[B4 2.3 NG]Czy wszystkie avanty sz takie twarde?
[B4 2.3 NG]Czy wszystkie avanty sz takie twarde?
Witam! jak w temacie.Mam avanta amortyzatory olejowe sprezyny org. jest twardy a wole komfort co zmienic i ile na to potrzebuje kasy jesli macie jakies propozycje..........
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Marcin26, odnosnie amorów poczytaj ten temat viewtopic.php?t=8193
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No to Ci powiem ze sie troszke mylisz bo nie jest tak zupełnie do końca, jak bedzie twardy amor który ma dużą siłe tłumienia i szybką reakcje to i sprezyna sie nie zdązy ugiąć tyle co powinna i zawiecha robi sie o wiele twardsza, dla przykłądu przy ori zawieszeniu zmienasz amory np na gazowe i juz masz o wiele twardszą cała zawieche. Co do tych pasków na spreżynach to wg ETKi u Ciebie jest wszystko ok. Wic albo za dużo wymagasz od tego zawieszenia, albo coś nie tak jest z amorami. Co do kombinowania i zmieniania na miekksze to ja raczej nie polecam i nawet Ci nie pomoge bo w tą strone to szczerze nie wiem co moza zrobić (jaką i z czego zastosować spręzyne) Powodzenia <ok>Marcin26 pisze: a tak swoja droga to moim zdaniem sprezyna odpowiada za twardosc lub miekkosc
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
avant z racji tego że to avant to z tyłu na pewno ma twardsze sprężyny od sedana, ale to jest dobre bo jakby miał za miękkie to moment i zacząłby ci tył dobijać na nierównościach, jak założyłbyś bardziej miękkie sprężyny to możesz taki uzyskać efekt że przy standardowym załadunku czyli 3 osoby na tyle + ciut bagażu i ciut nierówności i zawieszenie ci się skończy i zacznie dobijać, nie jest to ani zdrowe dla auta ani przyjemne dla kierującego
a z przodu masz twarde bo też musisz, przecież R5 też swoje musi ważyć, na pewno więcej niż 4 cyl. więc i przód musi być odpowiednio twardy aby sprostać masie silnika który de facto wisi przed osią
a z przodu masz twarde bo też musisz, przecież R5 też swoje musi ważyć, na pewno więcej niż 4 cyl. więc i przód musi być odpowiednio twardy aby sprostać masie silnika który de facto wisi przed osią