[80 B3 1.6TD SB] Układ chłodzenia 1,6 TD
[80 B3 1.6TD SB] Układ chłodzenia 1,6 TD
witam
jestem tutaj nowy bo dopiero co odziedziczyłem audi po tacie
jest w nim problem włąsciwie kilka ale na tym temacie tylko odnośnie chłodzenia
poczytałem tutaj sporo postów innych i juz wiem kiedy sie powinien otwierać termostat itp
mam tylko pytanie czy w chłodnicy powinny być dwa wiatraki czy może jeden dwubiegowy
bo u mnie jest tylko jedno biegowyi niestety gotuje mi wode jak szybciej pojadę
co do termoststu to wiem ze jest założony teki nieco przewiercony coby to jakoś działało bo tata kombinował z nowym i bez termostatu itp
ale skoro odziedziczyłem to juz to chciałbym go napraawić do porządku
dajcie jakąś rade od czego tu zacząć
pozdrawiam
jestem tutaj nowy bo dopiero co odziedziczyłem audi po tacie
jest w nim problem włąsciwie kilka ale na tym temacie tylko odnośnie chłodzenia
poczytałem tutaj sporo postów innych i juz wiem kiedy sie powinien otwierać termostat itp
mam tylko pytanie czy w chłodnicy powinny być dwa wiatraki czy może jeden dwubiegowy
bo u mnie jest tylko jedno biegowyi niestety gotuje mi wode jak szybciej pojadę
co do termoststu to wiem ze jest założony teki nieco przewiercony coby to jakoś działało bo tata kombinował z nowym i bez termostatu itp
ale skoro odziedziczyłem to juz to chciałbym go napraawić do porządku
dajcie jakąś rade od czego tu zacząć
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 09 lut 2008, 11:22 przez wasley666, łącznie zmieniany 3 razy.
wiesz co nie wydaje mi sie bo ogrszewanie jak ta lala
na postoju moze sie kręcić i 3h i sie zagrzeje wiatrak sie włączy i cool
a momencie kieedy jade nie wiem ile bo licznik tez nie działa ale np 140 to wskakuje temp i raz mi juz wode wywaliło
ale np do 100 do jest cool bo ostatnio zrobiłem tak prawie 600km
dymu bialego z rury nie ma pali od strzała w każdych warunkach rano w dzien zimny ciepły
na postoju moze sie kręcić i 3h i sie zagrzeje wiatrak sie włączy i cool
a momencie kieedy jade nie wiem ile bo licznik tez nie działa ale np 140 to wskakuje temp i raz mi juz wode wywaliło
ale np do 100 do jest cool bo ostatnio zrobiłem tak prawie 600km
dymu bialego z rury nie ma pali od strzała w każdych warunkach rano w dzien zimny ciepły
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
U mnie w SB też jest jeden wiatrak i tak powinno być.
Co do tego termostatu to oczywiście sprawa najważniejsza. Bez pewności, że ma się sprawny termostat nie ma co nawet szukać innych powodów takiego stanu rzeczy. Kupuj nowy dobry termostat, wymieniaj jak najszybciej, a jak będą wtedy problemy to się będzie myśleć dalej. Bo termostat możesz mieć częściowo dobry, to znaczy jak się woda nagrzeje to się otwiera, ale nie tak jak powinien na Maksa i jakiś tam obieg wody jest. Ale jak dasz mu w palnik, to termostat nie będzie w stanie przepuszczać takiej ilości płynu jak powinien no i wtedy mogą być właśnie problemy.
Co do tego termostatu to oczywiście sprawa najważniejsza. Bez pewności, że ma się sprawny termostat nie ma co nawet szukać innych powodów takiego stanu rzeczy. Kupuj nowy dobry termostat, wymieniaj jak najszybciej, a jak będą wtedy problemy to się będzie myśleć dalej. Bo termostat możesz mieć częściowo dobry, to znaczy jak się woda nagrzeje to się otwiera, ale nie tak jak powinien na Maksa i jakiś tam obieg wody jest. Ale jak dasz mu w palnik, to termostat nie będzie w stanie przepuszczać takiej ilości płynu jak powinien no i wtedy mogą być właśnie problemy.
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
Posłuchaj kolegów wymień termostat to najważniejsze .
Dzisiaj jest ciepło więc ogrzewanie będzie chodziło bo auto szybko sie nagrzewa , a jeśli nie masz płyty pod silnikiem to łatwo sie wystudza , ale pomyśl jak będzie zimno około -5 stop[ni to zimno będzie ci doskwierać a zimny silnik to prawie tak źle jak za gorący
Dzisiaj jest ciepło więc ogrzewanie będzie chodziło bo auto szybko sie nagrzewa , a jeśli nie masz płyty pod silnikiem to łatwo sie wystudza , ale pomyśl jak będzie zimno około -5 stop[ni to zimno będzie ci doskwierać a zimny silnik to prawie tak źle jak za gorący