[80 B4 2.0 ABK] Nie odpala- Immo...?
[80 B4 2.0 ABK] Nie odpala- Immo...?
Witam:)
Dzisiaj po wyjechaniu z garażu wszystko było bez zarzutów, jednak po
postoju, kolejny raz nie udało się już odpalić silnika, był chwilowy zanik
napięcia bo zegar się zresetował itp...
Na początku myślalem, że to może akumulator, ale nie udało się
również odpalić z pomocą drugiego auta;/
Problem wygląda następująco:
Po przekręceniu kluczyka na 3pozycje lampki zaświecają się i gasną,
przy tym słychać zwieranie się styków w jakimś przekażniku i na tym się
kończy. a czasami ledwo co się chcą zapalić
Czasami rozrusznik tylko "tyknie" a czasami nic i wszystko gaśnie i cisza
Podłączyłem kompa i wyskoczył taki błąd:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
czyli rozruch silnika zablokowany przez Immo
Próbowałem usunąc ten błąd, ale nie da się. Próbowałem też użyć
drugiego kluczyka...
Nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić... wszystkie bezpieczniki,
przekażniki też były sprawdzane i są ok...
Pozdrawiam
Dzisiaj po wyjechaniu z garażu wszystko było bez zarzutów, jednak po
postoju, kolejny raz nie udało się już odpalić silnika, był chwilowy zanik
napięcia bo zegar się zresetował itp...
Na początku myślalem, że to może akumulator, ale nie udało się
również odpalić z pomocą drugiego auta;/
Problem wygląda następująco:
Po przekręceniu kluczyka na 3pozycje lampki zaświecają się i gasną,
przy tym słychać zwieranie się styków w jakimś przekażniku i na tym się
kończy. a czasami ledwo co się chcą zapalić
Czasami rozrusznik tylko "tyknie" a czasami nic i wszystko gaśnie i cisza
Podłączyłem kompa i wyskoczył taki błąd:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
czyli rozruch silnika zablokowany przez Immo
Próbowałem usunąc ten błąd, ale nie da się. Próbowałem też użyć
drugiego kluczyka...
Nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić... wszystkie bezpieczniki,
przekażniki też były sprawdzane i są ok...
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 paź 2007, 13:25
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 paź 2007, 13:25
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Dołączam aktualne błędy:
Błąd po skanowaniu "Engine", z tym że pierwszy błąd był już wcześniej i wszystko grało.
Z tego co gdzieś wyczytałem to ten błąd pojawia się przy wyłączonym silniku w tych autach.
Błąd po skanowaniu "Immobiliser"
Jestem początkujący, proszę o pomoc:)
Po skasowaniu błędu z immobilser przeszedłem do adaptacji i wyskoczyło takie okienko:
Adaptacja:
Po kliknięciu w Read nie uaktywniło się żadne pole do wpisania, nie wiem czy o to chodziło;p
Kiedy po read nacisnęło się Save, wyskoczyło takie coś:
Błąd po skanowaniu "Engine", z tym że pierwszy błąd był już wcześniej i wszystko grało.
Z tego co gdzieś wyczytałem to ten błąd pojawia się przy wyłączonym silniku w tych autach.
Błąd po skanowaniu "Immobiliser"
Jestem początkujący, proszę o pomoc:)
Po skasowaniu błędu z immobilser przeszedłem do adaptacji i wyskoczyło takie okienko:
Adaptacja:
Po kliknięciu w Read nie uaktywniło się żadne pole do wpisania, nie wiem czy o to chodziło;p
Kiedy po read nacisnęło się Save, wyskoczyło takie coś:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Gregor1984, Spytałem czy napewno bo sam też nie jestem pewien pomomio ze ostatnio rozkodowywałem u siebie immo :oops: (wtyd) ale nie pamietam Wiec jesli piszesz ze na 99% to musi tak byc.
luki_kk, Moge sie myslić ale wyglada to na to iż transponder nie przesyła odpowiednio silnego sygnalu do puszki immo. Czy ten bład po skasowaniu pojawia sie na obu kluczykach które posiadasz, czy tylko na tym jednym, jesli pojawia sie tylko na jednym to uszkodzony jest transponder z kodem jesli na obu to najprawdopodobniej zabrudzenie stacyjki uniemozliwa odczytanie dość silnego sygnału z kluczyka. Jesli sie myle lub sa inne jeszcze opcje to ktoś mnie z pewnoscia poprawi, powodzenia.
luki_kk, Moge sie myslić ale wyglada to na to iż transponder nie przesyła odpowiednio silnego sygnalu do puszki immo. Czy ten bład po skasowaniu pojawia sie na obu kluczykach które posiadasz, czy tylko na tym jednym, jesli pojawia sie tylko na jednym to uszkodzony jest transponder z kodem jesli na obu to najprawdopodobniej zabrudzenie stacyjki uniemozliwa odczytanie dość silnego sygnału z kluczyka. Jesli sie myle lub sa inne jeszcze opcje to ktoś mnie z pewnoscia poprawi, powodzenia.
Witam
Zgubilem kluczyk a drugi mam bez transpondera(pastylki) bo sie pokryszyła. Mam zamiar zakodowac nowa niekodowana pastylke. Rozumiem ze do takiego zabiegu potrzebuje kabel obd 1 i program vag com. Wyczytalem tez ze potrzebuje 4 cyfrowy kod pin ktorego nie mam i teraz pytanie czy dam rade jakos sam znalezc kod pin (to tylko 9999 kombinacji). Dokladniej czy program mi napisze komunikat np: blędny pin i moge szukac tak po kolei az znajde. Czy tą metodą znajde kod pin czy pozostaje tylko zczytac kod z pamieci z immo ( btw ile cos takiego kosztuje). Wyczytalem tez ze da sie kodowac bez pinu jesli tak to jak?
Przeczytalem również mase tematów jak odlaczyc immo cos probowalem zadzialac z kablami ale nie wyszlo.
Co do pierwszej czesci jak by ktos mogl skomentowac moje rozumowania czy dobrze mysle lub ewentualnie podpowiedziec jak odlaczyc to immo.
Dodam ze nr. z bialej puszki immo to 4a0 953 234 wszystkie podlaczenia od stacyjki i immo zaizolowane wygladaja jak fabryczne od audi.
Model: Audi B4 95r. Cabrio 2.0 115KM
Pozdrawiam Michał
Zgubilem kluczyk a drugi mam bez transpondera(pastylki) bo sie pokryszyła. Mam zamiar zakodowac nowa niekodowana pastylke. Rozumiem ze do takiego zabiegu potrzebuje kabel obd 1 i program vag com. Wyczytalem tez ze potrzebuje 4 cyfrowy kod pin ktorego nie mam i teraz pytanie czy dam rade jakos sam znalezc kod pin (to tylko 9999 kombinacji). Dokladniej czy program mi napisze komunikat np: blędny pin i moge szukac tak po kolei az znajde. Czy tą metodą znajde kod pin czy pozostaje tylko zczytac kod z pamieci z immo ( btw ile cos takiego kosztuje). Wyczytalem tez ze da sie kodowac bez pinu jesli tak to jak?
Przeczytalem również mase tematów jak odlaczyc immo cos probowalem zadzialac z kablami ale nie wyszlo.
Co do pierwszej czesci jak by ktos mogl skomentowac moje rozumowania czy dobrze mysle lub ewentualnie podpowiedziec jak odlaczyc to immo.
Dodam ze nr. z bialej puszki immo to 4a0 953 234 wszystkie podlaczenia od stacyjki i immo zaizolowane wygladaja jak fabryczne od audi.
Model: Audi B4 95r. Cabrio 2.0 115KM
Pozdrawiam Michał
Poradziłeś sobie z tym kluczykiem?
Ja mam podobny problem. Mam 2 kluczyki, jeden działa normalnie, na drugim kontrolka od immo cały czas mruga, a działał też dobrze wcześniej. Nie mam też tego 4-cyfrowego pinu. Mam kabel i vag'a...
I pytanie: czy sam sobie z tym poradzę, czy jednak muszę do fachowców się udać?
Pozdrawiam.
Ja mam podobny problem. Mam 2 kluczyki, jeden działa normalnie, na drugim kontrolka od immo cały czas mruga, a działał też dobrze wcześniej. Nie mam też tego 4-cyfrowego pinu. Mam kabel i vag'a...
I pytanie: czy sam sobie z tym poradzę, czy jednak muszę do fachowców się udać?
Pozdrawiam.
Podepne sie pod temat, moj problem wyglada nastepujaco, wczoraj bylo wszystko cacy, dzis znow mi sie wysypalo immo ( ten problem u mnie masowo wystepuje ... raz na miesiac ... kurde ) 1 x byl problem bo nie bylo kluczyka blisko stacyjki ( mam dodatkowa stacyjke wyrzezbiona z immo po swapie ) kluczyk wsadzony auto odpalilo , nastepnym razem ecu mi sie totalnie zresetowalo i sie immobiliser rozkodowal, adoptujac kodem 0000 bylo słitasnie i odpalil , ale teraz nic nie pomaga ani kod ani czyszczenie kluczyka ani nic ... w momencie adaptacji wyskakuje mi ze funkcja niedostepna lub wpisany numer jest nie prawidlowy ( czy jakos tak )
dodatkowo sprawdź sobie kostkę stacyjki, czy jest sprawna bez uszkodzeń.ama118 pisze: "Po przekręceniu kluczyka na 3pozycje lampki zaświecają się i gasną,
przy tym słychać zwieranie się styków w jakimś przekażniku i na tym się
kończy. a czasami ledwo co się chcą zapalić
Czasami rozrusznik tylko "tyknie" a czasami nic i wszystko gaśnie i cisza"