Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 8g 2.3]niskie zawieszenie

ODPOWIEDZ
Boryna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 sty 2008, 19:47
Lokalizacja: Szydłowiec

[80 b4 8g 2.3]niskie zawieszenie

Post autor: Boryna » 29 sty 2008, 20:54

w jakich cena chodza zawieszenia od najtanszych do najdrozszych i ile cm proponujecie obnizyc i ile mozna obnizanac od ilu do ilu

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 sty 2008, 21:03

Ceny sa bardzo rózne od 200zl do 5.000zł wszystko zależy od firmy, zastosowania i modelu. Obnizenie również jest dowolne w przypadku gwintu zdaje sie ze jest to od 0 do - 120mm, natomiast jesli chodzi tylko o sporotwe spreżyny to najczesciej spotyka sie -20, -35, -40, -60 mm są to najpopularniejsze sprezyny obnizające ceny samych spreżyn to kwota od 150-300zł za uzywki do 600-1000zł za nowe. Gwintowane zawieszenie średnio uzywane kosztuje około 700zł (ale tego nie polecam - waidaomo ze bedzie wybite) jedne z tańszych nowych gwintów to około 1200zł w góre. <ok> Co do propozycji ile obniżyć to zależy jaką masz fele i po jakim terenie jeździsz i jakie masz umiejetnoscj jazdy na glebie, najczesciej wybierane wg mnie jest -40mm, chociaż ja gustuje niżej :mrgreen: Ważna sprwą o której trzeba pamietac jest ot ze "sportowe" zawieszenie czyli obniżone (bo ze sportowym to ono tak naprawde nie ma nic wspólnego) to nie tylko spreżyny, to również amortyzatory, o skruconym skoku pracy i utwardzane a co najważneijsze takie które sa sprawne, to podstawa o której zapomina wiekszość "wiejskich tunerów", dla którcy liczny sie obcieta sprezyna (imitująca glebe) plus siatex i jakiś mega parapet na klapie (że niby spoiler który za zadanie ma dociskac auto powyżej 200km/h :mrgreen: .)
Ostatnio zmieniony 29 sty 2008, 21:14 przez Solskier, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 29 sty 2008, 21:04

witaj ja mam obniżony 65mm i myślę że jest jednak troszke za dyżo na nasze drogi :mrgreen: Obrazek

Boryna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 sty 2008, 19:47
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: Boryna » 29 sty 2008, 21:15

felgi mam 17 tyl 235 przod 225 jakie proponujesz obnizenie ile mm . a czym sie rozni gwintowane od normalnego

[ Dodano: 2008-01-29, 21:34 ]
mysle na gwintowanym koni z amorkami bo mam do wymiany to juz kupiue sporotowe ile by kosztowalo takie zawieszenie

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 29 sty 2008, 22:26

Gwintowana zawiecha ma mozliwosc regulacji, ceny od okolo 1500zl za nowy komplet

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl