[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG
radek kocio, zerknij do instrukcji do VAGa, tam jest wszystko opisane. jak niemasz instrukcji to podaj e-mail to Ci wysle.
A ja mam pytanie z innej beczki... mianowicie : czy ktos z Was probował edytowac pliki *.lbl z etykietami do wyświetlanych wartości ? Mój VAG pokazuje mi np napięcie sondy lambda a pod spodem pisze ze jest to temperatura. Czy da się to zmienić ? Jeśli tak to w jaki sposób ?
[ Dodano: 2008-01-09, 10:47 ]
Tu jest instrukcja do VAGa : http://www.vag-com.pl/download.htm
A ja mam pytanie z innej beczki... mianowicie : czy ktos z Was probował edytowac pliki *.lbl z etykietami do wyświetlanych wartości ? Mój VAG pokazuje mi np napięcie sondy lambda a pod spodem pisze ze jest to temperatura. Czy da się to zmienić ? Jeśli tak to w jaki sposób ?
[ Dodano: 2008-01-09, 10:47 ]
Tu jest instrukcja do VAGa : http://www.vag-com.pl/download.htm
Do TDI to mam opis bloków w grupie 000. moze sie komus przyda..Krzysztof_Suliko pisze: Bardzo interesowały by mnie informacje dot. bloków pomiarowych. Z kąd wiedzieć za co odpowiedzialny jest dany blok i co z niego moge odczytać ??
1-obroty silnika
2-kąt wtrysku
3-pedał gazu
4-dawka paliwa
5-cisnienie turbo
6-ciśnienie atmosferyczne
7-temp płynu
8-temp zasysanego powietrza
9-temp paliwa
10-przepływka
Na biegu jałowym [powinno byc]
1. 39...42
2. 50...65
3. 0
4. 15...30
5. Według życzenia ciśnienie w dolocie
6. Ciśnienie atmosferyczne
7. Temp. cieczy chłodzącej
8. Temp. powietrza zewn.
9. Temp. paliwa
10. Do wersji softu D05 - 55...80,
od wersji D06 - 80...99
dane dla testu dynamicznego [powinno byc]:
1. 130...190 (190 = 4000 rpm)
2. 190...245
3. 255 (pedał wciśnięty do oporu)
4. 160...172
5. 200...235 (215 = 1,76 bar ciśnienie doładowania)
6. ciśnienie atmosferyczne (zignorować)
7. temp. cieczy chłodzącej (zignorować, ale musi być testowane przy rozgrzanym silniku, min 85 st. C
8. temp. powietrza w dolocie (zignorować)
9. Temp. paliwa (zignorować)
10. do softu wer. D05 wskazanie rosnie razem ze wzrostem rpm do wartości około 190,
od wer. D06 190...255 zależnie od ciśnienia doładowania.
[+]
Podziekowania dla spanky z AKP
pozdr
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
pilocik69, a z jakiego silnika/sterownika pochodzą te tabelki? Bo z tego co mi wiadomo to zdarza się, że w danej grupie i okienku są podawane wartości różnych czujników. Poza tym w starszych ABT jest dostępna tylko grupa 000 (coś w stylu jaki podał przemik dla TDi) i to by mnie najbardziej interesowało.
WItam
Ja chciałbym sie podpiać do wątku wcześniejszego - jaki interface kupic. Mam B4 1Z z 94 roku z przepływką pierburga. Z tego co czytałem wcześniej na przepływce boscha były problemy z diagnostyka, ale nie wiem jaki mam kupic na max 232 czy kkl. Dodam ze chcialbym seby bylo to mozliwie uniwersalne - do B4 i do A6 2,5TDI z '98. Co proponujecie :?:
Pozdrawiam
Ja chciałbym sie podpiać do wątku wcześniejszego - jaki interface kupic. Mam B4 1Z z 94 roku z przepływką pierburga. Z tego co czytałem wcześniej na przepływce boscha były problemy z diagnostyka, ale nie wiem jaki mam kupic na max 232 czy kkl. Dodam ze chcialbym seby bylo to mozliwie uniwersalne - do B4 i do A6 2,5TDI z '98. Co proponujecie :?:
Pozdrawiam
Jelly, rozmawiałem z kolesiem z Viakena, (bo też właśnie dokonywałem tego wyboru) i on polecił mi tę najprostszą wersję, tj. opartą na max232 z jedną linią K, to by sie pokrywało z opisem różnych problemów i udanych prób połączenia, które prześledziłem na różnych forach.
Niestety nie miałem jeszcze okazji sprawdzić mojego nowego nabytku z braku czasu
Jak mi się uda to coś napiszę...
Niestety nie miałem jeszcze okazji sprawdzić mojego nowego nabytku z braku czasu
Jak mi się uda to coś napiszę...
A ten na max 232 podejdzie do A6 2,5TDI z konca 1998, bo tam juz jest odb2. Czy wystarczy odpowiedni wtyk czy caly interface musi byc inny?Bo ja myslalem o kupnie kkl http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=74
Co Wy na to? moze wystarczy ten na max 232??
Co Wy na to? moze wystarczy ten na max 232??
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
@szantis: przejściówka na pcimpcia może dać radę
@Jelly: ja myślę że taki możesz mieć: http://www.allegro.pl/item295727120_int ... prom_.html
@Jelly: ja myślę że taki możesz mieć: http://www.allegro.pl/item295727120_int ... prom_.html
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Nie jestem pewny ale obawiam się, że fejs na Max'ie nie będzie współpracował z A6, z kolei fejs KKL może mieć problemy z leciwym 1Z . Mogę się oczywiście mylić. Ja bym kupił fejs na transoptorach z linią KL, czyli coś pośredniego między tym na MAX'ie a fejsem na opto KKL. Na stronie Viakena jest tabelka gdzie jest rozpiska jakie fejsy z jakimi autkami współpracują.
Panowie zadzwonilem sobie do viakena zeby uzyskac porade i pan powiedzial mi ze z silnikiem 1Z bedzie dzialac tylko interface na max 232 i jednoczesnie bedzie on obslugiwal A6 2,5 tdi bo obsluguje wszystkie do 2002r. co Wy na to, bo nie wiem co kupic.Prose o odpowiedz przede wszystkim kogos kto stosuje jzu jakis interface w 1Z bo z nim sa najwieksze problemy. Co i jak u Was chodzi :?: