[80 B4 2.0 ABK]problem z instalacją ,zwarcie?
[80 B4 2.0 ABK]problem z instalacją ,zwarcie?
problem jest taki ze po włączeniu zapłonu swiecą sie wszystkie kirunkowskazy i swiatła pozycyjne, auto odpala i zaraz gasnie bo pompa nie ma zasilania
dodam, ze dzieje sie tak tez podczas jazdy,tylko wtedy jade na gazie i problem jest tylko z kirunkami które samoistnie sie zaswiecają i po chwili gasną
nie wiem czy cos z masą czy jakies zwarcie, od czego zacząc? <osohozi>
dodam, ze dzieje sie tak tez podczas jazdy,tylko wtedy jade na gazie i problem jest tylko z kirunkami które samoistnie sie zaswiecają i po chwili gasną
nie wiem czy cos z masą czy jakies zwarcie, od czego zacząc? <osohozi>
Ostatnio zmieniony 23 lut 2008, 09:52 przez romeo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Sprawdz bezpiecznik ten co jest pod dekielkiem z napisem "motor" to jest bezpiczniki od pompy paliwa... zobacz czy styki nie sa zaśniedziałe czy jest dobre przejecie pradu itp....Sprubuj ospalić auto nie włanczajac zadnego odbiornika energi być moze jest jakiś problem z regulatorem napiecia chociaż jesli masz na tyle energi aby uruchmić sinik to powinno to jakoś przynajmniej przez chwile chodzić.
bezpieczniki sa ok sprawdziłem odrazu,problem nie występuje regularnie dzis np było ok.
czasem podczas jazdy gdy wjade w jakis dołek lub ostro zachamuje wlączą sie kierumki i swiecą lekkim swiatłem a za 5 sek znowu wszystko ok a czasem wsiadam do auta przekrecam kluczyk i ten sam cyrk
chyba cos nie łączy tylko gdzie :?:
czasem podczas jazdy gdy wjade w jakis dołek lub ostro zachamuje wlączą sie kierumki i swiecą lekkim swiatłem a za 5 sek znowu wszystko ok a czasem wsiadam do auta przekrecam kluczyk i ten sam cyrk
chyba cos nie łączy tylko gdzie :?:
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Najpierw główne podłączenia "masy" aku-> blok, karoseria, zegary. Potem to już trzeba dokładniej szukać podłączenia "masy" na deskę, przełączniki, skrzynkę bezpiecznikową itd. Szczegółów niestety nie podam bo nigdy nie musiałem tego robić ale objawy przypominają efekt zamykania obwodu przez inne odbiorniki przy braku podłączenia do "masy" danego elementu. Nie jestem pewien czy przypadkiem uszkodzony regulator napięcia przy alternatorze nie daje podobnych objawów.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
kolego większość kabelków masowych ma kolor brązowy i są przykręcone do śrub zbiorczych do karoserii w różnych miejscach, odkręć osłonę nad nogami kierowcy i spójrz na słupek drzwi tam masz jedną taką śrubę i zobaczysz kilka brązowych kabelków podpiętych tam, to są masy, poszukaj innych i podokręcaj ( poluzuj obróć kabelkami i dociągnij)