[B3, B4] Ringi do zegarów
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
[B3, B4] Ringi do zegarów
Nosze sie z zamiarem zakupienia http://dido.win.pl/sklep/product_info.p ... ucts_id=35 ring'ów do zegarów.
Jak myslicie czy to wieśtuning czy fajna opcja ? Czy ktoś z Was montował ? Ciężko to się robi ?
Jak myslicie czy to wieśtuning czy fajna opcja ? Czy ktoś z Was montował ? Ciężko to się robi ?
Ja mam wokol licznikow i dodatkowych zegarow, co prawda nie z tej oferty ale za podobna kase i jestem happy (troche odswiezaja wyglad deski)
Fotki wrzuce innym razem.
Smialo zakladaj bedziesz zadowolony :lol:
Z zalozeniem tez nie ma zbyt duzo roboty, trzeba wymontowac licznik, odkrecic obudowe z szyba (srubokret B3-krzyzak, B4-torx) wkleic ringi i to wsjo 8-) .
Z dodatkowymi zegarami jeszcze mniej roboty, bo montuje sie je na zewnatrz, wystarczy przykleic
Fotki wrzuce innym razem.
Smialo zakladaj bedziesz zadowolony :lol:
Z zalozeniem tez nie ma zbyt duzo roboty, trzeba wymontowac licznik, odkrecic obudowe z szyba (srubokret B3-krzyzak, B4-torx) wkleic ringi i to wsjo 8-) .
Z dodatkowymi zegarami jeszcze mniej roboty, bo montuje sie je na zewnatrz, wystarczy przykleic
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Wiesz co... wstyd powiedzieć ale nie poszło. Nie kupilem nawet poki co. Praca, praca, dom, praca, przeguby, praca, termostat, praca itd itd najpierw mechanike skoncze a pozniej wezme sie za wodotryski a czasu nie za duzo.ROBSON LWO pisze:a jak ci poszlo z montazem
Mam panale drzwiowe -taschki- ktorych nie mam czasu zalozyc nawet.
No tjaaa ABK robi swoje :mrgreen: zwłaszcza na rozlatującym się prawym przegubie Trzeba było walić gługimi i już bysmy zrobili pierwszy legionowski spocik :mrgreen: 2 osobowy :lol:ROBSON LWO pisze:wczoraj cie widzialem ale niestety mi uciekle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Legnica
Witam
Co do ringów uważam że fajnie wygladają. Ja u siebie miałem założone białe tarcze zegarów i tak troszke zle to wyglądało, biła tarcza i czarne otoczki, wiec założyłem takie, powiem efekt super. Jak bede miał foty to pokarze jak to sie prezentuje.
[ Dodano: 2007-01-12, 10:24 ]
Witam ponownie
Jak mówiełm tak wrzucam kilka fotów z ringami. Jakość może byc słaba bo robione aparatem tylko 2mpix.
Co do ringów uważam że fajnie wygladają. Ja u siebie miałem założone białe tarcze zegarów i tak troszke zle to wyglądało, biła tarcza i czarne otoczki, wiec założyłem takie, powiem efekt super. Jak bede miał foty to pokarze jak to sie prezentuje.
[ Dodano: 2007-01-12, 10:24 ]
Witam ponownie
Jak mówiełm tak wrzucam kilka fotów z ringami. Jakość może byc słaba bo robione aparatem tylko 2mpix.
to nie moje ramki...? to jest tylko przykład fotek wykonanych w profesjonalny sposób... ja nawet nie mam ramek (jeszcze). Te fotki to są bodajże Bilo z AKPmarcinelk13 pisze:bardzo fajnie COBRA ! a tak poza tym fajna kiera !
ale wrzuciłem tutaj te fotki, byście zauważyli, że poprawiają jednak wygląd zegarów :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Marcus... ale to się nie opłaca... przecież w sklepie tym co podał comandor masz za 50zł/kpl... a wykonanie jest naprawdę gites... więc czy aż warto kombinować za te 10 czy 20zł różnicy?
Jeśli chcesz to mogę Ci zmierzyć śr dziur w zegarach, bo mam zapas zegarów w garażu rozbebrany
Zastanawiam się, czemu piszecie, że ramki trzeba wklejać?
Zakładałem już pierścienie firmy DIDO w dwóch audiczkach, zarówno przy liczniku jak i zegarach dodatkowych.
Najlepsze w tej firmie jest to (nie żebym ich reklamował 8-) ), że podaje się tylko model pojazdu i całość pasuje idealnie.
Zapłaciłem jakieś 70-80zł za komplet na licznik i dodatkowe wskaźniki.
Pierścienie wchodzą na wcisk, a z tyłu wystarczy je zagiąć, najlepiej okrągłą częścią śrubokręta, potem są praktycznie nie do ruszenia.
Zakładałem już pierścienie firmy DIDO w dwóch audiczkach, zarówno przy liczniku jak i zegarach dodatkowych.
Najlepsze w tej firmie jest to (nie żebym ich reklamował 8-) ), że podaje się tylko model pojazdu i całość pasuje idealnie.
Zapłaciłem jakieś 70-80zł za komplet na licznik i dodatkowe wskaźniki.
Pierścienie wchodzą na wcisk, a z tyłu wystarczy je zagiąć, najlepiej okrągłą częścią śrubokręta, potem są praktycznie nie do ruszenia.
..jeśli masz B3 to masz 2 wejścia do licznika....więc dużo łatwiej będzie Ci kupić cały licznik...na allegro jest tego pełno(oczywiście na 2 wejścia)...nie opłaca sie rezac samego obrotka..kupić od razu caluśki i zakładać....topor pisze:witam. odbiegnr troche od tematulecz niedaloeko... w swojej audice mam zegar analogowy zmiaat obotka:/ jaka jest cena przerobienie zegara na obrotomierz i zy warto jest sie w to bawic??
jeżeli masz B4 to już dużo trudniej dostać licznik z 3 wejściami...ale zawsze istnieje możliwość...założenia obrotomierza z UN4 do VDO trzeba zlutować ze 6 pinów jeśli się nie mylę...
p.s. temat poruszany wielokrotnie....