[b4 2.0 ABK] Modyfikacje - chip tuning - opinie i wrazenia
z całym szacunkiem ale jadąc 600 km płacąc za chipa , to mimo wszystko wolałbym przeznaczyć tę kase na coś innego. ABK nie jest autem szybkim i nigdy nim nie będzie . Więc wydawanie kaski na mody podnoszące moc IMHO mija się z celem w tym motorze.
Prosząc Cię o hamownie , chciałem zobaczyć ile taki chip podnosi moc i moment . może po prostu doprowadziłeś auto do serii . Obecnie FWD/RWD/AWD możesz shamować za 100 i mniej pln wiec to nie jest jakiś kosmiczny wydatek, szczególnie, że daleko nie musiałbyś jechać , bo to jest w Wawie.
Oczywiście to jest Twoje auto , Twoje pieniądze i będziesz robił co będziesz chciał.
Jeśli uważasz , że czujesz różnice to tylko plus dla Ciebie.
pozdro.
Prosząc Cię o hamownie , chciałem zobaczyć ile taki chip podnosi moc i moment . może po prostu doprowadziłeś auto do serii . Obecnie FWD/RWD/AWD możesz shamować za 100 i mniej pln wiec to nie jest jakiś kosmiczny wydatek, szczególnie, że daleko nie musiałbyś jechać , bo to jest w Wawie.
Oczywiście to jest Twoje auto , Twoje pieniądze i będziesz robił co będziesz chciał.
Jeśli uważasz , że czujesz różnice to tylko plus dla Ciebie.
pozdro.
- RaKo
- Forum Audi 80
- Posty: 674
- Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraśnik
ja zrobiłem chipa do TDI i też były dziwaczne pytania o hamownie i inne bzdety ile mi dało :?: A dało mi tyle że większość TDI na tym forum obiadę zawrócę i znów obiadę <ok> Zapytałem czy można coś trochę dołożyć do ABT bo to muł i wszyscy wiedzą to zaraz odpowiedź że tak zmieniająć silnik :evil: Robi się drętwo na forum szkoda że wszyscy nie mają RSów nikt by nie pytał o chipa :mrgreen:
Pewnie , że padły takie pytania. podniosłeś moc i każdy jest ciekawy efektu , więc się pytają jaki mas zprzyrost mocy i momentu . Takie to dziwne, że koledzy się ekscytują??RaKo pisze:ja zrobiłem chipa do TDI i też były dziwaczne pytania o hamownie i inne bzdety ile mi dało :
Nie zawsze pytanie o hamownie jest jkimś podtextem o niedowierzanie.
dodaj że seryjnych , bo "większość" TDików na tym forum jest już po chipsie , więc nei będzie juz tak łatwoRaKo pisze: dało mi tyle że większość TDI na tym forum obiadę zawrócę i znów obiadę :
tak ale najefektywniejszym i wbrew pozorom jednym z prostrzych zabiegów podnoszących moc jest właśnie wymiana silnikaRaKo pisze: Zapytałem czy można coś trochę dołożyć do ABT bo to muł i wszyscy wiedzą to zaraz odpowiedź że tak zmieniająć silnik :
nie prawda . Apetyt rośnie w miare jedzenia i potem te 315 PS i 410 NM nie smakuje już tak fajnie jak na początku. Każdy po tym praktycznie chce więcej.RaKo pisze: szkoda że wszyscy nie mają RSów nikt by nie pytał o chipa :mrgreen:
Wiem to z własnego doświadczenia i kolegów
ja , Des , Arek i Piotrek ze Szczecina, chłopaki z Białegostoku, quattro z Zakopca i wielu innych.
co z tego że mają 200- 300- 370 <- im jest mało
pozdro i naprawdę nie odbierajcie wypowiedzi jakby zawsze były przeciwko Wam
Dla zainteresowanych wjazdem na hamownię mogę "załatwić" dwa pomiary na terenie Warszawy w cenie 50 PLN.
Proszę osoby którym pomogłem w tuningu silnika by nie chwaliły się tym faktem na forum. Panowie nie ma sensu wdawać się w "przepychanki" słowne i na siłę kogoś przekonywać.
Z przykrością stwierdzam, że poziom dyskusji na temat chiptuningu na tym forum zniechęca do jakichkolwiek szerszych wypowiedzi. Atmosfera też robi się podła, bo znacząca ilość postów to "szyderka" lub inne przejawy zazdrości w stosunku do osób, które "mają chipa".
Proszę osoby którym pomogłem w tuningu silnika by nie chwaliły się tym faktem na forum. Panowie nie ma sensu wdawać się w "przepychanki" słowne i na siłę kogoś przekonywać.
Z przykrością stwierdzam, że poziom dyskusji na temat chiptuningu na tym forum zniechęca do jakichkolwiek szerszych wypowiedzi. Atmosfera też robi się podła, bo znacząca ilość postów to "szyderka" lub inne przejawy zazdrości w stosunku do osób, które "mają chipa".
jeśli do mnie pijesz to się mylisz , ale to już pisałem wcześniej , nie zazdroszcze bo sam mam chipsa i wiem ile to daje funuczarekj pisze:Dla zainteresowanych wjazdem na hamownię mogę "załatwić" dwa pomiary na terenie Warszawy w cenie 50 PLN.
Proszę osoby którym pomogłem w tuningu silnika by nie chwaliły się tym faktem na forum. Panowie nie ma sensu wdawać się w "przepychanki" słowne i na siłę kogoś przekonywać.
Z przykrością stwierdzam, że poziom dyskusji na temat chiptuningu na tym forum zniechęca do jakichkolwiek szerszych wypowiedzi. Atmosfera też robi się podła, bo znacząca ilość postów to "szyderka" lub inne przejawy zazdrości w stosunku do osób, które "mają chipa".
co do hamowni to jeśli masz na myśli Rogala to on robi więcej jak 2 przejazdy za 50 PLN
musisz się niestety przyzwyczaić , bo form jest od tego by wyrażać swoje zdanie/opinię . Nie zawsze ona musi się zgadzać z Twoją i nie zawsze musi być sensowna ale jest to jednak opiniaczarekj pisze:Z przykrością stwierdzam, że poziom dyskusji na temat chiptuningu na tym forum zniechęca do jakichkolwiek szerszych wypowiedzi.".
jeśli chodzi o merytorykę to jestem otwarty na wszelkie sugestie i opinie i nową wiedzę.Niekoniecznie wyłącznie z silnikami z R5T
pozdrawiam