VW Passat by Doc
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Ano właśnie doradzałem się z najwiekszym antywieśtuningowcem - JMM, który powiedział mi, żebym się z nimi nie szarpał i że jest ok.kaczaza5 pisze:na Twoim miejscu gdybym miał mozliwość to bym wywalił te nakładki z lusterek
Wobec powyzszego, widząc wiele aut z takimi lusterkami ORI, postanawiam zostawic je :lol:
Jeździłem takim paskiem przez 10 tyś km nawet kolor taki sam tylko silnik miał 1.9 TDI 110 konny to powiem szczerze że wole audi b4 niż paska zawieszenie się sypało w środku huczało prawie jak na zewnątrz a na naszych drogach to wszystko tylko się trzęsło jak to w vw twarde zawieszenie. Owszem miejsca jest duzo i jest wygodny ale do Audi mu daleko. Przepraszam za szczerość i mam nadzieje że sie na mnie DOC nie obrazisz po prostu powiedziałem jak było może to tylko mi się taki egzemplarz trafił.
Tobie życzę bezawaryjnej jazdy tym pięknym wozem <ok>
Tobie życzę bezawaryjnej jazdy tym pięknym wozem <ok>
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Dyzio. Musiałeś jeździć innym, niezłym szrotem.DYZIO pisze:Jeździłem takim paskiem przez 10 tyś km nawet kolor taki sam tylko silnik miał 1.9 TDI 110 konny to powiem szczerze że wole audi b4 niż paska zawieszenie się sypało w środku huczało prawie jak na zewnątrz a na naszych drogach to wszystko tylko się trzęsło jak to w vw twarde zawieszenie. Owszem miejsca jest duzo i jest wygodny ale do Audi mu daleko. Przepraszam za szczerość i mam nadzieje że sie na mnie DOC nie obrazisz po prostu powiedziałem jak było może to tylko mi się taki egzemplarz trafił.
Nie miałem zamiaru tego pisać, aby nie budować niechęci do audi 80 na tym forum, ale skoro tak stawiasz sprawę to ...
Z całym szacunkiem dla Audi B4, sam posiadałem i złego słowa nie powiem ... Passat B5 to zupełnie inny czas, zupełnie inna bajka, zupełnie inna generacja i zupełnie inna jazda w porównaniu z B4.
Auto jest wyjątkowo ciche nawet przy 180 km/h ( a jest to z tym silnikiem predkosc normalnego podrozowania po utostradzie ). Absolutnie nic nie stuka, nie piszczy, nie rzęzi, ba, nawet nie trzęsie się żadnen plastik w środku. Na biegu jałowym nie wiesz czy silnik pracuje czy nie. Nie słychać tego i nie czuć. Pozycja za kierownicą i obsługa tego auta jest jak byś siedział przed TV z pilotem. Zero jakiegokolwiek mocowania się, zadrżenia sprzęgła, uciekania koła przy zawracaniu.
Jedziesz 200 km/h i żadną uszczelką nic Ci nie zawiewa, ani nie hałasuje.
Kartofle z którymi 90% sie uporać nie moze ? Nie znam tego dźwięku w tym aucie. Nie ma najmniejszego stukniecia w zawieszeniu. Wysłużone i zaniedbane oczywiście zawsze będzie tłuc nawet w mercedesie.
Przesiadka z B4 którą miałem, a jak wiecie była zadbana do tego Passata jest tak olbrzymim kontrastem, że ciężko to ubrać w tekst, aby przedstawić.
Prowadzenie auta, komfort jazdy, cisza, przyspieszenie silnika 1.8T, hamulce, trakcja, wykonczenie wnętrza, design - wszystko po kolei.
Nie porównuj Passata B5 do Audi B4. Do A6 C5- owszem.
Audi B4 jest fajnym autem jeśli ktoś o nie dba, ale to inna klasa i inny czas/konstrukcja.
Niektórzy powiadają - o matko, zawieszenie wielowahaczowe. Nie przychodzi im do głowy ile to daje przyjemności z prowadzenia auta jeśli np zmienia się pasy na drodze po wielkich koleinach przy 140 km.h trzymajac kierownice jednym palcem.
DYZIO, co do Passata TDI nie wypowiem się, bo stronie od klekotków tak samo jak od gazu. Być może diesel w środku jest głośniejszy - logicznie - powinien, ale jeździłem sporo Goflem IV 150 PS TDI ( 3 czerwone literki tdi ) i w środku był tak cichy jak nie diesel, a to konstrukcja zbliżona do Passata, więc tym czym Ty jeździłeś to musiała być strychnina.
Pozdrawiam
doskonały wybór... jedna z ostatnich pożądnych niemieckich limuzyn. jeździ się tym rewelacyjnie (sam jeździłem kilkudziesięcioma egzemplarzami bo większość klientów u wujka w serwisie ma takie albo GP'ki)
no i niestety komfort w porównaniu do B4 to kosmos. a silniczek sensowny, diesli w B5 nie ma, bo 110km za słabe a V6 to gówno jakich mało, doiero w gp są cudowne 130tki, ale to już inna kasa.
Gratulacje i szerokiej drogi
no i niestety komfort w porównaniu do B4 to kosmos. a silniczek sensowny, diesli w B5 nie ma, bo 110km za słabe a V6 to gówno jakich mało, doiero w gp są cudowne 130tki, ale to już inna kasa.
Gratulacje i szerokiej drogi
Ładny pasek szczególnie fele, oby służył bez awaryjnie :mrgreen:
A i pewnie doświadczyłeś już najmilszego komunikatu na kompie "BITE TANKEN" mnie to wkurza :lol:
Pasek to A4 , Phaeton to A8, A6 niestety nie ma odpowiednika w VW a szkoda bo byłby ciekawy...Doc pisze:Nie porównuj Passata B5 do Audi B4. Do A6 C5- owszem.
zobaczymy po kilkunastu tys. w Polsce... :mrgreen: a i co do zawiasu to faktycznie jest dopracowany i komfortowy ale jak dla mnie za miękki auto dziwnie buja i jego trwałość budzi wątpliwości ja mam już 2 paska i sprzedaje póki sie zawias nie sypie. Jak przywiozłem z niemcowni poprzedniego 2.5TDI to 20tys. km bez problemu a potem stuki i poszedł do ludzi, teraz ten też idzie bo już 30tys. i boje sie że sie zacznie sypać zawias...Doc pisze:Niektórzy powiadają - o matko, zawieszenie wielowahaczowe. Nie przychodzi im do głowy ile to daje przyjemności z prowadzenia auta jeśli np zmienia się pasy na drodze po wielkich koleinach przy 140 km.h trzymajac kierownice jednym palcem.
A i pewnie doświadczyłeś już najmilszego komunikatu na kompie "BITE TANKEN" mnie to wkurza :lol:
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Ano doświadczyłem, ale przy 1.8T nie jest on całe szczęście częściej niż w B4 ABK które miałemAudifan pisze:A i pewnie doświadczyłeś już najmilszego komunikatu na kompie "BITE TANKEN" mnie to wkurza
Co do zawieszenia. Niestety nasze drogi nadają się tylko do zaorania. Obawiam się, że nigdy Europy zachodniej nie dogonimy w tym względzie. Ktoś kto podróżował Niemcy, Holandia. Austra itp wie o czym mówię.
Więcej miejsca w środku dla pasażerów i kierowcy.Audifan pisze:Pasek to A4
U mnie jest lekka glebka i czerwone sprężynki, więc do tapczana mu daleko, ale też nie boli kark od nierówności. Niemiecki warsztacik ciekawie zestroił to zawieszenie.Audifan pisze:co do zawiasu to faktycznie jest dopracowany i komfortowy ale jak dla mnie za miękki
Jedyna bolączka to konieczność uważania na duże garby, wielkie krawężniki itp.
PFFFFFFFFFFFFDoc pisze:Bo ma dobrą automagiczna klimę :lol: :mrgreen:jmm pisze:Poza tym jaki znowu full wypas, nawet szyberka nie ma
Mój też ma dobrą automatyczną klimę, a mimo to mam elektryczny szyberek
No ale wiadomo w końcu to samochód dla ludu, więc nie możesz mieć luksusów, tak nisko upaść :mrgreen: :mrgreen: