Po wymianie zaworów i uszczelki pod głowicą i zrobieniu 500 km zaczął
wyciekać olej (z pod g łowicy od strony turbiny-prawy przedni róg
silnika.)Zrobiłem 1000 km i dokręcili mi głowicę,ale ciekło bardziej.Więc
wymienili jeszcze raz uszczelkę (dodam tylko ,że głowica była planowana a
uszczelka z najwyższej półki WR.) Jednak to również nie przyniosło
oczekiwanych rezultatów czyli cieknie w tym samym miejscu.Poza tym silnik
pracuje rewelacyjnie bo mniej pali i jest bardziej dynamiczny.
Przed naprawą nie było żadnych wycieków, nie jest to wyciek z pod pokrywy
zaworów.Więc może ktoś z was borykał już się z tym problemem i poradzi mi
jak usunąć ten defekt?
Odnośnie wycieku to dodam ,że na 1000km. wypluwa ok.10-20g.
(B-4 1,9 TD AAZ) wyciek oleju z pod głowicy
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
nasuwa mi sie jeszcze jedna myśl, wyciek ze simeringu wałka rozrządu i po uszczelce opływa na bok silnika i tam po bloku?? bo akurat te silniki są lekko pochylone na lewą stronę... a jeśli nie to , no to niestety ale wyjdzie na to że albo źle splanowali głowicę albo blok silnika jest krzywy... ( i tu byłby lipton )