[b3 1.8] uszkodzony przepływomierz?
[b3 1.8] uszkodzony przepływomierz?
mam taki problem autko jeździ tylko na gazie (żeby tak było wydałem 1700 zł teoretycznie remont silnika) a chciałbym żeby jeździło na bęzynce - mechanik który mi ją naprawiał stwierdził że jest zepsuty wybrakowany przepływomierz ale on nigdzie nie może go kupić i żebym do niego wrócił jak go będę miał tym czasem udałem sie do innego warsztatu takiego co obok mają sklep autko zostało u nich na 24h. w celu sprawdzenia i wyceny tego co trzeba zrobić za co zresztą zapłaciłem 30 zł na drugi dzień poszłem a tam facet stwierdził że nie dadzą rady tego zrobić bo hurtownie z którymi współpracują nie mają takiego przepływomierza a jest to jakiś przepływomierz z pompą wtryskową mechaniczną zespoloną razem ze sobą i walnięta jest też pompa paliwowa ludzie czy ktoś wie gdzie można kupić ten przepływomierz - doradzie coś szczerze mówiąc to tak do końca nawet nie wiem co mam kupić a może zna ktoś jakiegoś dobrego i uczciwego mechanika znającego sie na audikach w warszawie który mógł by sie tym wszystkim zająć .
ps. audi 80 b3 1988r. silnik 1,8 ale ten mechanik który mi ją robił stwierdził że duł silnika jest z 91-93r a góra silnika jest z 95r jaka w tym prawda nie wiem , wiem tylko że wydałem na nią już kosmiczną kasę i jestem już trochę tym wszystkim załamany , kupiłem ją niedawno jako w pełni sprawną miała to być igiełka a okazało sie , ach szkoda gadać bardzo proszę o pomoc.
Popraw proszę interpunkcję w swojej wypowiedzi.
ps. audi 80 b3 1988r. silnik 1,8 ale ten mechanik który mi ją robił stwierdził że duł silnika jest z 91-93r a góra silnika jest z 95r jaka w tym prawda nie wiem , wiem tylko że wydałem na nią już kosmiczną kasę i jestem już trochę tym wszystkim załamany , kupiłem ją niedawno jako w pełni sprawną miała to być igiełka a okazało sie , ach szkoda gadać bardzo proszę o pomoc.
Popraw proszę interpunkcję w swojej wypowiedzi.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2008, 08:15 przez skaut20, łącznie zmieniany 2 razy.
http://moto.allegro.pl/item309667435_pr ... 3353a.html
Jest to przepływomierz do silnika 2.0 ale zadzwoń do nich może mają też to 1.8. Co do pompy są na allegro chińskie po 150-200zł ale słabej jakości. Pompa boscha to wydatek w intercars rzędu 550zł.
Pompa jest zamontowana pod podwoziem przy zbiorniku, a przy przepływomierzu jest regulator ciśnienia paliwa.
Teraz zobaczyłem zdjęcia Twojego przepływomierza z innego wątku . Żeby jeździć na PB na pewno musisz go wymienić. Z Pompą jeszcze się wstrzymaj. Prowizorycznie pompę można sprawdzić w domowych warunkach. A tak z ciekawości, za co Cię skasowali te 1700zł?
Jest to przepływomierz do silnika 2.0 ale zadzwoń do nich może mają też to 1.8. Co do pompy są na allegro chińskie po 150-200zł ale słabej jakości. Pompa boscha to wydatek w intercars rzędu 550zł.
Pompa jest zamontowana pod podwoziem przy zbiorniku, a przy przepływomierzu jest regulator ciśnienia paliwa.
Teraz zobaczyłem zdjęcia Twojego przepływomierza z innego wątku . Żeby jeździć na PB na pewno musisz go wymienić. Z Pompą jeszcze się wstrzymaj. Prowizorycznie pompę można sprawdzić w domowych warunkach. A tak z ciekawości, za co Cię skasowali te 1700zł?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
a więc wymiana reduktora gazu i centrali , usunięcie braku cisnienia czyli szlify cylindrów czy tłoków coś takiego , zrobienie rozrządu wymiana uszczelki pod głowicą i innych jakieś uszczelniacze w sumie można powiedzieć że kapitalny remont silnika i gazu jedyne co zostało to ten nieszczesny przepływomierz z pompą wtryskową (podobno to jest tak jakby jedna część) i pompa paliwa.shelby pisze: A tak z ciekawości, za co Cię skasowali te 1700zł?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
w tym silniku dla scislosci nie ma pompy wtryskowej. Pompa paliwa umieszczona w okolicy zbiornika i filtra podaje cisnienie okolo 6 bara. Potem cisnienie to zostaje regulowane mechanicznie w rozdzielaczu poprzez wlasnie przeplywomiez.
Moja mala rada, kup clay przeplywomiez w komplecie z rozdzielaczem umieszczone na tej "zatyczce" filtra. Ja osobiscie nie znam mechanika co potrafi pozadnie wyregulowac przeplywke, a jednynie nieliczni wiedza oco biega i nie podejmuja sie Naprawde, tutaj trzeba ustawic ilosc paliwa do wtrysniecia a stala iloscia podawanego powietrza. mimo pozorow nie jest to takie proste. Potrzebny bylby do tego oscyloskop i ogromna wiedza na temat sondy, a raczej jej wskazan i kupe wolnego czasu.....
Moja mala rada, kup clay przeplywomiez w komplecie z rozdzielaczem umieszczone na tej "zatyczce" filtra. Ja osobiscie nie znam mechanika co potrafi pozadnie wyregulowac przeplywke, a jednynie nieliczni wiedza oco biega i nie podejmuja sie Naprawde, tutaj trzeba ustawic ilosc paliwa do wtrysniecia a stala iloscia podawanego powietrza. mimo pozorow nie jest to takie proste. Potrzebny bylby do tego oscyloskop i ogromna wiedza na temat sondy, a raczej jej wskazan i kupe wolnego czasu.....
bartek18150, co Ty czlowieku opowiadasz :shock: . Nie strasz kolegi. Regulowanie mechanicznych wtryskow jest proste jak konstrukcja cepa i wystarczy do tego zwykly miernik-multimetr, szczelinomierz do ustawienia klapy przeplywomierza i spoczynkowego ustawienia silniczka krokowego, kluczyk imbusowy 3mm, plaski 8mm, kilka srubokretow, sprawna sonda lambda, 5 litrow paliwa w baku i 2h wolnego czasu zeby WSZYSTKO poustawiac.
Albo miernik, analizator spalin i 5 minut czasu na regulacje.
Trzeba tylko wiedziec co i jak regulowac, ale pisalem juz o tym na forum z 20 razy.
Albo miernik, analizator spalin i 5 minut czasu na regulacje.
Trzeba tylko wiedziec co i jak regulowac, ale pisalem juz o tym na forum z 20 razy.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
No wlasnie trzeba wiedziec co i jak, malo jest fachowcow o potrafia poazadnie to wyregulowac. Z tego co widac autor tematu nie posiada wiedzy wystarczajacej do uczynienia tego, wiec radze mu aby kupil calosc wyregulowana, zalozyl i bez wiekszego problemu. Pojedzie do goscia, on mu ustawi zeby rowno pracowal "na sluch" ot i bedzie psikus Jak kupilem fure to zaraz pojawil mi sie pewien problem, pogadalem ze znajomymi i polecili mi podobno najlepszego mechanika w okolicy. Wiec pojechalem do niego a on zobaczyl ze mechniczny wtrysk i krzykna: to to tylko podpalic.... az sam doszedlem co i jak, troche poczytalem i smigam bez zazutu <ok>k44761 pisze:Trzeba tylko wiedziec co i jak regulowac, ale pisalem juz o tym na forum z 20 razy.
No chyba ze masz kolego skaut20, mechanika kumatego w mechanicznych wtryskach i potrafi pozadnie to posklejac <ok>
[ Dodano: 2008-02-24, 02:11 ]
PS
Jak Ci idzie ustawianie tym z pomoca tego miernika? Kiedys prubowalem z pomoca uniwersalnego to tak srednio to wychodzilo, wskazanie nie byly za dokladne.k44761 pisze:miernik-multimetr
bartek18150,
- i tak trzymac Jak sobie sam czlowiek nie poustawia to nikt tego porzadnie nie zrobi.az sam doszedlem co i jak, troche poczytalem i smigam bez zazutu
nie chodzi o pomiar napiecia na sondzie lambda za pomoca multimetru, tylko o pomiar prądu sterujacego zaworu przy rozdzielaczu <ok>Jak Ci idzie ustawianie tym z pomoca tego miernika? Kiedys prubowalem z pomoca uniwersalnego to tak srednio to wychodzilo, wskazanie nie byly za dokladne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków