witam
mam pewien problem przy ktorym nie moge sobie poradzic mianowicie padochnął mi elektroniczny modul zaplonu oczywiscie zakupilem nowy zostal zalozony i od tego momentu cos sie dziwnego dzieje z obrotami na zimnum silniku obroty sa normalne w granicy 1000obr/min natomiast po dobrym nagrzaniu sie samochodu obroty szaleja ponad 1100/obr/min. Po pewnych konsultacjach z mechanikiem padlo na to ze jest wadliwa podstawa gaznika i rzeczywiscie tak bylo byla peknieta zostala rowniez wymieniona wszystko pouszczelniane zostalo bardzo dobrze a problem nadal pozostal bardzo dziwna sprawa jest z tym moze ktos ma jakas rade moze ktos mial cos podobnego. Ale najdziwniejsze jest to ze przed awaria modulu i nawet przy uszkodzonej podstawie gaznika auto dzialalo jak najbardziej poprawnie ;] POMOŻCIE
usterka ta wystepuje przy audi 80 B3 1.8S JVNE
[audi 80 B3 1.8S 89KM] Problem z obrotami ?
[audi 80 B3 1.8S 89KM] Problem z obrotami ?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2008, 18:12 przez Spoks, łącznie zmieniany 5 razy.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Spoksowi pewno chodzi o silnik JV lub NE (może nei jest pewny który ma) jakkolwiek sa to silniki 1,8 zasilane gaźnikiem Keihin.
Co do usterki to znajć życie masz moduł żle podpiety lub nie ten co trzeba i silnik dostaje wariacji. Druga sprawa czy silnik jest zagazowany czy tylko Pb. Może tez być taka sytuacja że masz nadal lewe powietrze w układzie dolotu. Poszukaj na łaczeniach między filtrem a kolektorem.
Co do usterki to znajć życie masz moduł żle podpiety lub nie ten co trzeba i silnik dostaje wariacji. Druga sprawa czy silnik jest zagazowany czy tylko Pb. Może tez być taka sytuacja że masz nadal lewe powietrze w układzie dolotu. Poszukaj na łaczeniach między filtrem a kolektorem.
sry zle napisalem model JV jest a instalacji gazowej nie mam co do modulu to nie moze byc inny gdyz udalo sie mi okazyjnie kupic identyczny o takich samych nr itp. ale zastanawia mnie jescze jedna rzecz ze jak zgasze auto to slychac takie suczenie w okolicach takiego zielonego zbiorniczka od strony pasazera pod klapa tak jakby uciekalo jakies powietrze
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
JN taki jak ja mam jest to silnik na wielopunktowym mechanicznym wtrysku, wiec raczej ma ten drugi. najleciej przeczytac na klapie bagaznikaSpoksowi pewno chodzi o silnik JV lub NE (może nei jest pewny który ma) jakkolwiek sa to silniki 1,8 zasilane gaźnikiem Keihin.
A w jakiej kondycji sa swiece i kable WN? nie ma yskoteki pod maska? Jak szaleja na Cieplym to moze byc cos z dawkowaniem paliwa, lub wyprzedzeniem zaplonu (choc malo chyba ma do zeczy)
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
bartek18150 pisze:
JN taki jak ja mam jest to silnik na wielopunktowym mechanicznym wtrysku, wiec raczej ma ten drugi. najleciej przeczytac na klapie bagaznika
A co ma JN do JV?! Napisał że JVNE więc chodzi o JV lub NE a oba sa na gaźniku. Więc oznaczenie na klapie nie ma znaczenia S nie oznacza tylko gaźnika ale też K-Jeta a E odpowiada za KE-Jeta.
A syczenie słyszysz od odpowietrzenia się zborniczka ciśnieniowego i to wszytsko. Raczej bym szukał jak koledzy napisali - niebeiski czujnik.