[B4 TDI] podświetlenie wyświetlacza temp. i błąd poduszek
[B4 TDI] podświetlenie wyświetlacza temp. i błąd poduszek
mam dwa pytanka...
1. pierwsze to czy od wyjęcia zegarów może sie zapalić kontrolka air baga? wymienialem jedną żarówke, i po złożeniu zapala sie kontrolka poduchy i świeci sie jakiś czas (z minute) a potem gaśnie.
2. drugie pytanko to jak jest podświetlany ten mały wyświetlacz temp. zewnętrznej bo wyświetla temperature ale nie jest podświetlone. myślałem że od żarówki która byla padnieta (część zegara była ciemna) ale niestety... zegar swieci ale wyświetlacz temp jak był ciemny tak jest nadal...
1. pierwsze to czy od wyjęcia zegarów może sie zapalić kontrolka air baga? wymienialem jedną żarówke, i po złożeniu zapala sie kontrolka poduchy i świeci sie jakiś czas (z minute) a potem gaśnie.
2. drugie pytanko to jak jest podświetlany ten mały wyświetlacz temp. zewnętrznej bo wyświetla temperature ale nie jest podświetlone. myślałem że od żarówki która byla padnieta (część zegara była ciemna) ale niestety... zegar swieci ale wyświetlacz temp jak był ciemny tak jest nadal...
no wyjmowalem bez odłączania aku i malo tego jak nie byly podłączone wszystkie kostki przekrecilem stacyjke... :evil: wogole nie pomyślałem o poduszcze...
P.S a co do tej żaróweczki w termometrze - rozumiem że tylko lutownica wchodzi w gre? i jaka tam jest żarówka, też czerwona?
nie wiedzialem że żarówki w desce są w takim czerwonym PCV, nigdzie takiego nie mieli wiec prysnąłem zwykłym sprejem do zacisków nie widać różnicy na zegarach <ok>
P.S a co do tej żaróweczki w termometrze - rozumiem że tylko lutownica wchodzi w gre? i jaka tam jest żarówka, też czerwona?
nie wiedzialem że żarówki w desce są w takim czerwonym PCV, nigdzie takiego nie mieli wiec prysnąłem zwykłym sprejem do zacisków nie widać różnicy na zegarach <ok>
RaKo pisze:Odpięte zagary nie mają nic do błędu poduchy :mrgreen: Chyba ,że je wyjmował bez odłączenia akumulatora.Odłączałem aku wyjąłem zegary i robiłem próbę,potem poskłądałem i błędu nie było.A zrobiłsię innym razem w inny sposób <ok>
Kolego czytaj ze zrozumieniem. Napisałem przecież, że jak na odpiętych zegarach przekręcił kluczyk. Po ch... przekręcać kluczyk jak aku jest odpięty???
To czerwone PCV to są kondoniki, które można zdjąć i przełożyć na nowe żaróweczki
Ja wlutowałem czerwoną - ładniej wygląda :mrgreen:Solskier pisze:Dokładnie potwierdzam wypowiedzi kolegów, bład skasujesz vagiem, nastpenym razem odłacz akumulator i nie bedziesz miał problemu, zarówczeka od podswietlania wyswietlacza temp zaw. jest w jego środku i jest lutowana, kolor żarówki - biały. <ok>
tyle ze wlasnie ten kondonik gdzieś mi spadł i musiałem sobie inaczej radzićchips pisze:To czerwone PCV to są kondoniki,
P.S a jak sie dostać do tej żaróweczki w wyświetlaczu? jak wyjme juz wyswietlacz z zegarów to idzie go rozebrać? i prosił bym o jakiś model/typ żarówki jaki ma tam być i moc :mrgreen:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Tak idzie rozebrac wyswietlacz i wymienić zaróweczke, należy odkrecic wyswietlacz od licznka i z tlu masz dwie małe śróbki na krzyrzaka, odkrecisz je zdejmiesz obudowe wyjmiesz płytke wyswietlacza i zobczysz zaróweczke (uwaga ostrożnie z lutowaniem jak przesadzisz i za długo bedziesz grzał płytke to "spalisz" wyswietlacz i bedzie po nim) <ok>
ja również kiedyś wlutowałem czerwoną i wywaliłem tą blendę rozpraszającą między żarówką a wyświetlaczem... ostatecznie świeciło trochę mocniej, ale na piękny czerwony kolor <ok>chips pisze:Ja wlutowałem czerwoną - ładniej wygląda :mrgreen:Solskier pisze:Dokładnie potwierdzam wypowiedzi kolegów, bład skasujesz vagiem, nastpenym razem odłacz akumulator i nie bedziesz miał problemu, zarówczeka od podswietlania wyswietlacza temp zaw. jest w jego środku i jest lutowana, kolor żarówki - biały. <ok>
żarówka 0,5A 12V wielkości główki od zapałki... w Lublinie łatwiej dostać taką w kolorze niz biała