Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 2.0 PS]Za wysokie obroty na lpg.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

[90 2.0 PS]Za wysokie obroty na lpg.

Post autor: Radek5V » 05 lut 2008, 21:29

Witam! Mam problem z obrotami na LPG. Mianowicie na gazie są one trochę za wysokie ok.1200obr., nie falują, po przełączeniu na benzynę spadają do 900obr. Instalacja lpg I generacji. Po odłączeniu silniczka krokowego obroty są ok 900obr., podczas jazdy przy odłączonym silniczku krokowym gdy wybijam z biegu i samochód toczy się na luzie obroty łagodnie opadają do poziomu 900obr., a gdy go podłącze podczas jazdy wbijam na luz obroty przywieszają się na poziomie 1400obr. dopiero po zatrzymaniu spadają do 1100-1200 na ciepłym silniku. Czy może to być oznaką uszkodzonego silniczka krokowego? Wcześniej takiego problemu nie było.

korado
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 23 sty 2008, 03:42
Lokalizacja: Siemianowice Śl

Post autor: korado » 10 lut 2008, 04:26

Przyczyna to zagazowanie auta.Podczas jazdy na gazie sterownik silnika łapie błędy i włancza tryb awaryjny z tąd te podwyższone obroty.Wizyta u dobrego gazownika może pomóc twojej audianie.Możesz spróbować odpiąć na chwile akuś podłączyć odpalić na benzynie i się przejechać /cały czas na paliwie/ jak będzie wszystko ok to jedynie regulacja u gazownika żeby przy jeździe na gazie było jak trzeba.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 10 lut 2008, 10:45

korado pisze:Przyczyna to zagazowanie auta
Przecież Radek5V napisał, że wcześniej tego nie było, a gazunek wnioskuję z postu, był. Skoro tak to nie jest to wina wchodzenia ECU w tryb awaryjny, co najwyżej regulacji gazunku.

Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 10 lut 2008, 17:58

Akumulator rozłączyłem na ok 30 minut po czym odpaliłem go na benzynie przez kolejne 30 minut na niej chodziła, ale niestety nic to nie pomogło. Czy istnieje możliwość regulacji gazu na własną rękę? Jak tak to w jaki sposób? Taka nauka przyda się na przyszłość. Posiadam reduktor LEVATO. Przyznam że po wyczyszczeniu benzyną ekstrakcyjną silniczka krokowego i
przez chwile obroty spadły do wartości 900obr. ale po dłuższej przejażdżce znowu przywieszały się na 1100obr. Najlepiej samochód zachowuje się po rozpięciu wtyczki od silniczka krokowego ale tylko na rozgrzanym silniku, gdy jest zimny najzwyczajniej gaśnie. Pozdrawiam i dziękuje za dotychczasowe odpowiedzi!

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 10 lut 2008, 18:03

Radek5V, jeśli masz I generację to nie radzę bez odpowiednich przyrządów próbować regulacji. Po drugie upewnij się na 100% czy aby problem dotyczy tylko LPG, bo jeśli podobnie dzieje się na benzynie to gazownię zostaw w spokoju i przyczyny szukaj gdzie indziej. Na początek nastawnik przepustnicy (silniczek krokowy) i czujnik temperatury do ECU.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga