[80 B4 ABK] Spaliny z otworu wlewu oleju
[80 B4 ABK] Spaliny z otworu wlewu oleju
Witam, ostatnio wyjmując bagnet przy zapalonym silniku zauważyłem sapliny wydobywające się z ortworu bagntu, odkręciłem korek wlewu oleju i to samo. Przeczyściłem odmę, przewody, które były strasznie zapchane, problem ustąpił, ale tylko jeśli chodzi o otwór miarki oleju. Z otworu wlewu oleju ciągle wydostają się spaliny, troszkę wyrzuca przy tym olej spod uszczelniacza wałka rozdządu. Nie wiem jak jest tego przyczyna, z otworu z pokrywy zaworów do odmy również uchodzą spaliny, więc jest drożny. Dodam że auto jest na LPG, bierze olej, ma spory przebieg. Jaka może byćprzyczyna spalin w otowrze wlewu oleju, dodam, że wydostają siepod sporym ciśnieniem. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 05 lut 2008, 09:35 przez adamgt, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
pojawienie sie spalin wynika pewnie ze zuzytych pierscieni, poprostu cisnienie z cylindrow przedostaje sie do komory silnika.
[ Dodano: 2008-02-04, 21:02 ]
a i popraw temat bo sie wladza dopatrzy i sie zdenerwuje
Nie koniecznie, jak to mowia: czlowiek czlowieka robi to i silnik zrobisprawdź kompresję, jeśli jest słaba to motor na kilogramy
[ Dodano: 2008-02-04, 21:02 ]
a i popraw temat bo sie wladza dopatrzy i sie zdenerwuje
Pół roku temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą i gładź cylindrów była w bardzo dobrym stanie, bierze olej przez to, że nie zmieniłem prowadnic, wymieniłem tylko uszczelniacze na zaworach, chciałem zaoszczędzić... Dziś odpaliłem samochód i zauważyłem, że gdy silnik ma większe obroty, spalin w otworze wlewu oleju nie ma. No i teraz ciekawosta, czemu tak jest?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
A czemu Kolega nie poprawił tytułu wątku na zgodny z zasadami panującymi na forum tak jak pisali inni Koledzy? :evil: Czyżbyś chciał na dzień dobry ostrzeżenie do profilu? Proszę uważnie przeczytać regulamin: viewtopic.php?t=6284 oraz ten topik: viewtopic.php?t=9608 i stosować się do zasad tu panujących.
Wracając do problemu, to że gładzie były cacy wcale nie znaczy, że pierścienie nie są już starte i kompresja jest ok. Trzeba zmierzyć kompresję i będzie jasne czy pierścienie się skończyły czy nie.
Wracając do problemu, to że gładzie były cacy wcale nie znaczy, że pierścienie nie są już starte i kompresja jest ok. Trzeba zmierzyć kompresję i będzie jasne czy pierścienie się skończyły czy nie.