Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3] maly problem skrzynia automat.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
igor995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 08 lis 2007, 23:06

[80 B3] maly problem skrzynia automat.

Post autor: igor995 » 26 lut 2008, 17:30

witam.niedawno nabylem audi 80 b3 1.8s w automacie i mam z nim maly problem.jesli dociskam pedal gazu do konca to silnik jakby sie "dusił" i dopiero po chwili załapuje.dodam ze reakcja samochodu na nacisk pedala gazu jest dosyc slaba.jesli ktos wie jaka moze byc tego przyczyna to niech pisze. z gory dziekuje.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2008, 18:02 przez igor995, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 26 lut 2008, 17:58

igor995 piszesz że nie dawno nabyłeś audika w automacie....Czy wcześniej miałeś do czynienia z automatami? Jeżeli tak, to wiesz jaka role grają czystość/poziom/okresowa wymiana oleju i filtra .. Czy po wciśnięciu "gazu" do dechy zrzuca bieg, czy tylko go muli, czy przy delikatnym jednostajnym przyspieszaniu przerzuca biegi/przy jakich obrotach itp... Może to wina starego oleju lub sprzęgła hudrokinetycznego..

Pozdr. Adam

igor995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 08 lis 2007, 23:06

Post autor: igor995 » 26 lut 2008, 18:03

wiem wiem, wszystko jest wymienione. przy wcisnieciu gazu zamula sie i czasem mam wrazenie jakby chciał zgasnąć ale po chwili załapuje i jedzie..nie mam pojecia co to moze byc i wydaje mi sie ze to sie pogarsza..:/

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 26 lut 2008, 18:06

igor995, jesteś już zarejestrowany wystarczająco długo by zdążyć przeczytać Regulamin: viewtopic.php?t=6284 oraz topik z zasadami tytułowania wątków: viewtopic.php?t=9608. Jeśli zapomniałeś co tam jest napisane to proszę sobie przypomnieć bo następny źle zatytułowany wątek poleci do kosza!

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 26 lut 2008, 18:18

oklego okresl sie dokladniej,
igor995 pisze:ale po chwili załapuje i jedzie
ale co zalapuje? Tylni wiatr? Chodzi abys sie okresil knkretnie czy poprostu nie przezuca biegu i ciagnie na duzym mulac go a do piero po chwili przezuca na mniejszy i jedzie? Czy moze silnik niedomaga i przydusza go a po chwili zaskakuje? I napisz jaki masz silnik tzn. jakie oznaczenie lub napisz chociaz czy to gaznik czy wtrysk i jaki wtrysk? Opisz dokladnie probem bo ciezko co oklwiek wywnioskowac z tego co piszesz

igor995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 08 lis 2007, 23:06

Post autor: igor995 » 26 lut 2008, 19:15

tak jak w opisie mam 1.8s jednopunktowy wtrysk.no a co moze zalapac.oczywiscie obroty i tym samym moc.beg jest caly czas ten sam.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 26 lut 2008, 19:20

bo jak jedziesz na niskich obrotach i wcisniesz pedal gazu to ma zmienic na nizszy bieg. A jak wchodzi na obroty na jalowym ?

igor995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 08 lis 2007, 23:06

Post autor: igor995 » 26 lut 2008, 20:57

tak wiem o tym ale to o czym mowie najbardziej odczywa sie przy szybkim ruszaniu lub przy wolnej jezdzie czyli nie ma mowy wtedy o zmianie biegu.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 26 lut 2008, 21:00

A jak tam sie maja kable WN i swiece? Na biegu jalowym rowno pracuje bez szarpania? Dymku jakiegos nie podpuszcza? Jak skrzynia przezuca, plynnie czy szarpie?

igor995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 08 lis 2007, 23:06

Post autor: igor995 » 26 lut 2008, 21:17

no niby wszystko jest w porzadku bo przed zakupieniem samochdu bylem go sprawdzac u mechanika.teraz to sie tak nagle zaczelo objawiac.na jałowym wszystko dobrze tak samo jest przy spokojnej jezdzie.

ghost2255
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:25

Post autor: ghost2255 » 26 lut 2008, 22:42

Z tego co piszesz, to masz problem z silnikiem.

Awatar użytkownika
tommad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:52
Lokalizacja: Oława

Post autor: tommad » 27 lut 2008, 17:42

ja tez mam takie audi i mialem takie objawy, aby sie ich pozbyc zrobilem po koleii:

ustawienie zapłonu (wczesniej przy wciskaniu gazu mulenie i stukanie zaworów)

sprawdz czy masz olej w skrzyni (w razie czego zwykły Orlen ATF 2D dolac)

wymienic swiece (to zawsze poprawia prace silnika)

[ Dodano: 2008-02-27, 17:47 ]
a jeszcze jedno jak tam u Ciebie wygląda spalanie w tym twoim audi w automacie?? na benzynie i na gazie??

igor995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 08 lis 2007, 23:06

Post autor: igor995 » 27 lut 2008, 20:57

spalanie wydaje sie byc w porzadku.mam w benzynie.
ogolnie jestem bardzo zadowolony z tego samochodu ale ten problem staje sie uciązliwy.niedlugo powymieniam oleje i swiece miejmy nadzieje ze to pomoze bo nie chce ladowac sie w koszty...

Awatar użytkownika
tommad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:52
Lokalizacja: Oława

Post autor: tommad » 28 lut 2008, 17:31

ja tez mam takie samo audi i powiem ci ze jesli chcesz wymieniac plyny to zawsze ok, ale jesli chodzi o olej w automacie to musisz znalesc jakiegos speca od tego bo to zadna filozofia odkrecic dekiel od skrzyni, wyciagnac filter, spuscic olej i poskladac wszystko do poprzedniego stanu, sęk w tym że przy ponownym zalewaniu go (automatu) olejem jezeli zostanie chociazby jeden paproch w skrzyni moga pojawic sie problemy typu "znikniecie" jednego biegu, przelączanie na bieg tylko przy wysokich obrotach itp. jezeli zmienia ci biegi przy 3000obr/min bez zgrzytów itp to skrzynia jest ok i nie ruszaj jej, zacznij raczej od ustawienia zaplonu, wymiany filtrow i swiec... w razie czego zostaw niusa na gg8516805

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 04 mar 2008, 17:01

Witam
Mam też automat (tylko, że cztery biegi). Średnio zmienia mi przy 2400 obr. Pierwsze trzy wchodzą bez problemu. Przy czwertym podczs zmiany odczuwalne jest szarpnięcie. Olej i filtr wymieniony. Może ktoś wie jaka jest tego przyczyna. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl