[80 B4 2.0 ABT]Dodatkowe Zegary VDO
Witam Panowie chciałem się dołączyć do tematu,bo nie znalazłem nigdzie jak podłączyć dodatkowe zegary VDO do B4 2.0E ABK.Potrzebuje się dokładnie dowiedzieć co potrzeba żeby to wszystko ładnie działało.Bo na allegro sporo tych szpei jest.Gdzie się znajduje miejsce na czyjnik temp.oleju w abk,ładowanie to wiem jak podłączyć,i gdzie jest miejsce na czujnik ciśnienia oleju.Podejrzewam ,że w podstawie f.olejowego bo tam jest wkręcona zaślepka.Z góry dzięki za pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj chyba chodzi o podświetlanie aby za dużo żarówek nie było podłączonych do ściemniacza w licznikach. Po prosto to urządzenie odwzorowuje napięcie z żarówek w licznikach na żarówki w dod. zegarach nie obciążając potencjometru w licznikach. W zegarach z B3 jest on osobno a w B4kowych jest wbudowany.
Okej, dzięki
[ Dodano: 2014-09-23, 16:25 ]
Jeszcze raz muszę o coś spytać w tym wątku. Gdzieś na forum wyczytałem, że jeśli po przekręceniu kluczyka na zapłon wskazówka wędruje na maksa (ciś. oleju), to uszkodzony jest czujnik, a jeśli po odpaleniu wskazówka leci na koniec skali, to walnięty jest wskaźnik. U mnie jest ta druga sytuacja, więc kupiłem od forumowego kolegi wskaźniki, przed chwilą podłączyłem i.. wielkie zaskoczenie, bo wskazówka zaraz po odpaleniu ochoczo pomaszerowała sobie na koniec skali.
Po zetknięciu do masy pokazuje 0.
Wychodzi więc na to, że uszkodzony czujnik pokazuje max i po włączonym zapłonie i po odpaleniu, dobrze kombinuje ?
Czy raczej mam takiego pecha, że dostałem drugi uszkodzony zegar ?
[ Dodano: 2014-09-23, 16:25 ]
Jeszcze raz muszę o coś spytać w tym wątku. Gdzieś na forum wyczytałem, że jeśli po przekręceniu kluczyka na zapłon wskazówka wędruje na maksa (ciś. oleju), to uszkodzony jest czujnik, a jeśli po odpaleniu wskazówka leci na koniec skali, to walnięty jest wskaźnik. U mnie jest ta druga sytuacja, więc kupiłem od forumowego kolegi wskaźniki, przed chwilą podłączyłem i.. wielkie zaskoczenie, bo wskazówka zaraz po odpaleniu ochoczo pomaszerowała sobie na koniec skali.
Po zetknięciu do masy pokazuje 0.
Wychodzi więc na to, że uszkodzony czujnik pokazuje max i po włączonym zapłonie i po odpaleniu, dobrze kombinuje ?
Czy raczej mam takiego pecha, że dostałem drugi uszkodzony zegar ?