Witam
Mam problem, kiedy przechodze na 2 bieg i daje gaz w podloge.....samochod przyspiesza ale nie tak jak owinien dopiero po jakis 2, 3 sekundach dostaje "kopa" tak jakby cos bylo "zapchane". Zaznaczma ze nie wyczowam tego juz ani na 3,4 ani na 5 biegu???
Co moze byc przyczyna?????
z gory dziekuje za pomoc
[80 B4 2.0 ABT] - problem z silnikiem
[80 B4 2.0 ABT] - problem z silnikiem
Ostatnio zmieniony 12 lut 2007, 21:43 przez abbrek1973, łącznie zmieniany 1 raz.
- Brother_red
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
- Lokalizacja: Kwidzyn
Ja w B4 2.0 i kolega w Toledo 1.8 jednopunkt. mieliśmy to samo. Wyskoczylismy kiedyś do Holandii i postanowił przejechać kilkaset kilometrów na benzynie. Problem u niego został rozwiązany :mrgreen: Jeżeli chodzi o moje autko to po takim zabiegu też sie poprawiło, ale jeszcze czasami czuję to lekkie opóźnienie.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam. Mój problem był podobny tylko do tego dochodziły jeszcze wypadające zapłony na biegu jałowym. Po dwutygodniowej walce już sie poddałem.
Ciekawa rzecz się dziś wydarzyła. Spotakłem sie z swoim znajomym starszym emerytowanym mechnikiem (naprawiał głownie FSO, FSM i Żuki) zaczęliśmy rozmawiać o samochodach. Jak mu wspomniałem o swom przypadku "dziury" i wypadaniu zapłonów kazał mi podnieść maske , wziął klucz 13 i przestawił mi zapłon na słuch poprostu go przyspieszył. po jeździe próbnej okazało się że, dziury brak natomiast wypadanie zaplonów jest tak sporadyczne że można z tym żyć no i oczywiście niunia ma dużo lepszy przyśpiech. Nie dawało mi to spokoju i sprawdziłem zapłon na lampie stroboskopowej okazało się że jest prawie 13 stopni przed GMP. Ponad dwa razy taki jak powien być. Co szanowni koledzy o tym sądzą bo ja już jestem głupi :?: :shock:
Ciekawa rzecz się dziś wydarzyła. Spotakłem sie z swoim znajomym starszym emerytowanym mechnikiem (naprawiał głownie FSO, FSM i Żuki) zaczęliśmy rozmawiać o samochodach. Jak mu wspomniałem o swom przypadku "dziury" i wypadaniu zapłonów kazał mi podnieść maske , wziął klucz 13 i przestawił mi zapłon na słuch poprostu go przyspieszył. po jeździe próbnej okazało się że, dziury brak natomiast wypadanie zaplonów jest tak sporadyczne że można z tym żyć no i oczywiście niunia ma dużo lepszy przyśpiech. Nie dawało mi to spokoju i sprawdziłem zapłon na lampie stroboskopowej okazało się że jest prawie 13 stopni przed GMP. Ponad dwa razy taki jak powien być. Co szanowni koledzy o tym sądzą bo ja już jestem głupi :?: :shock:
Dziś jadę z takim samym problemem do mechanika. Podobno łatwo można się pomylić przy ustawianiu rozrządu nawet o dwa zęby. Dam znać jak nam poszło.
[ Dodano: 2007-03-14, 07:58 ]
Rozrząd wporządku :mrgreen: . Była walnięta kopułka. Wymieniłem popychacze zaworów i auto chodzi jak zegarek :lol:
[ Dodano: 2007-03-14, 08:01 ]
No i zapłon na 8 stopni
[ Dodano: 2007-03-14, 07:58 ]
Rozrząd wporządku :mrgreen: . Była walnięta kopułka. Wymieniłem popychacze zaworów i auto chodzi jak zegarek :lol:
[ Dodano: 2007-03-14, 08:01 ]
No i zapłon na 8 stopni