Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK +LPG] Dziwne zachowanie audiczki spadek mocy.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Osa 1918
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 lut 2008, 19:05
Lokalizacja: Siedliszcze

[B4 ABK +LPG] Dziwne zachowanie audiczki spadek mocy.

Post autor: Osa 1918 » 13 lut 2008, 19:46

Witam wszystkich.
Mam taki problem z moja niunia a mianowicie myślę że chyba mam żle ustawiony zapłon ponieważ mój skarb zbytnio nie ma tak mi się zdaje tej mocy co powinna troszke ma za mało nie czuję tych 115 koników to jest raz, dwa to że jak stoję na biegu jałowym i dodaje gazu gdzieś do 4000-5000 tyś obrotów i puszczam nogę z gazu to tak dziwnie strzela jak sportowy a tłumiki mam szczelne? Wymieniałem palec, kopułkę świecę orginalne NGK audi załatwił mi koleżka z serwisu. Tak jest wszystko ok i pali troszkę ok 12 litrów w cyklu mieszanym nie dymi i nie kopci. Tylko tak jak wspomniałem troszkę mułowata obroty dobrze zbiera tylko jak by tej mocy było mało. Pomóżcie dzieki. :-(
Ostatnio zmieniony 13 lut 2008, 20:04 przez Osa 1918, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 13 lut 2008, 19:52

Witam .popraw temat bo cię skrzywdzą :-/ z tym zapłonem to całkiem możliwe,a nie grają ci zawory?

boskijacek447
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05

Post autor: boskijacek447 » 13 lut 2008, 19:53

Miałem podobny problem głownie chodzi o spadek mocy i parskanie w tłumik, mechanik przestawił mi rozrząd..nie wymieniales ostatnio paska :?: , sprawdź czy możę nie przeskoczył :idea:

Osa 1918
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 lut 2008, 19:05
Lokalizacja: Siedliszcze

Post autor: Osa 1918 » 13 lut 2008, 19:59

oj może troszke słychać zawory jak się da mu po garach ale to delikatne stukanie a paska nie umiem sprawdzic ale poczytam to moę coś sie uda zrobić

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 13 lut 2008, 20:03

Nie powinny grać, lepiej sprawdź ten zapłon, tylko niech ci sprawdzi (ustawi) ktoś, kto umie w silniku ABK

Osa 1918
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 lut 2008, 19:05
Lokalizacja: Siedliszcze

Post autor: Osa 1918 » 13 lut 2008, 20:07

a w serwisie ile kmogą krzyknąć za zapłon? ja mam najbliżej do lublina

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 13 lut 2008, 20:22

Nie mam zielonego pojęcia, jedź do jakiegoś znajomego i niech zrobi tak: instrukcja według czarekj 1. Uruchomić silnik,
2. Zdjąć wtyczkę czujnika temperatury dla ECU (niebieskiego),
3. Zwiększyć trzykrotnie obroty silnika powyżej 3500 obr./min,
4. Utrzymywać obroty silnika na poziomie ok. 2250 obr./min,
5. Przy tych obrotach ustawić zapłon 6° (+-1),
6. Zmniejszyć obroty do poziomu biegu jałowego,
7. Założyć wtyczkę czujnika temperatury dla ECU (niebieskiego),
8. Zwiększyć trzykrotnie obroty silnika powyżej 3500 obr./min,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl