Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 tdi 1z] intercooler

ODPOWIEDZ
karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

[b4 1.9 tdi 1z] intercooler

Post autor: karol121 » 04 lut 2008, 08:39

mam pytanie czy ktos moze wstawiał do audi b4 wiekszy intercooler niz ten fabryczny :?: i czy macie kierownice do chodnicy powietrza :?: czy bylo cos takiego montowane fabrycznie w b4 :?:

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 04 lut 2008, 10:51

karol121, pewnie ,że są tacy co zakładali większy icek,ale to po zwiększeniu mocy,a sam IC mocy nie daje :mrgreen: Kierownice to są w turbinach a nie w chłodnicy :-P W 1Z nie występowały <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 04 lut 2008, 11:09

a ja gdzies czytakem o kierownicach na icek poto zeby strumien powietrza bezposrednio padal na ic ale moge sie myslic moze zle słyszalem a moim zdaniem bez sensu jest umieszczony IC w audib4 bo jak sie przetrze nadkole to wali na niego błotem a z przodu zasłoniety jest blacha do której zamocowany jest zaczep wiec nie lepiej bylo by go zamontowac przed chłodnica cieczy

[ Dodano: 2008-02-04, 11:11 ]
RaKo a ty masz org IC :?: wiem ze jak zaloze wiekszy IC to rakiety nie bedzie ani 10KM nie przybedzie ale cos tam trochu, a w ciepłe dni temp 25C chyba wiekszy Ic zamontowany przed chlodnica bedzie lepszy

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 lut 2008, 11:45

Sam IC nic nie zmieni, no moze w upalne dni auto troszke mniej straci na mocy.Faktycznie w B4 niezbyt dobrze jest umieszczony IC ale sa plastikowe osłony które kieruja powietrze na IC-ka. Jeżeli nie planujesz duzych modów silnika to zostaw seryjny.

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 04 lut 2008, 12:27

Poczytaj to jeżeli myślisz coś o zwiekszeniu mocy
viewtopic.php?t=8497

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 04 lut 2008, 12:28

no własnie mi chodzilo o ta plastikowa osłone "kierownice powietrza"przynajmniej tak to mozna nazwac, czyli nie ruszac org tylko ewentualnie zamontowac taka osłone a IC jest bardzo zle umieszczony

[ Dodano: 2008-02-04, 13:43 ]
pytanko do RaKo kto twojej besti podnosil moc tzn co masz zmienione, wymienione, jak :?:

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 04 lut 2008, 15:04

karol121, niby czemu ma Ci się przetrzeć nadkole :?: Chyba w passacie jest podobnie on umieszczony.Mam zmieniony program w kompie,robił mi to znajomy elektronik <ok>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lut 2008, 17:13

Jak chcesz wiecej mocy to zrób sobie program - chipa do takich modów nic nie bedizesz muisial wymieniać i bedzie wszystko OK. A tak jak masz wszystko ori z kierowaniem powietrza na IC to jak chcesz lepiej go schłodzić to wyboruj dziury w nadkolu tak aby był przewiew przez ICka. Wiece nie ma sensu nic sztukować kupować kierownic nawiewu z inny aut czy cwiczyć z wiekszymi IC.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 04 lut 2008, 18:33

RaKo u mnie jest przetarte nadkole naprzeciwko IC i wali tam błoto trzeba by to jakos zasłonic ale ten IC jest za blisko tego nadkola i przez to jest słaby przelot powietrza przez IC i mysle go przesunac trochu do przodu i wstawic w nadkolu kratke tak jak pisze Solskier a jak mozesz zdradzic RaKo ile taka zmian programu kosztuje u twojego znajomego, a kierownice sam mialem zlepic sobie jakas

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 04 lut 2008, 22:30

karol121, jesli masz relywke pierburga to ja mam calego kompa do sprzedania z chipem i ori kostki 90 KM zmienisz koncowki wtryskow i wsadzisz tego kompa i masz 128KM i prawie 300Nm

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 05 lut 2008, 07:04

przepływke mam bosha :cry: ale dzieki

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 16 mar 2011, 13:09

Tak dziś oglądałem tą osłonę która ma kierować powietrze na icka i myślę ,że ona tylko przysłania wlot gdyby ją usunąć to dziura za tą kratką w zderzaku była by większa,co o to myślicie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 mar 2011, 14:03

joint32 pisze:Tak dziś oglądałem tą osłonę która ma kierować powietrze na icka i myślę ,że ona tylko przysłania wlot gdyby ją usunąć to dziura za tą kratką w zderzaku była by większa,co o to myślicie?
Ja myślę, że z tą kierownicą czy bez niej różnicy na pewno nie odczujesz ,tym bardziej że ori nie czyszczony ic jest od środka tak zaklejony olejem zasysanym przez odmę z silnika ,że z kierownicami czy bez jego działanie bedzie takie same ;-) czyli przy obecnych dość niskich temp.praktycznie nie odczuwalne

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 03 wrz 2017, 23:48

Temat stary jak świat <niedowiarek> ale chciałbym zwrócić uwagę dla ludzi którzy nie decydują się na krok w stronę FMIC, a jednak mają lub planują osiągnąć większą moc od seryjnej ( 120-140) To warto zadbać o oryginalny IC, najlepiej wyjąć, wyczyścić dobrze z zewnątrz i wewnątrz przepłukać solidnie benzyną ( wymyć olej zebrany przez lata) Wstawienie kratki w nadkolu również pomoże w działaniu IC.

ps. Widzę na drodze tyle b4 TDI z prawymi kratkami zaślepionymi z tyłu ( brak przewiewu na IC ) - ręce opadają :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl