Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 SD 113KM]Problemy z wolnymi obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
yasio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:00
Lokalizacja: Bytom(Śląskie)

[80 B3 1.8 SD 113KM]Problemy z wolnymi obrotami

Post autor: yasio » 08 lut 2008, 13:00

Witam!Problem się zaczoł jak wymieniłem przewody wysokiego napięcia , od 1400obr/min do 1050 obr/min obroty bardzo wolno spadają a jak już spadną to zostają na 1050obr i niżej nie chce zejść , na starych kablach dzieje się to samo a przed wymianą obroty były ok.940obr/min i silnik chodził troche nie równo , co jest nie tak ?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 08 lut 2008, 13:32

:?:
Ostatnio zmieniony 08 lut 2008, 18:37 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 08 lut 2008, 17:34

Ponownie jedź na ustawienie zapłonu. najprawdopodobniej jest wychylony o 10 stopni. Zasilany LPG czy Pb?

Awatar użytkownika
yasio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:00
Lokalizacja: Bytom(Śląskie)

Post autor: yasio » 08 lut 2008, 17:44

Only PB ! No LPG ;) Wiecie co ja się słabo znam na silnikach benzynowych bardziej na dieslach także prosze jak z dzieckiem zemna ;) A ten zwór jak wygląda ?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 08 lut 2008, 17:58

wyczyść i rusz tym delikatnie

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 08 lut 2008, 20:59

Czytam i nie mogę tego zrozumieć ,,przepraszam'' ale zanim wymieniłeś kable na nowe obroty były ok. tak? potem czy nowe, czy te stare już obroty były nie takie jak trzeba? i silnik zaczął nie równo pracować?

Awatar użytkownika
yasio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:00
Lokalizacja: Bytom(Śląskie)

Post autor: yasio » 09 lut 2008, 07:46

Jak były stare kable i nie ruszałem niczego to obroty były w normie czyli 940obr/min i silnik troche nierówno pracował a jak je wymieniłem na nowe to zaczeły się problemy w/w więc postanowiłem zamontować znowu stare żeby zobaczyć czy to wina kabli , po tym jak nowy wymieniłem znów na stare problem dalej się utrzymywał czyli wolno schodzą obroty i za wysokie sa wolne obroty . Troche to zakrecone ale musisz zrozumiec jakoś :roll:

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 09 lut 2008, 10:52

Jedź na ustawienie zapłonu. Możliwe że przy wymianie lekko go przestawiłeś ( co prawda mało mozliwe ale...)

Awatar użytkownika
Gruszka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 cze 2007, 15:14
Lokalizacja: Kąpino

Post autor: Gruszka » 09 lut 2008, 11:39

słuchaj, nie wiem jak to będzie z Audi ale w passacie jak skaczą obroty i wolno z nich schodzi to ja odłączałem akumulator na godzinke i wszystko wracało do normy. chodzi zapewne o komputer który sobie coś zakodował i teraz się tego trzyma więc nie wiem napewno ale może sprawdz to. zreszta ile to roboty odłączyć akumulator??? <ok> <ok> <ok>

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 09 lut 2008, 14:22

Według mnie, mało prawdopodobne żeby nieruszając aparatu zmienił się zapłon :-/ raczej nie był z byt dobrze ustawiony lepiej jedź do kogoś nie sprawdzi, a z tym akumulatorem to nie jest zły pomysł, żeby go odłączyć możesz spróbować, może coś pomoże.

Awatar użytkownika
yasio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:00
Lokalizacja: Bytom(Śląskie)

Post autor: yasio » 09 lut 2008, 15:29

Z Tym akumulatorem to spróbuje chociaż odłączu\yłem aku na 30 min i nic nie dalo ale zobaczymy jak odłącze na godzine . A jak sie ustawia ten zapłon ? Czy lepiej jechać do mechanika jakiegoś ?

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 09 lut 2008, 15:32

Jak odłączyłeś na 30 min. i nic nie dało? to chociaż odłączysz na tydzień to nic z tego, jeśli masz lampę i wiesz na co patrzeć? to sam zrobisz, a jak nie to jedź do kogoś co ma, zobaczy czy jest dobrze ustawiony,jak nie to poprawi.

Awatar użytkownika
yasio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:00
Lokalizacja: Bytom(Śląskie)

Post autor: yasio » 09 lut 2008, 17:00

Zrobie tak jak mówisz ale dopiero w poniedziałek . . .

[ Dodano: 2008-02-14, 16:20 ]
A jednak!Byłt o zapłon;D:)Dzieki wszystkim za pomoc,pzdr!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl