Witam serdecznie szanowne grono przed pisaniem tego postu przewertowalem cale forum w poszukiwaniu tego lub podobnego przypadku. Znalazlem kilka wskazówek i podpowiedzi ale to nie to. Problem wyglada tak brak iskry na swiecach. Sprwadzilem kable, aparat zaplonowy, i cewke nawet przekladalem cala cewke z innej 80-tki sprawnej
i nie pomogło prosze o podpowiedz gdzie moglbym szukać usterki bo jestem w kropce a mechanika ma umówionego w przyszlym tygodniu Natomiast drugi problem jest zwiazany z wtryskiem , gdy sprawdzalem iskre cos mnie tknelo zeby tam zajzec. Podczas pruby odpalenia go wtrysk zamiast paliwa podaje tylko powietrze na przepystnice pompa paliwa sprawna nie wiem co jest grane. Czy to jest normalne ? Bardzo prosze o pomoc
[80 B4 2.0 ABT] brak iskry na świecach+wtrysk
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
witam nie wiem jak u ćiebie ale u mnie w B3 w środku autka na lewym nadkolu na dole znajduje się moduł jężeli nie cewka to raczej ten moduł ale nie jestem pewien czy on u ćiebie się znajduje ale jeśli jest to jak znasz kogoś znajomego kto ma takie audi to zamien na chwile moduł i bedzie wszystko jasne powodzenia i napisz co było
goldi j51 pisze:witam nie wiem jak u ćiebie ale u mnie w B3 w środku autka na lewym nadkolu na dole znajduje się moduł jężeli nie cewka to raczej ten moduł ale nie jestem pewien czy on u ćiebie się znajduje ale jeśli jest to jak znasz kogoś znajomego kto ma takie audi to zamien na chwile moduł i bedzie wszystko jasne powodzenia i napisz co było
Oki dzieki za info sparwadze to dzis po pracy moze akurat sie uda
[ Dodano: 2008-01-20, 11:50 ]
Mam jeszcze jedno pytanie czy aparat zaplonowy i cewca sa ze soba polaczone wiazka ?
[ Dodano: 2008-01-20, 11:52 ]
Mam jeszcze jedno pytanie czy aparat zaplonowy i cewca sa ze soba polaczone wiazka ?
Jeżeli nie ma impulsów zapłonowych z czujnika Halla, to w tym momencie sterownik odcina zasilanie pompy paliwa. Paliwem na razie się nie przejmuj, pojawi się tam gdzie trzeba i kiedy trzeba gdy będą impulsy zapłonowe.
Sprawdź, czy nie masz jakiegoś dziwnego odcięcia zapłonu powiązanego z alarmem. Ponadto sprawdź czy czujnik Halla generuje impusy przy obrocie silnika.
Sprawdź, czy nie masz jakiegoś dziwnego odcięcia zapłonu powiązanego z alarmem. Ponadto sprawdź czy czujnik Halla generuje impusy przy obrocie silnika.