[B4 all] Dlaczego Laczniki Stabilizatora sie pękaja?
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
[B4 all] Dlaczego Laczniki Stabilizatora sie pękaja?
Witam mam mały problem wyglada to tak.. A wiec dwa łaczniki ktore kupiłem były Febi, Cena 30 zł. A ten który teraz pek jest jakis inny za 60zł...(i poszło w kibel)No i dlaczego to w tym samym miejscu sie urywaja!!!! <osohozi>Ktos juz sie z tym spodkał!!!
[ Dodano: 2008-02-03, 18:09 ]
Przeprasza za Błąd w Pytaniu tego ""sie"" nie mialo byc :oops: ... Pozdrawiam
8-)
Proszę korzystać z tagów w nazewnictwie tematów, proszę się zapoznać z regulaminem forum.
mod
[ Dodano: 2008-02-03, 18:09 ]
Przeprasza za Błąd w Pytaniu tego ""sie"" nie mialo byc :oops: ... Pozdrawiam
8-)
Proszę korzystać z tagów w nazewnictwie tematów, proszę się zapoznać z regulaminem forum.
mod
Ostatnio zmieniony 03 lut 2008, 22:36 przez Tdi B4 117Ps, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Jak kupiłem moje Audi rok temu było zawieszenie nie było za dobre ale z czasem sam wszystko zrobilem oprucz ustawien kat kol itp stacja diagnostyczna wyłaczenie.No tak ale od tego czasu zrobiłem prawie 60 tyś km <ok> :?: A moze byc przyczyna,gdyz mi bija hamulce :-/ale mam nowe tacze i klocki po raz drugi :-/i dalej bije :evil: Stabilizator jest cały na 100% nowe gumy!!!Lącznik peka raz po prawej raz po lewej tym razem po lewej drugi raz kibel <osohozi>Mysle ze to wina Bicia Tarcz???chyba???
[ Dodano: 2008-02-03, 19:17 ]
albo zle je zakladam? :oops: jak myslicie
[ Dodano: 2008-02-03, 19:18 ]
nie inaczej o nie pasuje
[ Dodano: 2008-02-03, 19:17 ]
albo zle je zakladam? :oops: jak myslicie
[ Dodano: 2008-02-03, 19:18 ]
nie inaczej o nie pasuje
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
sprawdź jak obraca sie tarcza hamulcowa ( zdejmij koło wkręć dwie śruby tak aby tarcze samą przykręcić do piasty, włącz np 2 bieg na włączonym silniku i zobacz czy tarcza ma wibracje jeśli tak zdejmij tarcze i powtórz oglądanie ale tym razem samej piasty>>może to ona jest krzywa? Jeśli jest prosta wymień tarcze i wyczyść prowadnice klocków hamulcowych poskładaj hamulce i zobacz czy sie czasem nie blokują) . taka jeszcze mi sie mysl nasuwa czy nie masz przerabianego zawieszenia? jakieś obniżanie itp? a może ktoś kiedyś wymienił sprężyny z przodu? tak mi sie wydaje ale do diesla chyba przychodzą inne niż do benzyniaków ze względu na inną mase silnika... może to być przyczyną.
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Znalazem Przyczyne dlaczego Łacznik Peka! :idea: akurat w tym miejcu <ok> napisze pozniej posta
[ Dodano: 2008-02-04, 20:24 ]
B4 1Z A wiec gdy wziełem ten lacznik stabilizatora do reki doklanie go ogladajc w pewnym momecie,oswiecilo mnie :idea: "zdemne oslone gumawa"kazdy wiem oc o chodzi.Jak myslalem byla tam nie wielka ilosc wody,ktora spowodowala korozje, <ok> za rowno jak i po drugiej stornie tego iz lacznika.Guma ktora oslania od wszelkich zabrudzen wody!itp.Obydwie byly cale!!!Doszlem do wniosku prostego lepiej dac wiecej kasy za czesci,iz potem klepac moje kochanke A dlaczego akurat przy amorku?wyjadje mi sie ze tam jest wieksze obciazenie moze sie myle :?: Pozdrawiam Niech Moc Bedzie z nami <ok>
[ Dodano: 2008-02-04, 20:24 ]
B4 1Z A wiec gdy wziełem ten lacznik stabilizatora do reki doklanie go ogladajc w pewnym momecie,oswiecilo mnie :idea: "zdemne oslone gumawa"kazdy wiem oc o chodzi.Jak myslalem byla tam nie wielka ilosc wody,ktora spowodowala korozje, <ok> za rowno jak i po drugiej stornie tego iz lacznika.Guma ktora oslania od wszelkich zabrudzen wody!itp.Obydwie byly cale!!!Doszlem do wniosku prostego lepiej dac wiecej kasy za czesci,iz potem klepac moje kochanke A dlaczego akurat przy amorku?wyjadje mi sie ze tam jest wieksze obciazenie moze sie myle :?: Pozdrawiam Niech Moc Bedzie z nami <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Trochę mi to nie pasuje. Co ma zabrudzenie do pękania. Jak łącznik dostanie wody, to zardzewieje, wyrobi się i będzie walił. Dlaczego miałby zaraz pęknąć :?:
Ostatnio zmieniony 05 lut 2008, 10:23 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Moim zdaniem Labiel masz rację. To nie to było przyczyną.
Kolego postaw auto na płaskim podłożu i odkręć jedną śrubę od łącznika. Jeżeli drążek jest prosty to przegub łącznika powinien wyjść bez problemu z otworu. Jeżeli drążek jest krzywy to śruba po odkręceniu nakrętki dostanie "przekosu" w otworze mocującym i będzie nie do wyjęcia.
No i nie kupuj podróbek za 15 PLN bo one mogą tak pękać tak same z siebie. dobry towar może równiez sie wybić , ale do końca będzie szczelny, jeżeli montaż był prawidłowy.
Kolego postaw auto na płaskim podłożu i odkręć jedną śrubę od łącznika. Jeżeli drążek jest prosty to przegub łącznika powinien wyjść bez problemu z otworu. Jeżeli drążek jest krzywy to śruba po odkręceniu nakrętki dostanie "przekosu" w otworze mocującym i będzie nie do wyjęcia.
No i nie kupuj podróbek za 15 PLN bo one mogą tak pękać tak same z siebie. dobry towar może równiez sie wybić , ale do końca będzie szczelny, jeżeli montaż był prawidłowy.
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Labiel, To nie zabrudzenie tylko korozja!!! I wlasnie ten przeub łacznika nie idzie go ruszyc reka tak on jest skorodowany :!: jednynie jak mlotek wkroczy do akcji wetdy idzie ladnie w kazda stone :mrgreen: Faktem jest jesli sie kupuje w sklepie czesci to kazdy wie jaka oni maja marze W hurtowni taki lacznik kosztuje pewnie 15PLN.Montaz Byl Prawidlowy.Tak wogule to tak mam szczescie poniewaz tam przy laczniku sa poprawadzony przewod hamulcowy a wtedy,by bylo malowanie a ja tak Kocham moja Kochanke.Dziekuje koledzy za wszystkie porady...Pozdrawiam
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
no może ze 20pln. ale tak gołym okiem widać że przyczyna nie tkwi w korozji bo jakoś w miejscu pęknięcia jej nie widać. sam mam łączniki za 20 para zł i po kilkunastu tyś spokój Polska MototechnikaTdi B4 117Ps pisze:W hurtowni taki lacznik kosztuje pewnie 15PLN
z tego co wiem Febi robi łączniki plastikowe i cena jak dobrze pamiętam ok 80 pln. sztTdi B4 117Ps pisze:A wiec dwa łaczniki ktore kupiłem były Febi, Cena 30 zł.
Który łącznik stabilizatora jest dobry?
Witam
W zawieszeniu mojej niuni coś puka z prawej strony podejrzewam że jest to łącznik stabilizatora, kiedy jestem w kanale samochód stoi na równej nawierzchni, to tym łącznikiem można ruszać, natomiast po przeciwnej stronie tam gdzie nie puka łącznika nie można ruszyć. Mam pytanie, który łącznik jest dobry??
Pozdrawiam
W zawieszeniu mojej niuni coś puka z prawej strony podejrzewam że jest to łącznik stabilizatora, kiedy jestem w kanale samochód stoi na równej nawierzchni, to tym łącznikiem można ruszać, natomiast po przeciwnej stronie tam gdzie nie puka łącznika nie można ruszyć. Mam pytanie, który łącznik jest dobry??
Pozdrawiam
które polecamMARCIN 80B4 pisze: z tego co wiem Febi robi łączniki plastikowe i cena jak dobrze pamiętam ok 80 pln. szt
[url=http://images27.fotosik.pl/153/85fc5da96e35398cm.jpg]Obrazek[/URL]