Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDi]Tylni wachacz.

ODPOWIEDZ
Gregor80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 03 lut 2008, 11:59
Lokalizacja: Ostrołęka

[B4 1.9TDi]Tylni wachacz.

Post autor: Gregor80 » 13 lut 2008, 09:47

Witam. Czy może ktoś wymieniał te przeguby w tylnym wahaczu.Czy da radę go wybić i nabić nowy?Czy trzeba będzie jechać z tym na warsztat.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 13 lut 2008, 10:18

A z kąd kolego wziołes wahacz w audi b4 1Z? Wahacze były tylko w Quattro, pewnie chodzi Ci o tuleje belki bo w sumie nic wiecej tam nie ma... jesli jesteś majsterkowicz to dasz rade zdjac belke i wyprasować nowe tuleje to nie ma problemu, chociaz da sie też to zrobić bez zciagania belki ale to juz jest mega rzeźba.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 13 lut 2008, 10:55

Wymiana tych tulejek to prosta sprawa z kanału.Najpierw jedną stronę rozebrać i złożyć,potem drugą na lewarku.Wbijać najlepiej przez dużą deskę młotkiem sporym,a najlepiej na prasie ale trzeba wyjmować wtedy belkę,to kupa roboty a tak to z 2 godziny,korektor siły hamowania trzeba odkręcić z kanału ale to tylko 2 śrubki rurek nie trzeba ruszać <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 lut 2008, 11:03

A ja zrobiłem to tak. Odkręciłem obie strony belki żeby mi opadła. Oczywiście trzeba było odkręcić przewody hamulcowe i chyba ręczny bo zawadzał. Belka ładnie opadła. Potem gumową część rozwierciłem wiertarką tak że została sama metalowa część, którą trzeba wybić. W zależności jak to pójdzie można bawić się z wybijaniem, albo brzeszczota do ręki i naciąć ją delikatnie - sama wypadnie. Potem wyczyściłem miejsce gdzie miała przyjść nowa tuleja, dałem trochę oleju żeby lepiej wchodziła, wyjąłem tuleje z zamrażalki i wcisnąłem je za pomocą śruby.

Aha, przy takim czymś cały tył musi być oczywiście postawiony na jakiś klockach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie tylne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl