Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8S JN]falujące oświetlenie

ODPOWIEDZ
matthew

[80 B3 1,8S JN]falujące oświetlenie

Post autor: matthew » 26 gru 2007, 22:13

w momęcie kiedy mam zapalony silnik, oswietlenie calego auta tak jakby lekko mroga, tzn nie wylącza sie, ale tak swieci mocno-slabiej itd... Nie na tyle zeby to przeszkadzalo w jezdzie ani nic, ale jestem perfekcjonalistą i mnie to drazni. Co to moze byc? mam gdzies zwarcie?
Ostatnio zmieniony 27 gru 2007, 09:30 przez matthew, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 gru 2007, 00:12

Albo walnięty regulator napięcia w alternatorze albo szczotki. Mam to samo. Po świętach wymienię chyba szczotki. Wcześniej miałem coś takiego tylko mocniej. Przeczyściłem cały alternator, szczotki przykręciłem minimalnie bliżej, tyle ile się dało i niby ustało. Teraz widzę że znowu mruga więc myślę że to wina szczotek.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 27 gru 2007, 00:41

matthew, <bylo> :arrow: viewtopic.php?t=7179&start=0


Popraw temat bo już po świętach i Siostra Weronika już nie będzie taka miłosierna ;-)

matthew

dzieki

Post autor: matthew » 27 gru 2007, 00:56

Ok, u mnie mroga niezaleznie od obrotow, ale laduje ok. wiec moze to ta dioda na alternat., ale nie wiem co to jest ani gdzie tego szukac ani za ile... A czemu mam zmienic temat? jak powinen wyglądać?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 27 gru 2007, 08:02

A czy czasem w naszych niunkach regulator napiecia nie jest razem ze szczotkami i jak sie wymienia to nie ma sily, trzeba razem :?:
Mi to wyglada na szcotki badz regulator.
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 27 gru 2007, 08:35

Również stawiam szczotki badź regulator.

matthew

Post autor: matthew » 27 gru 2007, 09:26

No dobra... Dzisiaj regulacja gazu, jutro nowe amortyzatory i gumy na zawiasch i gdzies jeszcze trzeba bedzie wcisnąć wymianę regulatora. Potem mam nadzieję na dluuugi spokuj w użytkowaniu:)
Ostatnio zmieniony 03 mar 2008, 19:59 przez matthew, łącznie zmieniany 1 raz.

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 27 gru 2007, 23:34

Najczęściej przyczyną jest regulator napięcia-nie kupujcie jakichś podróbek,zamienników itd.W moim mieście jest na szczęście sklep z fachowcem,i handlują tylko elektryką,więc wiadomo co się kupuje.Przy odrobinie wysiłku można wymienić same szczotki(jeśli są krótsze niż 5 mm).Pierścienie ślizgowe też są w sprzedaży,wymiana nie jest zbyt skomplikowana.Lepiej zainwestować niewielkie pieniądze w swój alternator niż kupić niby dobry,ale też do jakiegoś remontu.W końcu prąd w samochodzie przy obecnej jeździe na okrągło na światłach,zwłaszcza w mieście,jest ważny.Wzrosła lawinowo liczba napraw alternatorów i uszkodzeń akumulatorów po zmianie przepisów(dane z zakładu,który naprawia tylko te rzeczy)- a miało być tak pięknie i bezpiecznie
AUDI i wszystko jasne

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 17 sty 2008, 20:53

Mnie też wszystkie żarówki w aucie migały w rytm silnika na wolnych obrotach i była to wina regulatora dlatego że oszczędzałem i kupiłem podróbę , jak założyłem oryginał to jest OK.

matthew

Post autor: matthew » 03 mar 2008, 20:01

Znalazlem przyczynę:) Banalna byla:) Kabel od cewki zaplonowej do aparatu mial przebicie, i dotykal sie w tym miejscu do maski!! kabel nowy- wszystkie problemy ustały:) Tym oto sposobem doszedlem z moim wozem do calkowitego pozadku. Teraz tylko jeździć:) Pozdrawiam!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga