[80 B4 2,0 ABT] Elktryka od pływaka
[80 B4 2,0 ABT] Elktryka od pływaka
hmm problem opisywalem ale w innym dziale i mam pytanie bo kable ida do kostki do plywaka 4 kable i uziemienie jest rozciete i podlacozne do tego 2 kable ktore ida do LPG? i mam pytanie czy to moze byc rpzycyzna ze plywak np nie dziala i nie pokazuje stanu paliwa ?
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
w sumie sam sobie odpowiedziałeś, jeśli ktos namieszał i nie masz wskazań paliwa przez rozcięcie kabla to weź na próbe go połącz jak był w oryginale jeśli wskaźnik zadziała to już wiesz w czym problem. Jeśli nie zadziała mysle że będzie walnięty pływak lub wskaźnik. wskaźnik możesz sprawdzić przez zwieranie kabelków od pływaka do masy trafisz na sygnałowy wskaźnik powinien ruszyć do maxa (aa UWAGA dwa grube kable zostaw w spokoju to zasilanie pompy paliwa + i - ) najlepiej wcześniej sprawdź kontrolką czy na którymś z kabli nie ma prądu przed zwieraniem do masy.
dzieki kolego ze odpisales hmm jak kupilem auto to raz pokazywalo ile jest benzyny raz nie czasami na swiatlach wskzowka szla do gory jak ruszylem opadla na dol
co do tej masy jesli jest pod to pdolaczone LPG to czy jak zewre kable to nie bedzie zadnego zwarcia czy czegos innego w LPG ? poza tym tam tylko masa jest rozcieta reszta kabli jest tak jak to fabryka zmontowala
[ Dodano: 2008-01-28, 08:11 ]
dzis sprawdzalem miernikiem ta cholerna instalacje i na tej masie jest przejscie wiec tak czy inaczej powinno dzialac te kable co opisywalem od masy co ida to juz wiem co to jest i to raczej nie ma znaczenia co to jest czy jest mozliwe ze magik ktory montowal tam odciecie zapłonu mogł cos odłączyc lub cos w tym stylu ? jak kupowalem auto odciecie bylo w bagazniku przy zakladaniu alarmu zmienili mi miejsce odciecia zaplonu oraz to ze odcina od razu po wylaczeniu stacyjki wczesniej bylo on/off recznie. wiec jakby ktos sie orientowal w temacie to z góry dziekuje za pomoc <ok>
co do tej masy jesli jest pod to pdolaczone LPG to czy jak zewre kable to nie bedzie zadnego zwarcia czy czegos innego w LPG ? poza tym tam tylko masa jest rozcieta reszta kabli jest tak jak to fabryka zmontowala
[ Dodano: 2008-01-28, 08:11 ]
dzis sprawdzalem miernikiem ta cholerna instalacje i na tej masie jest przejscie wiec tak czy inaczej powinno dzialac te kable co opisywalem od masy co ida to juz wiem co to jest i to raczej nie ma znaczenia co to jest czy jest mozliwe ze magik ktory montowal tam odciecie zapłonu mogł cos odłączyc lub cos w tym stylu ? jak kupowalem auto odciecie bylo w bagazniku przy zakladaniu alarmu zmienili mi miejsce odciecia zaplonu oraz to ze odcina od razu po wylaczeniu stacyjki wczesniej bylo on/off recznie. wiec jakby ktos sie orientowal w temacie to z góry dziekuje za pomoc <ok>
zasilanie pompy paliwa
Witam, ostatnio zauważyłem ze pompka paliwa strasznie głośno mi chodzi, wieć kwalifikuej się do wymiany.. Moja Audiczka śmiga na LPG, na razie nie mam funduszy na nową pompkę, więc chciałbym zrobić odłączenie popmy paliwa przez przycisk, wtedy odpalałbym go na benzynie, przełączałna gaz i wyłączał pompkę. Moje pytanie jest następujące: gdzie przy kolumnie kierownicy znajdę przewody od zasilania pompki?
Re: zasilanie pompy paliwa
W skrzynce bezpieczników masz przekażnik od pompy i bezpiecznik. Nie kojarzę by bliżej kolumny coś było.adamgt pisze:gdzie przy kolumnie kierownicy znajdę przewody od zasilania pompki?