Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 28 lut 2008, 21:35

nie chce sie czepiac ale chyba cos w tym jest... chodzi mi o wykres. jaki problem go dolaczyc skoro musi gdzies byc jesli dane nie sa wyssane z palca. ja mam tylko 173 (chyba jakos tak) w AAH, ale swego czasu objechalem kumpla w BMW e36 2,5 vanos 193 konie. wiec moze ja mam ponad 200 :mrgreen:

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 28 lut 2008, 21:55

nie chce mi się wierzyć w te jego konie i nM ! <ok> żebym miał taki silniczek w swojej to pierwsz czynność po wstawieniu zdjęć to byłby wykres ! :roll: chciałbym sie pochwalić jakiego mam turbognoja ! a wykresu jak nima tak nie bedzie ! :mrgreen:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 lut 2008, 23:06

a ja od razu nie robiłem wykresu , nawet jak doprowadziłem do tego że mi ładował 1.5 bara to długo się zbierałem do tego. Staszek też nie ma wykresu i co z tego.
znam kolesia co wykres robił dopiero jak miał 422 PS <ok> w swoim S2 limmo

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 lut 2008, 23:16

na gołe klaty, na gołe klaty :!: :mrgreen:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 lut 2008, 23:42

duo pisze:na gołe klaty, na gołe klaty :!: :mrgreen:
hehe ten text wale do dziewczyn jak już sa zdenerwowane
sprzeczamy się , aż w końcu ja do niej no to dawaj na gołe klaty :D
rozwala to zawsze :D::D:D:D:D

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 28 lut 2008, 23:47

smieszni jestescie ja smigalem CC 1,2 T po swapie ludzie na miescie robili takie galy :shock: jak ich objezdzalo Cinqecento na glebie polerownych flegach robiace przy zmianie biegu PSSSSSSSSS i kolesiem w srokdu robiacym :lol: (do setki 7,8sec)a na tylniej klapie mialo napis YOUNG(704cm2 poj.) i dopiero jak je sprzedawalem zahamralem je na hamownie i na 0,5bara 100km a na 0,9bara 124km bylem w szoku ale cieszylem sie ze nie wiem jaki potencjal kryje ten furkot <ok> (moglbym sie zabic :-> )


P.S. dla niedowiarkow
proponuje rozszezyc temat bo kilka osob patrzylo sie na mnie jak na debila jak mowielem ze mam 1,2Turbo(bo niby takie cus nie wychodzilo).... po polsce jezdzi wiecej SC/CC 1,2 8V, 1,2 16V niz sie ludziom wydaje (w N/A ok 8 sec do setki <ok> ,a i smiga juz kilka 1,4 16V) wiem jedno jak bede mial na tyle $$ kupie spowrotem sobie SC/CC(oczywiscie zostane przy audi <lol> ) wsadze 1,2 16V badz 1,4 16V + T i nie jeden znowu buraczyna zrobi :shock: :-x

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 29 lut 2008, 00:00

nom tylko jeszcze szpere wrzuć wsadź 1.4 T i dłubnij na 200 PS

możemy nie zaśmiecać wątku????

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 29 lut 2008, 01:08

Wiecie co nie chce sie z nikim sprzeczac itd ale z tym wykresem to i mi cos tu smierdzi od poczatku...
A tak wogole to looooz Panowie bo wam w koncu zyłka pierdzaca peknie i co wtedy :?:
Co do SC/CC 1,4 16V+T to ja wiezra bo widzialem cos takiego, silnik bodajrze od Corsy zapodany, sam zrobiłem :shock: gdy zobaczylem jak to znika na choryzoncie.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 29 lut 2008, 01:48

ja tam nie wiem ale jak bym mial tyle kasy na modyfikacje to na hamownie bym z drobniakow uzbieral 100zl :roll:

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 29 lut 2008, 09:13

homer ale ty wlasnie mowiles ze masz 1.2turbo a nie ze masz 1.2t 200 KM :) skoro ktos podaje dokladna wartosc to powinien miec na to jakies uzasadnienie. ja np pisze ze mam ok 200KM ale moze to byc zarowno 190 jak i 180 choc watpie bo poprzedni wlasciciel ktory robi biale coupe 3.0 TDI mial w tym silniku ponad 230 KM

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 29 lut 2008, 09:15

czepiacie się takich detali jakim jest wykres <ok> :lol:

Awatar użytkownika
quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

Re: audi b4 quattro RS2 TDI 230KM 460NM- nowe graty 13 str

Post autor: quattro » 29 lut 2008, 12:40

quattro pisze:WITAM PRZEDSTAWIAM MOJE AUDI PO LEKKIM TUNINGU SILNIK Z PASSATA 1.9 TDI SERYJNIE 130 PS MOC ZWIĘKSZANA DO 230 ORAZ 460 MOMENTU WIĘKSZE TURBO , COULER , ZMIENIONY UKŁAD DOLOTOWY ORAZ WYLOTOWY , PROGRAM , AUTO PRZYSPIESZA W 5.5 DO SETKI
RESZTE ZDIĘĆ DODAM PÓZNIEJ


---- z jednym to tu faktycznie przesadziłęm z tymi 5,5 miał 7,2 do 100 jak ktoś nieumie czytać jego problem , podobnie było na samym początku wszyscy zażucali , to nie rs2 , to tania podrubka , taki z niego rs ja z k...d....t... itp itp itp
tylko ja nigdzie od samego początku nienapisałęm .....że to jest audi RS2 , no chyba że matołom trzeba to tłómaczyć że rs2 w tdi niebyło

---- hamownia , hamownia i tak w kółko juz gdzies pisałęm że było to mieżone G-techem
zresztą mało mnie to obchodzi bo nikomu ale to nikomu nie musze nic udawadniać , AUTO ROBIE DLA SIEBI !!!!!

[ Dodano: 2008-02-29, 12:48 ]
staszek quattro pisze:to co piszesz to wiekszosci plany, czemu nie zalozyles posta" w trakcie budowy" ???? i nikt by ci nic nie zarzucal . ale ty sie chwalisz czyms czego nie ma!!! to tak jakbym ja zalozyl post audi s2 380 ps bla bla bla... z tym ze turbina jast w stanach , intercooler w planach , wydech na skladzie rur , itd itd...
popieram cie w tym projekcie , ale nie rob idiotow z ludzi na forum .
ty to już nie musisz mnie w niczym popierać , zresztą jak bede widział że jedziesz za mną to sie zaczymam i cie przepuszcze bo nawet jak, wielkim ale to wielkim fartem uda mi sie ciebie wyprzedzić , to potem bedzie wielkie tłómaczenie że opaska , że IC , że turbo niedziałało , a co zrobisz nastepnie włączysz kompa i obsmarujesz mnie na forum fakt od czego ma sie kolegów

a i jeszcze jedno napewno na tym forum z nikogo nierobie idioty

[ Dodano: 2008-02-29, 12:50 ]
DRED pisze:czepiacie się takich detali jakim jest wykres <ok> :lol:
Tobie miłchał szczerze dziękuje za poparcie i miłe słowa , kiedyś w jakimś poscie pisałęś o wspólnym sprawdzeniu aut , na 100 % bede na majówce
jeszcze raz dzieki dredziu masz juz u mnie dwa browce (wiesz za co

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 29 lut 2008, 13:06

nie ma sprawy
jeżdżą po Tobie jak po łysej kobyle :(
czasami się tak nie da. Jak juz pisałem kolo ma S2 limmo i dopiero pierwszy raz zhamował auto jak już miał 422 PS

ja quattro nie widziałem , nie jechałem z nim lub obok niego , więc nie będę mówił , że ma lub nie ma takiej mocy. Sądząc po tym co napisał , to jest możliwe wyciśnięcie takiej mocy z tego auta.

pozdro i do zobaczenia na spocie zlocie. Dostanę bęcki od Ciebie stawiam browca :D
ja tam się nie wstydzę dostać wciry od turbognojka , bo niektóre są fajnie zrobione.

co prawda u mnie jeszcze conajmniej 2 mankamenty są ale co tam. jeden wyeliminuje a drugi nie wiem. pewnie nie zdąże :(

Awatar użytkownika
quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: quattro » 29 lut 2008, 13:07

no i podstawa moc zwiekszana już nie do 230 ale ok 260 PS I 5?? NM plus zaszczyk podtlenku . no macie kolejny powód do checheche , chachacha . to niemożliwe silnik padnie , auto pęknie , zgubisz koła a zresztą sami coś wymyslce wkącu FAN CLUB AUDI ,
odrazu dpowiem zanim ktoś coś napisze potenciał tego silnika to lekko ponad 300 PS
ja juz niedłogo osiągne półap 260 PS

pozdro ........

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 29 lut 2008, 13:41

a czy podzespoły takie jak półośki , przeguby zmieniałeś na jakieś inne czy masz serię z 2.0 bo jeśli tak to zanim zrobisz te mody powymieniał to co wspomniałem.
i jak sprzęgło?? spiek czy robione u Radzikowskiego??

wiesz ja znam przypadek gdzie kolo miał A90 robione przez Koracha i wsadzony tam AAN
fajnie to zadupcało , lecz przy jednym starcie kolo poukręcał półośki :)
także pomyśl nad tym , bo w ACE/ABK/NG one nie są zbyt mocne niestey .
Przy Q na szczęście to jest o tyle dobrze , że rozkłada Ci się na 4 a nie tylko na 2 więc one tak tego nie odczuwają, lecz jak zwiększysz moc dwukrotnie , moment tak samo , to ich żywotność drastycznie spadnie , szczególnie , że nie są tam nowe części wsadzone :(

PS żywotność silnika też spadnie i nie powiesz mi , że nie :D. W jednym masz rację , jak Ci motor padnie , to szybko wrzucisz sobie AWX/AVF za w miare niedużą kaskę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl