Witam
Mam problem z kontrolką smarowania silnika Audi 80 B 4 2,0 1993 r . W czasie jazdy zaświeca sie razem z sygnałem akustycznym (trzy krotnie ) i po około 4-6 sek gaśnie .Sprawdzałem manometrem mechanicznym ciśnienie oleju jest na poziomie od 1,5-6 bar( ciepły -zimny) myślałem ze czujnik ciśnienia oleju -wymieniłem bez zmiany. Na postoju tego nie robi dlatego trudno określić czy faktycznie brakuje mu ciśnienia czy to usterka elektryczna. Może już ktoś przerabiał taki temat, będę wdzięczny za podpowiedz.
[80 B4 2,0 LPG] kontrolka ciśnienia oleju
[80 B4 2,0 LPG] kontrolka ciśnienia oleju
Ostatnio zmieniony 03 lut 2008, 15:01 przez januszx7, łącznie zmieniany 1 raz.
W silniku sa dwa czujniki, jeden sprawdza cisnienie do 2000 obr/min (niebieski)(cisnienie sygnalizowania 0,3 bara), a drugi od 2000 obr/min (bialy) (cisnienie sygnalizowania 1,8-2 bary), jezeli wlacza sie brzeczyk w czasie jazdy to stawial bym na ten drugi czujnik bialy, lub gdzies obwod zwiera sie do masy.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
Witam.
Masz problem z białym czujnikiem (1.8bara ).Wyciągnij z niego przewód,przyłóż go do masy samochodu i włącz silnik,zwiększ obroty ponad 2500obr/min. Jeżeli po paru sekundach zapali się kontrolka to masz problem z przewodem lub urządzeniem sterującym.Jeżeli się nie zapali to uszkodzony jest czujnik1.8 bara,lub masz za małe ciśnienie oleju.
Powodzenia
Masz problem z białym czujnikiem (1.8bara ).Wyciągnij z niego przewód,przyłóż go do masy samochodu i włącz silnik,zwiększ obroty ponad 2500obr/min. Jeżeli po paru sekundach zapali się kontrolka to masz problem z przewodem lub urządzeniem sterującym.Jeżeli się nie zapali to uszkodzony jest czujnik1.8 bara,lub masz za małe ciśnienie oleju.
Powodzenia
czujnik Ciśnienia oleju
Witam
Wymieniłem czujnik (biały) i wszystko jest ok Dzięki za podpowiedz.
Wymieniłem czujnik (biały) i wszystko jest ok Dzięki za podpowiedz.