[B4 ABT] Problem z prędkością
Autko pali na dotyk,koła się nie grzeją,czujnik był wymieniany przy innym problemie.Obroty5000 na piątym biegu a tu tylko 150km/h i dość paliwo czy gaz jest podobnie.Na oznaczenie skrzyni zerkne jutro i napisze,moze uda się zrobić jakieś fotki to wrzuce ,pali po mieście 11-12/l.Gaz był zakładany w "CZAKRAM"<ok>Wogule to sorki za zamieszanie,macie racje to forum jest poto żeby sobie pomagać a nie się kłucić.Następnym razem postaram się bardziej szczegułowo opisywać problem.Acha robiłem przegląd dwa tygodnie temu hamulce były ok, niepowinny wyjść zapieczone tłoczki!Jeszcze dodam że tankuje cały czas na orlenie :mrgreen:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
nie wiem czy ABT w ogóle miały automat
powiem ci kolego że tu masz problem,masz 5000 obr na 5 biegu i tylko 150 km/h
dla przykładu ci podam że u mnie na skrzyni o oznaczeniu CCE było na 4 tym biegu 5000 obr przy 180 km/h a na piątce tylko 4300 obr przy 180 km/h
więc jeszcze napisz oznaczenie skrzyni i niech ktoś kto taką samą ma to się wypowie o obrotach, w ABT były 4 rodzaje skrzyń możesz mieć równie dobrze tę "najkrótszą", u mnie jest ta "najdłuższa", ale tak czy inaczej do tych 180 musisz móc dobić
jesli stwierdzimy że masz zbyt dużą odchyłkę to przede wszystkim trzeba się będzie przyjrzeć sprzęgłu bo po prostu może przy takim obciążeniu się ślizgać...
powiem ci kolego że tu masz problem,masz 5000 obr na 5 biegu i tylko 150 km/h
dla przykładu ci podam że u mnie na skrzyni o oznaczeniu CCE było na 4 tym biegu 5000 obr przy 180 km/h a na piątce tylko 4300 obr przy 180 km/h
więc jeszcze napisz oznaczenie skrzyni i niech ktoś kto taką samą ma to się wypowie o obrotach, w ABT były 4 rodzaje skrzyń możesz mieć równie dobrze tę "najkrótszą", u mnie jest ta "najdłuższa", ale tak czy inaczej do tych 180 musisz móc dobić
jesli stwierdzimy że masz zbyt dużą odchyłkę to przede wszystkim trzeba się będzie przyjrzeć sprzęgłu bo po prostu może przy takim obciążeniu się ślizgać...
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Ale ja pisałem, żebyś ten swój wpiął do innego autka, a nie do swojego wstawiał drugi, bo w ten sposób niewiele się dowiesz. Jeśli autko jest z 93 roku i młodsze (sterownik Motronic 1.2.3) to możesz obroty sprawdzić również VAG-iem. W starszych sterownikach (Motronic 1.2.1) niestety nie ma takiej możliwości.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: