Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI] dziwne szrpanie na 1-wszym biegu

ODPOWIEDZ
tarantura13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 14 mar 2007, 19:01

[B4 1,9 TDI] dziwne szrpanie na 1-wszym biegu

Post autor: tarantura13 » 09 lut 2008, 12:49

witam wszystkich,

mam dwa problemiki:

1) gdy sielnik jest rozgrzany (tzn po trasie ok. 100km) mam problem z ruszaniem z I biegu. Silnik tak szarpie ze HEJ i nie ma znaczenia czy dodaje wiecej gazu czy staram sie operowac sprzeglem :-(. Przy zimnym silniku lub przy krutszej trasie nie ma tego problemu. Czy moze ktos z was spotkal sie z czyms takim.... bede wdzieczny za kazda pomoc

2) jakie macie oborty na biegu jalowym??? bo po wymianie chipa wydaje mi sie ze mam troszke wieksze niz wczesniej. Obroty siegaja prawie 1000 obr/min (odczyt "na oko z obrotomierza ;-p" nie wiem czy tak ma byc, bo przed chipem wydaje mi sie ze mialem mniej jakos niewiele wiecej niz 900 obr/min

dziekuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich :-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 lut 2008, 12:56

Obroty biegu jałowego powinny być w granicach 950.

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 09 lut 2008, 17:34

Ja po tak dlugiej trasie mam efekty odwrotne do Ciebie tzn. silnik chodzi jak zegareczek, na obrotomierzu troszke ponad 900 obr i sprzeglo chodzi niezwykle miekko i plynnie duzo lepiej sie nim jezdzi niz w krotszych trasach, ale jest to pewnie efektem rozgrzania silnika.

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 09 lut 2008, 22:34

Podłącze sie bo zaobserwowałem podobny problem jak ma tarantura13 tylko że, u mnie był problem z ruszaniem bez względu czy silnik był rozgrzany czy nie. Kiedy próbowałem zdiagnozować w czym tkwi problem, zauważyłem że, w momencie dodawania gazu przy wciśniętym hamulcu obroty zwiększają się po czym momentalnie spadają bez względu jak mocno wciskałem hamulec. czy tak ma być??

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

Post autor: Wolf b4 » 18 lut 2008, 18:48

Miałem podobny problem okazało sie ze docisk był juz do wyrzucenia. znalazłem sposób na to krótko trwały ale zawsze, do wymiany kompletnego sprzegła pryskałem WD40 :-> w otwory miedzy silnikem a skrzynia biegów pomagało(rade ta dostałem od pana który prowadzi nauke jazdy mowił ze nie opłaca mu sie wymieniac sprzegła co 500km)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl