[80b42.0 abt]problem przy wtrysku
[80b42.0 abt]problem przy wtrysku
Witam wszystkich!
Mam taki problem że po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu słychać charakterystyczny dźwięk "bzyknięcia" ale to było naturalne ,a teraz jak dłużej nie odpalam to ten dźwięk się powtarza kilka krotnie tak jakby coś nie łączyło,zastanawiam się czy jest tam coś na zasadzie przekaźnika, czy coś tego typu.Jeśli tak to w którym miejscu to jest zamontowane.Nadmieniam że wymieniałem uszczelki obydwu kolektorów i chcąc nie chcąc musiałem wymontować cały wtrysk i nie wiem czy to nie zaczęło się dziać od tamtego momentu.? pozdrowienia.
Mam taki problem że po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu słychać charakterystyczny dźwięk "bzyknięcia" ale to było naturalne ,a teraz jak dłużej nie odpalam to ten dźwięk się powtarza kilka krotnie tak jakby coś nie łączyło,zastanawiam się czy jest tam coś na zasadzie przekaźnika, czy coś tego typu.Jeśli tak to w którym miejscu to jest zamontowane.Nadmieniam że wymieniałem uszczelki obydwu kolektorów i chcąc nie chcąc musiałem wymontować cały wtrysk i nie wiem czy to nie zaczęło się dziać od tamtego momentu.? pozdrowienia.
sluchaj albo czytaj Grzywa :-> ja przynajmniej przy Twoim opisie problemu mialem to samo dowiedzialem sie ze to tzw BENDIX czy cos takiego??dalem mechanikowi i zrobil i skasowal 100zl ale przynajmniej teraz nie robie siary jak chce odpalic to odpalam a nie jakies bzyk,bzyk pozdrawiam i moze to byc to :mrgreen:
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
niekoniecznie bo najczęściej padają mikrostyki i tego już nie naprawisz, chyba, że przełożysz z jakiegoś innego, dobrego. Poza tym obudowa jest dość solidnie zamknięta i mogą być problemy z otwarciem bez uszkodzeń oraz ze szczelnym zamknięciem.Tutaj homer mówił że krokowy nie da sie naprawić, da sie rozebrać i przeczyścić, chyba że silniczek sie skończył.
witam ponownie!
Danek jesteś guru tego forum :lol:
Ale już do rzeczy spróbuję przeczyścić ten silniczek krokowy,bo w tym tygodniu nie miałem czasu.Ale ja jeszcze z jednym pytankiem ostatnimi czasy mój silnik zaczął niedomagać tj.na zimnym, czy na ciepłym bez różnicy po odpaleniu silnik trzyma tak 1000,na zimnym1100 obr/min.i po gwałtownym dodaniu gazu, silnik tak się zdławi że obroty spadną do500 obr/min.a potrafi też zgasnąć,jeśli dodaje gazu powoli to silnik ma nie równe obroty i tak jak by przerywał powoli wchodzi na obroty i już potem jest już dobrze.Na gazie chodzi bardzo dobrze(jeśli o gazie można powiedzieć że jest bardzo dobry).Ostatnio wymieniłem przewody wyso.napięcia(mój gazownik polecił mi firmy"SENTECH"mówił że do gazu są dobre i nie widać pozytywnego efektu.W poniedziałek sprawdzę jeszcze ustawienie zapłonu.podpowiedzcie co jeszcze może być tego przyczyną?
Danek jesteś guru tego forum :lol:
Ale już do rzeczy spróbuję przeczyścić ten silniczek krokowy,bo w tym tygodniu nie miałem czasu.Ale ja jeszcze z jednym pytankiem ostatnimi czasy mój silnik zaczął niedomagać tj.na zimnym, czy na ciepłym bez różnicy po odpaleniu silnik trzyma tak 1000,na zimnym1100 obr/min.i po gwałtownym dodaniu gazu, silnik tak się zdławi że obroty spadną do500 obr/min.a potrafi też zgasnąć,jeśli dodaje gazu powoli to silnik ma nie równe obroty i tak jak by przerywał powoli wchodzi na obroty i już potem jest już dobrze.Na gazie chodzi bardzo dobrze(jeśli o gazie można powiedzieć że jest bardzo dobry).Ostatnio wymieniłem przewody wyso.napięcia(mój gazownik polecił mi firmy"SENTECH"mówił że do gazu są dobre i nie widać pozytywnego efektu.W poniedziałek sprawdzę jeszcze ustawienie zapłonu.podpowiedzcie co jeszcze może być tego przyczyną?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Bez przesady, są tu lepsi ode mnie, poważnie.grzywa pisze:Danek jesteś guru tego forum :lol:
Myślę, że Ci zalewa silnik za bogatą mieszanką na granicy palności i wypadają zapłony. Jak masz ustawioną emulację lambdy?
A kable to tylko Beru albo NGK. Trochę droższe ale przynajmniej wiesz co masz. Ewentualnie Champion ale to już naprawdę wysoka półka cenowa, a różnicy nie widać .
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
grzywa, tu masz rozwinięcie: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,71/ Miłej lektury