0 ABK 1995r] przepływomierz
Witam. Strzelił mi gaz i mam do wymiany przepływomierz. Moja prośba, znalazłem kilka przepływomierzy podobno do tego modelu lecz różnią sie ostatnimi trzema cyframi w oznaczeniu(bosch). Czy ktoś wie jaki naprawdę powinien być numer(nie wiem czy ten przepływomierz który miałem był oryginalny czy tez ktoś już kiedyś go wymieniał).
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
Ide na parking :mrgreen: spisac jeszcze raz
[ Dodano: 2008-01-19, 14:40 ]
Mam dwa numery. 0280 202 130 oraz 037906301C. który jest ważniejszy i na niego zwracać uwagę przy kupnie? Szaleją mi wolne obroty, niskie nierówne silnik czasem zgaśnie, po dodaniu gazu silnik pracuje normalnie płynnie przyspiesza wszystko jest OK. Mechanicy maja różne na to teorie, na komputerze pokazuje błąd silniczka krokowego. Wymieniłem 6 silniczków i cały czas to samo poradzono mi ze przy wybuchu "leci" przepływka i może podawać złe odczyty i temu komputer nie potrafi ustawić wolnych obrotów.
Po odpięciu "krokowca" lub "przepływki" na ciepłym silniku wszystko wraca do normy (obroty wyższe o 100obr/min czyli mam teraz 1000 do 1100 zależne od temperatury). Układ dolotowy, świece, cewka wszystko sprawne.
[ Dodano: 2008-01-20, 22:21 ]
który numer ważniejszy przy kupnie? Boscha0280 202 130 czy audi 037906301C.
[ Dodano: 2008-01-19, 14:40 ]
Mam dwa numery. 0280 202 130 oraz 037906301C. który jest ważniejszy i na niego zwracać uwagę przy kupnie? Szaleją mi wolne obroty, niskie nierówne silnik czasem zgaśnie, po dodaniu gazu silnik pracuje normalnie płynnie przyspiesza wszystko jest OK. Mechanicy maja różne na to teorie, na komputerze pokazuje błąd silniczka krokowego. Wymieniłem 6 silniczków i cały czas to samo poradzono mi ze przy wybuchu "leci" przepływka i może podawać złe odczyty i temu komputer nie potrafi ustawić wolnych obrotów.
Po odpięciu "krokowca" lub "przepływki" na ciepłym silniku wszystko wraca do normy (obroty wyższe o 100obr/min czyli mam teraz 1000 do 1100 zależne od temperatury). Układ dolotowy, świece, cewka wszystko sprawne.
[ Dodano: 2008-01-20, 22:21 ]
który numer ważniejszy przy kupnie? Boscha0280 202 130 czy audi 037906301C.