Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Avant TDI] Różnica w mocy

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 14 lut 2008, 15:15

zgadza, sie z toba lukp199 a na przepływce bosha ma mniejszy moment bo 182Nm a na pierburgu 202Nm

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 lut 2008, 17:55

Bosch to nie tylko słabsza przepływka, to też słabsza pompa, wtryski (chyba też turbo, ale nie jestem pewien) i na pewno inna mapa wtrysku jest o dosc sporo mniej efektowana, ale wiadomo z racji kalekiego kompa.

niebo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 lut 2008, 14:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: niebo » 14 lut 2008, 19:54

Ciekawi mnie jak wygląda spalanie na przepływomierzu Boscha i Pierburga skoro czuć taką różnicę w jeździe? Jest porównywalne,czy ewidentnie widać różnicę?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 lut 2008, 07:49

Myśle ze na pierburgu spalanie jest mniejsze niz na boschu, choćby z racji lepszego momentu - lepiej auto idzie mniej trzeba go butowac.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 15 lut 2008, 15:46

byc może ze mniejsze ale to raczej znikowe różnice ;-)

niebo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 lut 2008, 14:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: niebo » 15 lut 2008, 21:02

Jakby się komuś chciało to proszę wstawcie zdjęcia przepływomierza Boscha i Pierburga abym mógł porównać.Dzięki.

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 15 lut 2008, 21:18

pierburg Obrazek



boszch
Obrazek

adasrogas

Post autor: adasrogas » 15 lut 2008, 22:26

czytam sobie ten temacik i powiem wam, że to co piszecie ma sens. temacik jako jeden z nie najliczniejszych jest dość pouczający za co macie brawa.
w tym temaciku pojawiło się hasło o IC w dieslu w B3 1.6TD. i tu moje pytanko bo w centrum nie ma ani słówka o coolerze w tym silniczku

czy we wszystkich 1.6 montowali te schładzacze?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 lut 2008, 22:35

adasrogas, z tego co wiem to 1,6 TD w Audi B3 montowany był od roku '88 do końca produkcji, zarówno w Audi 80 jak i 90. Innej wersji jak 80 konnej nie widziałem, tak więc sądzę że we wszystkich były IC.

Aczkolwiek szukając swojej niuni natknąłem się na kolesia który mówił że jest to Audi 75 konna lub 70 różnie mówią - tak mówił, bo był to właśnie 1,6 TD ale bez IC. A prawda jest taka że to Audi było pewnie po dzwonie dlatego pozbyło się IC.

W Golfach II też są 1,6 TD ale o ile się nie mylę to tam właśnie nie ma IC (nie wiem czy we wszystkich), ale na pewno wychodziły modele bez IC.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 16 lut 2008, 09:02

Z tego co wiem to w audi były montowane dwa silnki 1.6 TD był to SB i RA - obydwa miały Intercooler plus jeszcze jedna jednostka JK bez Turbo i bez IC oczywiscie. W latach 90-91 doszedł silnk 1.9 o oznaczeniu 1Y nie posiadał IC. Natomiasy w Golfach MK2 była wypuszczona o wiele wieksza gama silnków z IC z Tubo, jak i bez IC i bez Turbo praktycznie mozna było wybirać moc co 5-10PS róznicy pomiedzy silnkami a wyglądało to tak Diesle 1.6 JP i ME Turbo D JR i MF w dalszych latach doszły silnki 1V, RA i SB jednak w przeciwieństwie do audi nie pojawił sie silnk 1.9 dopiero w Golfie MK3 i były to 1Y, AAZ, 1Z w latach 95-96 doszły jednoski AEY i AFN czego wielka szkoda zwłaszcza AFNa ze konstruktozy audi nie puscili takiego ostatniego wypustu <ok>

niebo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 lut 2008, 14:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: niebo » 16 lut 2008, 18:14

MARCIN 80B4 dzięki za zdjęcia. Od razu widać różnicę :)
Dzisiaj zainstalowałem etke i przy próbie aktualizacji nic się nie dzieje, możecie mi napisać jaką macie aktualizację, jaki nr?

Maniak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 17 lut 2008, 07:59

Re: [B4 Avant TDI] Różnica w mocy

Post autor: Maniak » 17 lut 2008, 08:12

byly silniki o mocy 75km ale to TD a TDI ma 90km oczywiscie w B4

niebo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 lut 2008, 14:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: niebo » 20 lut 2008, 23:41

Widzę,że od paru dni nic się nie dzieje... wszystkim dziękuję za wyrażone opinie.Pozdrawiam <ok> jak kupię to się zaprezentuję.Dziękuję wszystkim za pomoc.Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl