Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK 2.0 E] Iskra na obudowie silnika

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
mmaarcin25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2008, 22:39

[B4 ABK 2.0 E] Iskra na obudowie silnika

Post autor: mmaarcin25 » 18 lut 2008, 23:05

Witam.Mam pewien problem z jakim borykam się już od dawna w moim audi, a mianowicie chodzi o pojawianie się iskry przy świecach na obudowie silnika.Wymieniłem kable ,świece,cewkę, kopułkę z palcem a iskra dalej jak była tak jest ale nie zawsze się pojawia czy może to być związane z ustawieniem fazy rozrządu bo ostatni wymieniałem pasek..
Ostatnio zmieniony 19 lut 2008, 21:07 przez mmaarcin25, łącznie zmieniany 1 raz.

Wnuczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 15 lut 2008, 14:40
Kontakt:

Post autor: Wnuczek » 18 lut 2008, 23:10

Może to Ci się wydać dziwne ale umyj denaturatem głowicę w okolicach świec zapłonowych. Możesz też umyć tym samym specyfikem przewody. Powinny na jakiś czas ustąpić objawy.
Pzdr.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 18 lut 2008, 23:21

Ja powywalalem te metalowe obejmy na koncach kabli WN i problem z glowy <ok>

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 19 lut 2008, 07:06

masz wadliwe kable zapłonowe, a te blaszki osłonowe na końcówkach kabli nie są dla jaj tylko zeby chronić końcówki przed temperaturą głowicy i dodatkowo ekranować zakłócenia dla odbiornika radiowego.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 19 lut 2008, 11:36

tak ale w wilgotnych porach roku potrafia przebijac miedzy oslonami

mmaarcin25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2008, 22:39

Post autor: mmaarcin25 » 19 lut 2008, 14:51

Dzięki za wszystkie rady spróbuje coś z tym zrobić tak jak mi doradzacie może sie poprawi

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 lut 2008, 21:10

mmaarcin25, taka mała uwaga. TAG w działach technicznych ma zawierać: typ, model, rodzaj silnika czyli w Twoim przypadku [80 B4 ABK] Miejscowość podajemy w TAG-u tylko w Powitaniach :-) .

Mexic@no
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 15 cze 2007, 00:01
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Mexic@no » 21 lut 2008, 10:00

A ja bym sprawdził czy przydkiem masa dzieś się nie odczepiła

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 21 lut 2008, 15:20

jak by sie masa odczepila to by iskra nie miala do czego przeskakiwac

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 22 lut 2008, 21:02

bartek18150 pisze:jak by sie masa odczepila to by iskra nie miala do czego przeskakiwac
nie zapominaj za pracujacy alternator wytwaza plus i minus wiec masa moze byc przeczyna

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl