[B3/B4]Licznik
[80B4abk]nie wiadome w liczniku
Witam wszystkich!
Problem u mnie polega na tym że wymieniałem żarówki i zegarek który jest w liczniku.i tu poszło sprawnie ok.ale zastanawia mnie pokrętło które jest po prawej stronie licznika tj.pod wskaźnikiem poziomu paliwa nawet jest z nim połączone i trzpień tego pokrętła wystaje do równego z szybą licznika(takie samo pokrętło jest także do kasowania małego licznika kilometrów i do przestawiania godziny w zegarku) po lekkim przekręceniu w prawo lub w lewo wskazówka od poziomu paliwa albo się opuszcza albo podnosi nadmieniam że po tej rozbiórce licznika poziom paliwa na wskaźniku waha się i to tak że niekiedy nie wiadomo ile jest paliwa (orientacyjnie),jestem ciekawy co to jest i do czego to służy i jak to powinno być ustawione żeby znów jako tako pokazywał.Drugie pytanie to już tylko ciekawość centralnie na środku u dołu jest takie wolne pole w kształcie wąskiego prostokątu pod kontrolkami, a od tyłu licznika jest kostka do której można coś podłączyć i też nie wiem co.
Posiadam licznik wyskalowany do 260km/h.
pozdrawiam
Problem u mnie polega na tym że wymieniałem żarówki i zegarek który jest w liczniku.i tu poszło sprawnie ok.ale zastanawia mnie pokrętło które jest po prawej stronie licznika tj.pod wskaźnikiem poziomu paliwa nawet jest z nim połączone i trzpień tego pokrętła wystaje do równego z szybą licznika(takie samo pokrętło jest także do kasowania małego licznika kilometrów i do przestawiania godziny w zegarku) po lekkim przekręceniu w prawo lub w lewo wskazówka od poziomu paliwa albo się opuszcza albo podnosi nadmieniam że po tej rozbiórce licznika poziom paliwa na wskaźniku waha się i to tak że niekiedy nie wiadomo ile jest paliwa (orientacyjnie),jestem ciekawy co to jest i do czego to służy i jak to powinno być ustawione żeby znów jako tako pokazywał.Drugie pytanie to już tylko ciekawość centralnie na środku u dołu jest takie wolne pole w kształcie wąskiego prostokątu pod kontrolkami, a od tyłu licznika jest kostka do której można coś podłączyć i też nie wiem co.
Posiadam licznik wyskalowany do 260km/h.
pozdrawiam
to pokrętło jest do kalibracji wskaźnika...
normalnie to robisz tak: opróżniasz bak, zalewasz 4 litry i kalibrujesz by wskazywał na 0 - to jest taka swego rodzaju rezerwa...
a to prostokatne okienko jest to wyświetlacza temperatury zewnetrznej, ewentulanie wyświetlacza biegów w pojazdach z automatyczną skrzynią... żółta wtyczka - wyświetlacz temp, czarna - wyswietlacz automatu...
po dalsze wskazówki proponowałbym uzyc szukajki
normalnie to robisz tak: opróżniasz bak, zalewasz 4 litry i kalibrujesz by wskazywał na 0 - to jest taka swego rodzaju rezerwa...
a to prostokatne okienko jest to wyświetlacza temperatury zewnetrznej, ewentulanie wyświetlacza biegów w pojazdach z automatyczną skrzynią... żółta wtyczka - wyświetlacz temp, czarna - wyswietlacz automatu...
po dalsze wskazówki proponowałbym uzyc szukajki
Ale ja mam licznik z VDO bez obrotka tylko z BIGBenem i kompletny licznik UN4 z prędkościomierzem w milach.cobra pisze:da radę zamienić, ale obrotek z VDO nie pasuje fizycznie do UN4, tzn przekłamań nie ma itp, ale ta biała podstawka nie mieści się w obudowie....
Czy nie można prędkościomierza z VDO zamontować do UN4?