Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1987 1.8 RU] Moduł zapłonu (TSZ)

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
miki580
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 27 sty 2008, 21:05

[B3 1987 1.8 RU] Moduł zapłonu (TSZ)

Post autor: miki580 » 29 sty 2008, 11:18

B3 1987 1.8 FS Podpowiedzie gdzie jest zamontowany moduł zpłonowy (TSZ) :-(
Ostatnio zmieniony 30 sty 2008, 01:40 przez miki580, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 sty 2008, 11:26

Wydaje mi sie że z przodu przy drzwiach kierowcy na słupku pod osłonka plastikową

Awatar użytkownika
kojtek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 19 lis 2007, 19:16
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: kojtek » 30 sty 2008, 01:14

Dokładnie tam pod dźwignią otwierania maski, przy progu

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 30 sty 2008, 20:35

wiem że jeden moduł znajduje się na lewym nadkolu w środku w autku na dole jak on padnie to nie odpalisz autka :-D

mumin87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 28 lut 2010, 23:01

Post autor: mumin87 » 23 gru 2012, 23:33

Witam klubowiczy mama podobny problem auto poprostu nie odpala palec i kopułka wyglądają na całe nie są wypalone stało się to nagle świece tez cale jak sprawdzić moduł i cewkę?

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 23 gru 2012, 23:51

W "sam naprawiam Audi 80"(tytuł podaje umownie, bo nie pamiętam dokładnie) są sugestie, lecz szczerze to na 100% jedynie poprzez podmianę, bo kontekst temperatur dochodzi i inne czynniki. A iskrę masz, sprawdzałeś?

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 27 gru 2012, 16:36

Cześć :-) mnie padł aparat zapłonowy.Nie miałem wtedy ani netu ani książki wymieniłem wcześniej cewkę która była dobra.Bo szukając przyczyny ktoś mi powiedział że aparat jest nieśmiertelny.A myślałem że on.Magiczne miejsce szrot i auto hula.Opis jak sprawdzić jest w tej książce co pisał miron72.Mogę ją wysłać mailem bo rozmiar ma w sam raz.Adres wyślij swój na PW.Można też ściągnąć z Naszego forum :-)

mumin87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 28 lut 2010, 23:01

Post autor: mumin87 » 28 gru 2012, 01:01

koledzy iskra jest świece okej filtry też co dziwne sprawdziłem tez bezpieczniki i zdemontowałem ufo w celu sprawdzenia czy może gdzieś sie uszkodził gaznik ale wyglada na cały i sprawny otwiera i zamyka , co ciekawe po godzinnym sprawdzaniu sam odpalił ale bez ssania bo mam ręczne i na gazie wbitym do połowy a i na lpg, chodził wczoraj no i dzis pojechałem do sklepu i w trakcie jazdy na lpg zaczął szarpać jak by gazu nie było i zgasł od tego momentu nie odpalił na pb i na lpg zaholowałem do domu auto nie wiem co to możne być

Palec i kopułka było wymieniane ok rok temu

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 28 gru 2012, 01:22

Jeśli podczas kręcenia silnika rozrusznikiem, ( oczywiście z zamiarem jego uruchomienia ) iskra przeskakuje, to nie wina modułu. Brak mięuszaniny wybuchowej , albo coś się przestawiło na trybach zapłonowo - rozrządowych .

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 28 gru 2012, 09:48

Mała uwaga do rzekomej nieśmiertelności modułu zapłonu -mój w JN-ie umierał okresowo, jade i cisza. Patataj na luzie, parking, za godzinę jazda dalej. Zanim kupiłem drugi(miał literkę D na końcu i ciężko było o taki nieco) to po ucichnięciu wywlekałem go ze stanowiska(był odsłonięty na zaś), wbijałem w śnieg obcasem(przyznaję, uczucia miałem wobec niego dość burzliwe :lol: ), a jak wystygł po chwili można było jechać i palił od kopa. Wymiana -koniec problemów. A po drodze zmieniłem cewkę też, a resztę WN z racji LPG miałem na tip top.

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 28 gru 2012, 12:30

U mnie zaszwankował tylko raz i po godzinie zapalił. Po zgaszeniu, już się nie dało zapalić nawet po kilku godzinach.
Tylko że u mnie nie było ogna na świecach. Trafiłem za drugim razem . Najpierw niepotrzebnie cewka za 40 zł. a potem moduł za 30 i strzał celny..

Obrazek Obrazek

Z tym że u mnie na końcu jest literkA ""B ".

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl