[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Wycinka katalizatora
co do porównania rurki do czystego kata o moim zdaniem nie bedzie to samo bo kat jak jest nawet czysty to i tak powoduje pewien opór spalinom chyba ze sie myle a rurka przeciez jest pusta w srodku i mam jeszcze jedno pytanie w jakich silnikach jest przyrost momentu az do 25% z tego co slyszalem to strumienica spełnia swoje zadanie na wolnych i srednich obrotach to ja juz nie wiem jak ktos by mogł mi wytłumaczyc to wszystko czy strumienica czy rurka i dalczego :?: to bylbym wdziecznywilli pisze:napisalem już ze rurka nic nieda oprucz normalnej jazdy takiej jak byś miał czystego kata a strumiennica zwiększa moment obrotowy silnika do 25% i poczujesz to przy ruszaniu i wyprzedzaniu
- RaKo
- Forum Audi 80
- Posty: 674
- Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraśnik
http://moto.allegro.pl/item303059635_or ... ratis.html taka może być :?: Miałem w ABT taka.A skąd wiesz że zwiększa o 25%,masz jakiśwykreś z hamowni że tak to działa w TDI :?: Czy liczysz na większą sprzedaż :mrgreen: :?:
na nic kolego nie liczę bo nikogo do tego nie namawiam ludzie sami przyjeżdzają :mrgreen: a jak napisałem daje do 25% a ile da dokłednie to niemam pojęcia mam założoną u siebie i bynajmiej odczuwam rużnice i to dość sporą(benzynka) ojciec ma nissana 2.2Ddti i tez stwierdził dużą rużnicę w jeżdzie
nie namawiam nikogo <ok>
nie namawiam nikogo <ok>
ja u ojca w golfie 1Z wstawiłem strumiennice i przybyło mi 15 kucy i 22NM i troszkę szybciej się wkręca tzn od niższych obrotów
teraz myślę nad tym samym w eSce , tam mam 2 katy więc jak wrzuce to spokonie mi wzrośnie o jakieś 40 kucyków i jakieś 50-60 NM ale to będzie dopiero jak potwierdze to hamownią 8-)
teraz myślę nad tym samym w eSce , tam mam 2 katy więc jak wrzuce to spokonie mi wzrośnie o jakieś 40 kucyków i jakieś 50-60 NM ale to będzie dopiero jak potwierdze to hamownią 8-)
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
też mi sie tak wydaje...RaKo pisze:może 5 ale nie 15
a w tym to może jest coś racji ale to tylko w nowym samochodzie ponieważ układ wydechowy nie jest przepalony i wychwtuje większość zanieczyszczeń... i wtedy zakdładasz strumiennice (większe zawirowanie) końcowy przelot i ogień z tyłka <ok>willi pisze:strumiennica zwiększa moment obrotowy silnika do 25%
pozdrawiam
nie wyczułeś tutaj IRONII ??RaKo pisze:DRED, buhaha,no przesadziłeś 40 koni Ci przybędzie,oj spadłem z krzesła :mrgreen: w 1Z przybyło 15 KM :?: Chcemy wykres :shock: no może 5 ale nie 15 ,a 40 bez komentaża :mrgreen:
przecież strumienica to pic na wodę
tylko tyle daje , że może ładniej wygląda pod autem , wywalisz kata wstawisz rurkę i będzie taki sam efekt jak wstawisz struimiennice a zaoszczędzisz kasy , a nawet zarobisz , bo zawartość kata sprzedaż.
jeżeli ktoś chce zostawić kata przynajmniej sama obudowe to niech mimo wszystko wspawa rurkę a na to założy obudowe kata.Sapliny w ten sposób będą miały "wolny" przelot i nie będą się "obijały" o ścianki kata w momencie gdy rura wydechowa przechodzi w katalizator.
poczytajcie sobie fora tuningowe to zobaczycie jakie są zdania na temat strumiennic
to tak jak chipy do wolnossących za 50 PLN podnoszące moc o 10-15% i magnetyzery. To jest dla ludzi co chcą się dowartościować i lubią wydawać kase za takie nic nie dające rzeczy
pozdro
aha jakby strumienica dawała 25% momentu to po założeniu 2 mialbym 50% więc z 423 zrobiłoby mi się 634 niutony ciekawy wynik <rotfl>
ludzie miejcie , że litość przecież ten wątek jest śmiechu warty
wywalenie kata owszem i wspawanie rurki i na tym powinien się skończyć temat !!
nic się z silnikiem nie stanie, nie będzie głośniej , będzie tylko żwawiej , lepiej bedzie oddychał Twój motorek nic po za tym .