[B4 2,0 ABT] za mocne wspomaganie
[B4 2,0 ABT] za mocne wspomaganie
witam czy u Was w Audikach tez jest takie mocne wspomaganie? Bo u mnie jest az za mocne podczas jazdy lekki ruch kierownicy powoduje ze auto juz skreca, w B3 kierownica chodzi ciasniej i auto mozna lepiej wyczuc na drodze czy jest jakas rada na to aby w b4 ABT wspomaganie dzialalo troche słabiej?
Ostatnio zmieniony 13 lis 2007, 20:04 przez Mateusz17, łącznie zmieniany 2 razy.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie sądze aby w tym aucie było za mocne wspomaganie. Jeździłem wieloma autami i jak dla mnie jest w sam raz. Może kolega ma wlane do wspmagania jakiś gęsty olej żeby ciszej chodziło a przez to jest większe ciśnienie i dlatedo takie odczucie. To jest moje zdanie ale niech się wypowiedzą inni.
P.S. Popraw nazwę tematu.
P.S. Popraw nazwę tematu.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Zmienić silentbloki, aby auto nie było rozlazłe i geometria kół.rabbit pisze:a mam Audi 1Z 94r i też mam dziwne wrażenie z jazdy gdy jade blisko krawędzi jezdni po nierównościach mam problem z utrzymaniem prostego toru jazdy
Przerabiałem to zastanawiajac sie dlaczego to audi b4 nie tak łatwo na drodze w koleinach utrzymac
Nic prostszego:) Najpierw zaadoptuj sobiepo 4 aluminiowe wachacze nierównej długości na każdą stronę , potem zapodaj sobie pompę wspomagani od A4 (występuje tylko jako org. 900,- ). Jak to wszystko zaadoptujesz to zamontuj sobie oponki od Fiata Uno 155/70R13. Gwarantuje ze będzie sam skręcał. :evil:Solskier pisze:Podepne sie pod temat ale z nieco innym pytaniem, co sprawia ze w Audi A4 jest własnie takie mocne wpomaganie? Ja np chetnie zaadaprowałbym takie do siebie. Czy chodzi tu o pompe czy jedynie o np inny płyn chydrauliczny? A moze da sie zrobić swapa :mrgreen: :?:
Ludzie kochani, A4 to nie osiemdziesiątka, więc nie wypada żeby wszystko było do zaadoptowania. Trochę pomyślunku
A wracając do pytania kolegi to tak jak wspomnieli mozliwa jest rozbieżność kół wtedy jest odczucie lekkiego prowadzania ale i zarazem włąsnie nie możliwość utrzymania go w prostej lini na dłuższym odcinku. A może przesiadłeś sie z jakiegoś innego samochodziku i dlatego takie odczucie. Ja tak mam jak czasami przesiąde sie z poldka do mojej niuni <ok> to odczucie jakby kierownica sama sie obracała :mrgreen:
[1ZB4] Wspomaganie za mocne.
Mateusz 17 czy ustawiłeś zbieżność i dalej masz problem ze wspomaganiem? Ja jestem po wymianie sworzni wahaczy po obu stronach i wszystkich amorków z osłonami i odbojami i nadal mam "mocne wpomaganie" jest dokładnie tak że siła na koła jest duza.Delikatny ruch kierownicy nawet musnięcie powoduje zmiane kierunku jazdy w stopniu znacznym tak że jazda prostą drogą staje sie męcząca gdyż trzeba cały czas korygować delikatnie tor jazdy. Chciałbym Dodam że gumy i silentbloki miałem wymieniane.Moja kierownica chodzi bardzo lekko i nie wiem czy ma to znaczenie ale jak zakręcam i wychodze z zakrętu to musze pomóc kierownicy wrócić do swojego położenia na wprost a ona powinna sama wrócić w to położenie przy wyjąsciu z zakrętu.Jeżdziłem np fiatami peugotami i fordami i też z naszego rocznika i tam kierownica z siłą stara sie wrócic do prosta a moje nie Jak myslicie co może być przyczyną jeszcze i czy można to wyregulować lub coś wymienić by kierownica chodziła ciaśniej? .Mechanik mówił że nalezy zmniejszyć siłę na koła.
[1zb4] wspomaganie
nie rozumiem co to za odpowiedz..?
i mnie już wielu ludzi którzy prowadzili moje b4 zazdrościło takiego wspomagania, lekko sie kręci a problemów z utrzymaniem na drodze nie ma chyba że zawiecha do baniDoc pisze:Panowie, coś w tym jest, że w B4 wspomaganie jest czułe i bardzo mocne. Takie dała fabryka, pomijając ewentualne usterki, zbieżność itp.
Mało które auto osobowe ma tak mocne wspomaganie. Jednym się to podoba innym niekoniecznie