[b4 1.9 tdi 1z] intercooler
[b4 1.9 tdi 1z] intercooler
mam pytanie czy ktos moze wstawiał do audi b4 wiekszy intercooler niz ten fabryczny :?: i czy macie kierownice do chodnicy powietrza :?: czy bylo cos takiego montowane fabrycznie w b4 :?:
a ja gdzies czytakem o kierownicach na icek poto zeby strumien powietrza bezposrednio padal na ic ale moge sie myslic moze zle słyszalem a moim zdaniem bez sensu jest umieszczony IC w audib4 bo jak sie przetrze nadkole to wali na niego błotem a z przodu zasłoniety jest blacha do której zamocowany jest zaczep wiec nie lepiej bylo by go zamontowac przed chłodnica cieczy
[ Dodano: 2008-02-04, 11:11 ]
RaKo a ty masz org IC :?: wiem ze jak zaloze wiekszy IC to rakiety nie bedzie ani 10KM nie przybedzie ale cos tam trochu, a w ciepłe dni temp 25C chyba wiekszy Ic zamontowany przed chlodnica bedzie lepszy
[ Dodano: 2008-02-04, 11:11 ]
RaKo a ty masz org IC :?: wiem ze jak zaloze wiekszy IC to rakiety nie bedzie ani 10KM nie przybedzie ale cos tam trochu, a w ciepłe dni temp 25C chyba wiekszy Ic zamontowany przed chlodnica bedzie lepszy
Poczytaj to jeżeli myślisz coś o zwiekszeniu mocy
viewtopic.php?t=8497
viewtopic.php?t=8497
no własnie mi chodzilo o ta plastikowa osłone "kierownice powietrza"przynajmniej tak to mozna nazwac, czyli nie ruszac org tylko ewentualnie zamontowac taka osłone a IC jest bardzo zle umieszczony
[ Dodano: 2008-02-04, 13:43 ]
pytanko do RaKo kto twojej besti podnosil moc tzn co masz zmienione, wymienione, jak :?:
[ Dodano: 2008-02-04, 13:43 ]
pytanko do RaKo kto twojej besti podnosil moc tzn co masz zmienione, wymienione, jak :?:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Jak chcesz wiecej mocy to zrób sobie program - chipa do takich modów nic nie bedizesz muisial wymieniać i bedzie wszystko OK. A tak jak masz wszystko ori z kierowaniem powietrza na IC to jak chcesz lepiej go schłodzić to wyboruj dziury w nadkolu tak aby był przewiew przez ICka. Wiece nie ma sensu nic sztukować kupować kierownic nawiewu z inny aut czy cwiczyć z wiekszymi IC.
RaKo u mnie jest przetarte nadkole naprzeciwko IC i wali tam błoto trzeba by to jakos zasłonic ale ten IC jest za blisko tego nadkola i przez to jest słaby przelot powietrza przez IC i mysle go przesunac trochu do przodu i wstawic w nadkolu kratke tak jak pisze Solskier a jak mozesz zdradzic RaKo ile taka zmian programu kosztuje u twojego znajomego, a kierownice sam mialem zlepic sobie jakas
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja myślę, że z tą kierownicą czy bez niej różnicy na pewno nie odczujesz ,tym bardziej że ori nie czyszczony ic jest od środka tak zaklejony olejem zasysanym przez odmę z silnika ,że z kierownicami czy bez jego działanie bedzie takie same czyli przy obecnych dość niskich temp.praktycznie nie odczuwalnejoint32 pisze:Tak dziś oglądałem tą osłonę która ma kierować powietrze na icka i myślę ,że ona tylko przysłania wlot gdyby ją usunąć to dziura za tą kratką w zderzaku była by większa,co o to myślicie?
Temat stary jak świat ale chciałbym zwrócić uwagę dla ludzi którzy nie decydują się na krok w stronę FMIC, a jednak mają lub planują osiągnąć większą moc od seryjnej ( 120-140) To warto zadbać o oryginalny IC, najlepiej wyjąć, wyczyścić dobrze z zewnątrz i wewnątrz przepłukać solidnie benzyną ( wymyć olej zebrany przez lata) Wstawienie kratki w nadkolu również pomoże w działaniu IC.
ps. Widzę na drodze tyle b4 TDI z prawymi kratkami zaślepionymi z tyłu ( brak przewiewu na IC ) - ręce opadają
ps. Widzę na drodze tyle b4 TDI z prawymi kratkami zaślepionymi z tyłu ( brak przewiewu na IC ) - ręce opadają